اسباب کشی منزل یا شرکت و یا اصناف دیگر ، یکی از کارهایی است که معمولاً شما را از یک ماه قبل از جابجایی درگیر میکند. شرکت باربری شیخ فضل الله نوری در این محله بصورت فعال و بیست و چهار ساعته و بدون تعطیلات در خدمت شما اهالی محترم میباشد.

باربری شیخ فضل الله

 

شما علاوه بر استرس و دغدغه های مربوط به انتخاب محل جدید و هزینه های پیشرو باید تمام وسایل را برای حرکت از مکانی به مکان دیگر بسته بندی و آماده کنید اما اغلب موارد مشکلات زیادی بوجود می آید چون نکته مهم جابجایی اصولی وسایل و انتقال آنها به خانه جدید است.

بهترین راه برای انجام این کار کمک گرفتن از شرکت باربری تمام کار، است که متعهد بوده و کاربلد است تا بتوانید راحت و بی دردسر وسایل خود را جابجا کرده و کارهای تان را به آنها بسپارید. بدین ترتیب هم خیالتان از بسته بندی اصولی و ایمنی وسایل راحت خواهد بود و هم بابت حمل وسایل سنگین به خود آسیب نمی رسانید.

تیم حرفه ای شرکت باربری محله شیخ فضل الله نوری، با در اختیار داشتن کارگران حرفه ای بسته بندی و کارگران مجرب و حرفه ای در حمل درست در بارگیری و تخلیه می باشد. پرسنل کامل شرکت باربری محله شیخ فضل الله نوری، با ارائه انواع خدمات از صفر تا صد همراه متخصصین با تجربه که شامل، بسته بندی درست و اصولی که با وسایل و ابزارهای مخصوص بسته بندی شامل، فوم های ضربه گیر، ضربه گیر های حباب دار، کارتون های پنج لایه پرسی، پاکت و بالشتک های مخصوص لوازم الکترونیکی و سلفون های متری درجه یک است انجام می پذیرد.

اجناس موقع بارگیری و چیدمان در ماشین حمل، با ابزارهای مخصوص فاصله انداز بین اجناس استفاده می شود. داخل ماشین ها کاملا موکت شده است تا احتمالات آسیب را به صفر برساند. شما میتوانید برای مشاوره و بازدید از نیروهای متخصص ما در این زمینه کمک ‏بگیرید.

بازدید محل برای شما به رایگان انجام خواهد شد و قیمت نهایی را به شما در این بازدید اعلام خواهند کرد و بدین صورت قیمت اعلام شده قطعی می باشد و هنگام جابجایی و تمام مراحل آن ریالی اضافه نخواهد شد. تمام ناوگان و ماشین های ما در محل حضور دارند و در موقع نیاز، کافیست با یک تماس در اسرع وقت ماشین مورد نظر به محل اعزام شود.

محله زیبای بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری یکی از معابر اصلی تهران است که شبکه بزرگراهی غرب تهران را تکمیل کرده است. و از بلوار پاک‌ن‍ژاد در شهرک غرب پایتخت آغاز و به آزاد راه تهران-کرج ختم می‌شود. این بزرگراه در درازای مسیر خود با بزرگراه‌های جلال آل احمد، حکیم، خیابان ستارخان تقاطع دارد که به وسیله پل‌ها و تقاطع‌های غیر همسطح چون پل ستارخان و پل آزمایش بوده و از آن‌ها می‌گذرد.

بوستان ایران‌زمین، برج میلاد، دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان رسول اکرم، بوستان میخک، دریاچه پارک ارم، ورزشگاه آزادی و هتل المپیک تهران از مهم‌ترین اماکن عمومی و تفریحی هستند که در حاشیه بزرگراه شیخ فضل الله نوری قرار دارند. شرکت باربری تمام کار  با داشتن ناوگان کامل و مجهز از انواع ماشین های سنگین و نیمه سنگین نظیر(خاور،ایسوزو و
کامیون، کامیونت، وانت بار و نیسان بار) بهینه ترین و کم هزینه ترین حالت را برای شما مشتریان عزیز انتخاب میکند.

جابجایی بار هم توسط نیرو های متخصص حمل بار، با شرکت ترابری تمام کار، انجام میشود. کارگران حرفه ای حمل بار و کارگران بسته بندی حرفه ای و چیدمان متفاوت هستند وتقسیم کار دارند و در زمینه خود آموزش دیده اند. این نیرو ها متخصص در حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه، تمامی خودرو را هر روز بعد از اتمام کار ضدعفونی کرده و آماده حمل بار، برای روز بعد می کنند.

تعرفه های باربری ما ارزان بوده و زیر نظر اتحادیه باربری صورت می گیرد شرکت باربری شیخ فضل الله نوری دارای بیمه رایگان بدون سقف برای مشتریان این محله در نظر گرفته است تا با خیال راحت و بی دغدغه از خدمات ترابری تمام کار استفاده کرده و از تجربه چندین و چند ساله و داشتن نیروها و پرسنل حرفه ای و ورزیده و ناوگان باربری مجهز ومدرن، تمامی خدمات جابه جایی، حمل و نقل، بسته بندی و چیدمان و سایر موارد دیگر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت شایسته مشتریان ارائه شده را، داشته باشند.

کارما در اینجا به پایان نمی رسد و اگر چنانچه مشتری تمایل به نظافت منزل یا واحد جدیدشان را دارند. کارگران این شرکت می توانند در کارهای مربوط به شستشوی مبلمان، فرش با دستگاه‌های مجهز و اقدام به نصب لوستر، لباسشویی، نصب یخچال ساید نصب کولر، نصب و سر هم کردن تخت خواب و کارهای دیگر نیز مبادرت کرده و تا اتمام کار چیدمان واحدتان به شما کمک کنند.

شرکت اتوبار باربری تمام کار همیشه همراه شما است. خودتان را در این مسیر تنها نبینید فقط کافیست به ما تکیه کرده و از تمام تجربه و نتایج درست و اصولی یک باربری حرفه ای لذت ببرید. منتظر تماس تان هستیم.

با تشکر از محله شیخ فضل الله نوری.