باربری امام زاده قاسم در منطقه امامزاده قاسم که یکی از مناطق شمال تجریش میباشد حتی با توجه به بعضی از مناطق آن که دارای کوچه و پس کوچه های صعب العبور بوده و این به این معنا است که سعی بر آن شده بافت قدیمی این منطقه حفظ شود کلیه خدمات باربری را ارایه می نماید.

باربری امام زاده قاسم

با افتخار توانسته ایم در این منطقه قدیمی شمیران که بیشتر از هزار سال قدمت دارد و در سالیان دور به نام دژ علیا معروف بوده است تمامی خدمات حمل بار و اثاث منزل و تامین کارگر را در این منطقه خوش آب و هوا ارائه نماییم.

بر خود می بالیم که منطقه امامزاده قاسم که به دلیل مجاورت با رشته کوه البرز از آب و هوای متعادلی و زمستان‌های بسیار سردی برخوردار است. این شرکت اتوبار امام زاده قاسم بوده است حتی در روزهای سرد سال توانسته است طبق درخواست همشهریان منطقه امامزاده قاسم نهایت تلاش خود را جهت ارائه کلیه خدمات باربری به نحو احسن برای ساکنان امامزاده قاسم انجام دهیم.

باربری تمام کار با بیش از چند دهه سابقه در امر اسباب کشی و استفاده از کادر مجرب و با اخلاق در خدمت ساکنین منطقه امامزاده قاسم بوده است. ضمناً باربری تمام کار تمامی مراحل اسباب کشی ساکنان این منطقه را به بهترین شکل ممکن انجام داده و البته هدف همه فعالان حوزه حمل و نقل و شرکت باربری تمام کار که کلیه خدمات و نیک نامی خود را بر منافع مالی اولویت دهیم و بر این اصل مهم پا فشاری می کنیم.