همیشه تمرکز بر روی ارائه خدمات در تمامی شرکتهای باربری مطرح است. ولی ما در شرکت اتوبار باربری انبار نفت، پیشتاز در این علم میباشیم و در جابجایی اثاثیه منزل بدون کاهش در کیفیت و خدمات به مشتری در تمام مراحل از صفرتاصد ازمشاوره و بازدید رایگان تا بسته بندی با کارگران حرفه ای و حمل بار، با کارگران حرفه ای باربری و تخلیه با مجرب ترین کارگران و نصب و راه اندازی وسایل برقی با کارگران فنی و شستشوی فرش و مبلمان با مدرنترین دستگاه های روز دنیا بهرمند است.

این شرکت از توانایی خود جهت ارائه خدمات بهتر نمی کاهد. مدیریت و پرسنل اتوبار باربری انبار نفت برای رشد خود و شرکت، برنامه داشته و تغییرات در جامعه را هم در پیشبرد اهداف خود در نظر می گیرند و این در حالی است که می‌بایست به اندازه کافی پرشور و روحیه ریسک پذیر داشته باشند.

مثبت اندیش بودن و آینده نگری در هر زمینه و به خصوص در زمینه حمل و نقل و استفاده از کارگران باربر زبده و کارگران حرفه ای در بسته بندی می‌تواند همه پرسنل را به سمت و سوی مسئولیت پذیری بیشتر پرورش بدهد.

حال با توجه به این همه ویژگی های خوب، اگر نتوانیم مشتریان خود را با خدمات عالی از خود راضی نگه داریم و توجه کافی و لازم به اسباب و اثاثیه آنها ننماییم، نمی توانیم مشتریان را با شرایط اقتصادی جامعه و بودجه ای که دارند همراهی کنیم.

با توجه به تجربیاتی که در طول سالها خدمت رسانی در سرویس اثاث کشی درون شهری و برون شهری کسب کرده‌ایم معتقدیم که یکی از مهم ترین بخش های یک اسباب کشی ایمن بسته بندی درست و اصولی وسایل در اولویت بسته بندی استاندارد است که در شرکت باربری انبار نفت توسط کارگران حرفه ای بسته بندی با ابزارهای مخصوص انجام میگیرد.

و چیدمان صحیح آنها در وسیله نقلیه حمل بار است که کارگران حرفه ای باربر شرکت در خصوص چینش وسایل در داخل ماشین حمل بار به ایمن‌سازی آنها نهایت دقت را به عمل می‌آورند و با قرار دادن ضربه گیر به منظور جلوگیری از ضربه خوردن و سقوط اسباب در هنگام حمل، از وسایل شما که به امانت در ماشین باربری قرار می‌گیرد حفاظت شود.

شرکت اتوبار انبار نفت در این محله با صفا سالهاست که خدمات بی وقفه ای دارد. بازار انبار نفت در محله گمرک تهران و در منطقه ۱۱ شهرداری تهران واقع شده است. از لحاظ موقعیت این مکان در نزدیکی مراکزی مانند گمرک و بیمارستان پارسا و فرهنگسرای رازی و مرکز واکسیناسیون سلامت حکیم اعتماد و بیمارستان بهارلو قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو هلال احمر و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بانک می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای گذر آسان می‌سازد. خیابان انبار نفت یکی از خیابان‌های مهم شهر تهران می‌باشد و مکان‌های مهمی مانند شرکت پخش فراورده های نفتی ایران در آن واقع شده‌اند.

عمده فروشی ها و بنکداران مواد غذایی در این محله از قدیم فعال بودند و باید گفت از شیرمرغ تا جون آدمیزاد در این محله میتوانید پیدا کنید. بوستان زیبای عارف در این محله شلوغ و پراز هیاهو جای دنجی برای اهالی میباشد.

شرکت باربری محله انبارنفت انواع ماشین های سنگین خاور، ایسوزو، کامیون، کامیونت، وانت بار، نیسان بار، به صورت آماده باش در محل موجود بوده و بلافاصله هنگام رزرو ماشین مورد نظر به محل اعزام می شود تمام این ماشین ها مجهز بوده و داخل آن ها موکت شده و ضربه گیر است تا احتمالات اسیب را به صفر برساند.

شرکت اتوبار تمام کار دارای پرسنل متعهد و مجرب ،مهربان و با شخصیت می باشد. کارگرانی حرفه ای بسته بندی و کارگران باربر حرفه ای که به کار خود آشنا و در این زمینه آموزش های فراوانی دیده اند. شما پس از رزرو ماشین مورد نظر شاهد آن خواهید بود که تمام مراحل یک باربری حرفه ای به صورت اصولی توسط کارگران ما به نحو احسنت انجام خواهد شد.

به شما عزیزان توصیه می کنیم که پیش از رزرو خدمات اتوبار حتماً سوال کنید که آیا عضو اتحادیه باربری تهران هستند؟! کل شرکتهای زیر مجموعه اتحادیه باربری باید دارای مجوز رسمی باشند و به همین جهت بهتر است که پیش از رزرو خدمات باربری و اسباب کشی از داشتن مجوز آنها مطمئن شوید مانند شرکت “اتوبار تمام کار” ملزم به رعایت کلیه قوانین اتحادیه می باشند.

از جمله رعایت کلیه اصول ایمنی جهت خدمات بسته بندی در اسباب کشی و حمل بار به این ترتیب چنانچه مشتریان حقیقی و یا حقوقی این شرکت در زمان جابجایی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه دچار خسارت و یا هر نوع آسیبی به دارایی و لوازم و اثاثیه شدند می توانند ادعای خسارت کنند.

شرکت اتوبار انبار نفت دارای بیمه شهری و برون شهری بدون سقف رایگان، برای اعتماد بیشتر شما فراهم کرده تا بدون دغدغه فکری کار جابجایی تان را به ما بسپارید و از انتخابتان پس از اتمام کار خرسند شوید.

با تشکر از اهالی محترم انبار نفت .