نظرات شما منبع ارزشمندی است که به ما کمک می کند روز به روز کیفیت خدمات را ارتقا دهیم . خدمات اسباب کشی اتوبار باربری کارگر جنوبی متخصص در علم باربری استاندارد با بیش از دو دهه سابقه ارائه خدمات باربری که زیر نظر “شرکت اتوبار باربری تمام کار “میباشد که شامل مراحل، صفر تا صد آنچه برای نقل مکان و‌ جابجایی نیاز دارید.

اتوبار باربری کارگر جنوبی

با ارائه سرویس های اسباب کشی تهران، درون شهری و برون شهری و حومه با خاور های بزرگ و وانت بار و نیسان بار با توجه به نیاز شما:

  •  امکان درخواست آنلاین ماشین برای اسباب کشی
  • بارگیری اصولی و ایمن اثاثیه با ماشین باربری
  • جابجایی و حمل وسایل از مبدا به داخل ماشین
  •  چیدمان بار و ایمن سازی وسایل در داخل ماشین و قرار دادن ضربه گیر های مخصوص مابین وسایل حساس
  •  حمل بار توسط رانندگان مجرب به منظور جلوگیری از تکان های شدید وسیله نقلیه و پیشگیری از ورود خسارات به وسایل در حین حرکت
  • حمل وسایل به داخل ساختمان و طبقه مقصد

چنانچه سرویس، جمع آوری و بسته بندی وسایل را ثبت کنید کارگران در زمان مورد نظر شما در محل حاضر شده و با لوازم مورد نیاز مانند، مانند: رول های ضربه گیر حبابدار، سلفون های متری درجه یک، کارتون های ۵ لایه پرسی در ابعاد مختلف، بالش و پاکت های مخصوص لوازم الکترونیکی و حساس، تمام وسائل را قبل از جابجایی به صورت استاندارد بسته بندی می کنند.

در صورت نیاز به متخصص فنی، جهت نصب وسایل گازسوز برقی، لباسشویی، ظرفشویی، نصب آنتن تلویزیون، نصب یخچال های ساید بای ساید، نصب لوستر، شستشوی مبلمان و فرش با دستگاه های مجهز، تمامی مراحل را نصاب و فنی کار هایمان انجام خواهند داد.

آنان بسیار حرفه ای و آموزش دیده در این موارد می باشند. اتوبار باربری کارگر جنوبی را سالهاست که اهالی محترم قدیمی کارگر جنوبی میشناسند.

کارگر جنوبی در منطقه 11 شهرداری قرار دارد و جزو شریان‌های اصلی شهر نیز به شمار می‌آید که از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به میدان راه آهن متصل می‌شود؛ و در مجاورت با محله‌های راه آهن، فلسطین، قلمستان، منیریه، برادران جوادیان، امیریه و هلال احمر قرار دارد؛ خیابان کارگر پیش از انقلاب خیابان سی متری نامیده می‌شد.

خیابان کارگر جنوبی از محله‌های هلال احمر، انبار نفت، راه آهن، فلسطین، انقلاب، امیریه، قلمستان، براداران، آگاهی، مخصوص، آذربایجان، منیریه، جمالزاده و حر عبور می‌کند. خیابان کارگر جنوبی یکی از معابر اصلی این محلات در تهران می‌باشد.

این خیابان از خیابان‌های مهم شهر تهران می‌باشد و مکان‌های مهمی مانند پردیس سینمایی صبا مال، تامین اجتماعی، مرکز ملی مطالعات اعتیاد، شهرداری منطقه 11 ناحیه 2، شرکت آبادگران آزادی خوزستان، مدیریت پسماند منطقه ۱۱، اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۱ و ناحیه یک اتوبوسرانی و ایستگاه مترو میدان حر، خیابان کارگر جنوبی، دانشگاه جنگ واقع شده است.

محله امیرآباد یکی از محلات قدیمی تهران است با قدمتی 160 ساله. در زمان‌های دور این محله جزو روستاهای اطراف تهران و بخشی از املاک امیرکبیر محسوب می‌شد.

به همین دلیل امیرکبیر ازجمله کسانی بود که در آبادی آن سهم بسزایی داشته و شاید نام امیرآباد بر این محله از این جهت بوده است، اما تغییر نام آن به کارگر و وجه تسمیه آن با این خیابانی که اکثر بخش‌های آن را مراکز علمی و تحقیقاتی تشکیل می‌دهد روشن نیست.

از خدمات درمانی محل، بیمارستان روزبه تهران، بیمارستان چشم پزشکی فارابی و بیمارستان لقمان حکیم میباشد که از بیمارستانهای قدیمی تهران هستند. پاساژ گنجینه، مرکز خرید صبا معروفترین مرکز خرید در محله کارگر جنوبی در دسترس محلی ها است که تقریبا نیاز روزمره را تامین می کند.

نزدیکترین بوستان به این محله بوستان رازی است واز دیگر خدمات مهم این محله وجود مهم و پرتلاش اتوبار باربری محله کارگر جنوبی میباشد.

شرکت اتوبار باربری تمام کار با توجه به دغدغه مشتریان خود در مورد زمان بندی و جابجایی و همچنین ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه شهروندان تهرانی خود خصوصا در محله محترم کارگر جنوبی امکان رزرو وسیله برای تاریخ معین ساعت معینی را مهیا کرده است.

برای استفاده از این خدمات کافیست که با شرکت تماس گرفته ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما هستیم و با ارائه بیمه نامه و بارنامه حمل و فاکتورهای خدمات همواره اعتماد شما را به این شرکت جلب کرده و با نظم و برنامه ریزی و اصولی که از معیارهای دیگری شرکت است با جان و دل در این راه قدم بر میداریم.

با تشکر از اهالی محترم کارگر جنوبی.