اهداف اتوبار باربری گمرک بیش از حد تصور یک باربری معمولی میباشد. باربری محله گمرک با بهترین تجهیزات و سریعترین روش های ممکن و به روز با تجربه ای بیش از دو دهه برای انجام کلیه امور حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل همشهریان عزیز در این منطقه از تهران، با همان کیفیت همیشگی ارائه خدمات می نماید.

اتوبار باربری محله ی گمرک

اگر قصد دارید کار اسباب کشی را انجام دهید توصیه ما به شما اتوبار باربری محله گمرک است که یک شرکت معتبر و مطمئن می باشد و یکی از شعب شرکت اتوبار باربری تمام کار است. که با ارائه بهترین خدمات تخصصی و به صورت حرفه ای اسباب کشی منزل شما را انجام میدهد.

پرسنل اتوبار باربری گمرک دارای کارگران ورزیده و با تجربه ترین افراد که می توانند اسباب منزل شما را بدون دغدغه و نگرانی با مسئولیت پذیری و اینکه خود را موظف می دانند تا یک حمل بدون دردسر و به یاد ماندنی که لایق شما می باشد به شما هدیه دهند.

ضمنا تمامی پرسنل باربری اعم از کارگر باربر، کارگر جهت بسته بندی حرفه ای و ماشین های حمل بار و غیره را که همگی متعهد به حرفه خود بوده و هستند و می‌توانند اسباب و اثاثیه منزل شما را در کمال سلامت و ایمنی به مقصد برسانند، با بهترین شرایط ممکن و درحد توجه و شایستگی شما ارائه می نمایند.

دلهره های قبل از اسباب کشی باعث می شود شما نسبت به پروسه اسباب کشی استرس و اضطراب خاصی داشته باشید ولی با بسته بندی با تجهیزات مورد نیاز اعم از کارتون مخصوص بسته بندی اثاثیه منزل و ضربه گیر های حباب دار به صورت کاملا استاندارد و مطمئن که همگی زیر نظر مدیریت شرکت تمام کار است، که توانسته از حرف تا عمل را با اعتماد شما ثابت کند ، با بهترین کیفیت ارائه میدهد.

محله گمرک تهران که امروزه در منابع رسمی به عنوان نام محله رازی شناخته میشود، یکی از قدیمی ترین محله های واقع در منطقه ۱۱ شهرداری تهران است. در محله گمرک مشاغلی مانند فروش البسه نظامی، لوازم کوهنوردی، کتانی و موتور سیکلت به چشم می خورد بطوری‌که مرکز بورس این کالاها می باشد.

میدان گمرک در ابتدا دقیقا در غربی‌ترین نقطه تهران قرار داشت و یکی از دروازه‌های تهران قدیم به همین اسم در آنجا بنا شده بود. پس از اینکه شهر گسترش پیدا کرد، دروازه گمرک تخریب شد و زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها به قطعات مختلف تقسیم شدند.

علت نام‌گذاری این میدان به گمرک به زمان قدیم برمی‌گردد. از آنجایی که یکی از دروازه‌های شهر تهران این دروازه بود و افرادی که با خود اجناس مختلف جهت، داد و ستاد وارد شهر می‌کردند موظف به پرداخت عوارض بودند، اسم گمرک روی این بخش از تهران گذاشته شد.

پنج خیابان اصلی به این میدان می‌رسند. خیابان مولوی و خیابان کارگر و خیابان جوادیان و خیابان هلال احمر و خیابان رباط کریم این خیابان‌ها به گمرک امتداد دارند. از طرف دیگر خیابان ولیعصر و شوش نیز به این میدان نزدیک هستند. اتوبوس تندرو خط میدان آزادی تا پایانه خاوران و اتوبوس تندرو خط راه‌آهن تا تجریش در خیابان ولیعصر و در نزدیکی این میدان ایستگاه دارند. همچنین اتوبوس‌های عادی سایر خطوط نیز از میدان رازی عبور می‌کنند.

بوستان رازی یکی از بزرگ‌ترین بوستان‌های تهران با مساحت بیش از ۲۵ هکتار بوده و در سال ۱۳۷۶ احداث گردید و شامل امکانات متنوعی مانند شهربازی، دریاچه مصنوعی، کتابخانه، پردیس سینمائی، باشگاه ورزشی، فرهنگسرای رازی و … می‌باشد.

از دیگر خدمات با ارزش محله گمرک اتوبار باربری محله گمرک میباشد. انجام جابجایی توسط کارگر اسباب کشی متخصص سبب میشود تا حمل اثاثیه تان با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود. ما جذب بهترین نیروی کار را داشته ایم. این افراد در آغاز همکاری با ما آموزش های لازم را جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات دریافت کرده و افرادی صبور مودب و پرکار هستند که می‌توانند بهترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه نمایند.

لازم به ذکر است که این افراد استخدامی های شرکت می باشند و توسط ما به طور کامل تضمین می شوند. بسته بندی وسایل برای اسباب کشی یکی از مهم ترین و البته سخت ترین مراحل می باشد در صورت عدم تخصص در بسته بندی وسایل آنها در حین حمل آسیب جدی خواهند دید از طرفی این عدم تخصص سبب استفاده نادرست از تجهیزات بسته بندی میشود.

شرکت با داشتن کارگران باربر حرفه ای و کارگران بسته بندی مجرب به شما بهترین تجهیزات بسته بندی را به صورت اصولی ارائه می نماید تا در هزینه های تان نیز صرفه جویی شود فروش انواع کارتون حمل بار، کارتون رگال دار برای بسته بندی لباس ها و کیوم و غیره از خدمات ما می باشد.

باربری محله گمرک تمام خدمات باربری را در بالاترین سطح کیفیت انجام میدهد و در همین راستا توانسته ارزانترین تعرفه باربری را برای صاحبین کالا در این محله از تهران را فراهم کند. حمل اسباب و اثاثیه منزل شما به سراسر ایران تخصص ما می باشد. با ارائه بیمه نامه و بارنامه حمل و فاکتورهای خدمات همواره اعتماد شما را به این شرکت جلب کرده و با نظم و برنامه ریزی و اصولی که از معیارهای دیگری شرکت است همیشه در خدمت اهالی محترم گمرک بوده ایم.

با تشکر از شما.