اگر به دنبال باربری در ناحیه پارک وی در شمال تهران هستید با ما تماس بگیرید. اتوبار باربری پارک وی یکی از زیر مجموعه های شرکت باربری اتوبار تمام کار بوده که در ناحیه پارک وی با کارگرانی ورزیده و خوش اخلاق و بیمه شده در زمینه باربری و اتوبار و حمل بار و کارگر باربر و کارگر بسته بندی، شما را در اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل یاری می کند.

اتوبار باربری پارک وی

پارک وی یکی از بهترین محلات تهران در بالای شهر است که به دلیل وجود سفارتخانه های فراوان چهره بین المللی به خود گرفته و چهره های غیر ایرانی زیادی را در آن می بینید. پارک وی تقاطع خیابان ولیعصر، بزرگراه های مدرس و چمران است. شرایط زندگی در این مرحله را با باربری اتوبار پارک وی که یکی از زیر مجموعه های شرکت باربری اتوبار تمام کار می باشد، به راحتی تجربه کنید.
خیابان ولیعصر و بزرگراه مدرس و چمران و خیابان فرشته جزو خیابان های مهم پارک وی هستند. در هر قدم مراکز خرید و رستوران های لوکس همیشه آماده به خدمت هستند.
در محله پارک وی، مراکز خرید و شیرینی فروشی و قنادی و رستوران و انواع و اقسام باشگاه های ورزشی و سایر اماکن لازم برای امورات زندگی شهروندان گمارده شده است.

پارک وی به زبان انگلیسی به معنی خیابان درخت دار هست و محله ای بسیار خوش آب و هوا می باشد. که از خیابان ولیعصر شروع و تا تجریش ادامه دارد. واحدهای آپارتمانی این ناحیه اکثراً از سه الی پنج اتاق خواب داشته و قیمت آپارتمان قدری متفاوت است.

جهت دسترسی آسان منطقه، ایستگاه های اتوبوس و مترو میرداماد و حقانی ساخته شده است. بوستان صبا و خشایار و بوستان رعنا در این منطقه قرار گرفته. دفتر روزنامه همشهری، دفتر ریاست جمهوری، فرهنگسرای صبا، تالار خانه معلم و سازمان انرژی اتمی از جمله اماکن مهم این منطقه هستند. بازار تجریش و بازار صفویه در این منطقه پر از برندهای لوکس و گران قیمت هستند. از رستوران معروف این منطقه میتوان به رستوران شاطر عباس اشاره کرد.