امروزه اعتماد کردن به باربری های ناشناس یکی از دغدغه های مهم مردم در اسباب کشی است. اعتماد سازی برای مشتریان یکی از وظایف مهم شرکت های باربری می باشد. زیرا اگر اعتماد بین مشتری و شرکت های ترابری و اتوبار، ایجاد نشود آنان مشتریان خود را از دست میدهند و در خدمات رسانی به مشتری به چالشهای زیادی بر می خورند.

اتوبار باربری کوی نصر

ما به شما اعتماد می دهیم و جلب رضایت شما سر لوحه کار خود قرار خواهیم داد. اتوبار باربری کوی نصر، امروزه لقب یکی از بهترین و مجهزترین اتوبار های کشور را به دوش میکشد. ما جهت هر گونه نگرانی به شما این اعتماد را می دهیم که چگونه از اثاثیه و لوازم وسایل شما در طول فرایند، اسباب کشی از اجناس با ارزش شما محافظت کنیم و مراحل انجام کار را به صورت شفاف و مرحله ای به شما شرح خواهیم داد.

برای یک باربری حرفه ای و استاندارد با کارگران بسته بند حرفه ای و کارگران باربر زبده و آموزش دیده، تمام این پروسه انجام خواهد گرفت. شما هر زمان که نیاز به ماشین های سنگین داشته باشید، شرکت اتوبار تمام کار، بلافاصله ماشین مورد نیاز شما را ارسال خواهد کرد و برای یک اسباب کشی بی دغدغه و استاندارد کافیست شما یک روز قبل از جابه جایی با شرکت تماس گرفته و ماشین مورد نطر خود را رزرو کنید و اگر تمایل به بسته بندی داشتید.

کارگران بسته بندی حرفه ای ما در تیم های دو نفره یا چهار نفره، به تقاضا و درخواست شما با ابزارهای بسته بندی به ادرس مورد نظرتان آمده وکار بسته بندی را به صورت اصولی و استاندارد با ابزارهای درجه یک و مخصوص بسته بندی، مانند: فوم های ضربه گیر، سلفون های متری، ضربه گیرهای حبابدار، پاکت ها و بالشتک های مخصوص وسایل الکتریکی و کارتن های پنج لایه پرسی در ابعاد مختلف، انجام میگیرد و برای حمل درست آماده سازی میشود.

روز تعیین شده، ماشین مورد نظر سر ساعت به محل آمده و بارگیری با کارگران باربر حرفه ای، در ماشین های مسقف و موکت شده چیده میشود و بین قطعات از ضربه گیرها، استفاده میشود که حین جابه جایی، آسیبی به وسایل وارد نشود. بعد از تخلیه شما اگر کارهایه شستشو در منزل ویا شرکت جدید را دارید میتوانید از کارگران شرکت در این زمینه کمک بگیرید. تمام کارهای شستشو، مانند: موکت، فرش، مبلمان با دستگاهای جدید انجام میشود.

ما همواره در کوی نصر خوش درخشیده ایم. محله کوی نصر، به دلیل محصور بودن بین چهار راه و بزرگراه اصلی در میان ساکنان این محله به جزیره معروف شده است. محله کوی نصر یا همان گیشا به واسطه مجاورت با محله میرداماد و دانشگاه های آن مانند: دانشگاه تهران و دانشگاه مدرس میزبان دانشجویان و جوانان زیادی در این محله است.

مراکز تجاری و فروشگاه ها و پاساژ ها و خدمات رفاهی این منطقه را بر عهده دارندو همیشه مملو از دانشجویان جوان است. که این محله را زنده و شاداب نشان می دهد و محلی برای پیاده‌روی تفریح و فراغت جوانان در این محله میباشد. و می توان به خاطر خیابان بندی منظم و مراکز خرید بزرگ و رستوران ها و کافه های متعدد و متنوع و امکانات تفریحی و اموزشی بهترین محله غرب تهران نامید. قدمت این محله به دهه ۴۰ شمسی برمیگردد، زمانی که این محله میدان تیر ارتش بود، در آن سال این زمین ها از ارتش خریداری شده و به کارکنان راه آهن واگذار شد.

این محل دارای ۴۱ خیابان افقی زوج و فرد و با خیابان عمودی منظمی است که با الگوبرداری از منهتن آمریکا طراحی شده است. این محله بسیار مدرن ساخته شده و اولین محل است که دارای سیستم فاضلاب شهری، گاز شهری و تصفیه خانه محلی مجهز می باشد.

خدمات باربری و ترابری تمام کار، با دو دهه سابقه درخشان در این محله همواره منافع مشتری مداری را پیش گرفته است و علت محبوبیت این شرکت همین میتواند باشد. ما همواره در کنار عزیزان کوی نصر بوده‌ایم. شرکت باربری و ترابری تمام کار، بدون وقفه ۲۴ ساعته بدون تعطیلات، حتی تعطیلات رسمی و تعطیلات مذهبی همچنان در کنار اهالی محترم کوی نصر بوده‌ و خواهیم بود.

با تشکر از اهالی محترم کوی نصر.