با افتخار، اتوبار باربری ولیعصر جزء شرکت های باربری قدیمی و با سابقه می باشد که قدمتی بیش از دو دهه در زمینه خدمات حمل بار و اسباب کشی اثاثیه منزل و جابجایی و بسته بندی لوازم منزل و تجهیزات اداری را با بهترین نوع خدمات ارائه می نماید.

اتوبار باربری ولیعصر

اتوبار باربری ولیعصر با حفظ اخلاقیات و اولویت قرار دادن منافع شما متعهدانه شما را از ابتدای خدمات تا چیدمان وسایل خود در منزل جدید همراهی می کند.

ما همواره سعی داریم که به جبران تمام استقبال و محبت محله محترم ولیعصر بتوانیم با بهترین خدمات یک باربری مناسب و استاندارد، گوشه‌ای از اعتماد شما را با کارگران بسته بندی ویژه و اعزام کامیون های مسقف و کارگران باربر متخصص جبران کرده باشیم.

بی تردید امروز انتقال محل زندگی یا دفتر کار از یک محل به محل دیگر در منطقه تهران، از دغدغه های دشوار برای شهروندان به شمار می رود.

فارغ از نگرانی های خانواده در یافتن محیط جدید برای زندگی یا کار، نگرانی انتقال وسایل بدون هرگونه آسیبی از جمله مهم‌ترین نگرانی های موجود در زندگی می باشد.

عزیزان در محله ولیعصر با انتخاب هوشمندانه‌ای می‌توانند کلیه اسباب و لوازم خود را توسط باربری ولیعصر با معیارهای « مشاوره در اسباب کشی »، « بسته بندی اثاثیه منزل »، « حمل بار درون شهری » و « چیدمان وسایل منزل » را زیر نظر باربری اتوبار ولیعصر، با خیالی آسوده به سرانجام برسانند.

اتوبار محله ولیعصر یکی از زیر شاخه های “شرکت اتوبار تمام کار”است که ارائه بهترین برنامه ریزی برای باربری در تهران و شهرستانها، با ماشین های مسقف را سرویس دهی می کند.

شما هر زمان حتی روزهای تعطیلات نیاز به ماشین پیدا کردید با یک تماس به شرکت باربری تمام کار بلافاصله ماشین مورد نظر به محل اعزام میشود.

بسته بندی لوازم منزل از قبیل ساید بای ساید، پیانو، میز ناهار خوری، بوفه، مبلمان و انواع وسایل با ارزش کوچک و بزرگ دیگر با بهترین روش به صورت کاملا تخصصی توسط این شرکت قبل از جابه جایی انجام میشود.

چنانچه خواسته باشید خدمات عالی را تجربه کنید. یک روز قبل از جابه جایی تماس گرفته و ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید، اتوبار محله ولیعصر، دارای انواع ماشین های سنگین از قبیل کامیون، کامیونت، وانت بار، نیسان بار، انواع ماشین هایه مسقف میباشد.

بعد از رزرو ماشین، اگر خواهان بسته بندی وسایل با ارزش هستید تیم های شرکت که مخصوص بسته بندی حرفه ای و استاندارد هستند به محل اعزام میشوند.

با لوازمی مانند، فوم های ضربه گیر، ضربه گیر های حباب دار، سلفون های متری درجه یک، کارتون های پنج لایه پرسی در ابعاد مختلف اقدام به بسته بندی مینمایند تا روز جابجایی بدون استرس کار بارگیری انجام گیرد.

محله ولیعصر در مرکز تهران و در منطقه ۶ تهران قرار دارد. ولیعصر از شمال با محله بهجت‌آباد از غرب با محله وصال شیرازی از جنوب با محلات انقلاب و فردوسی و از شرق با محله ایرانشهر همسایه است.

ولیعصر به نسبت محله‌های دیگر تهران قدیمی به حساب می‌آید. حضور چند دانشگاه و بورس خرید وسایل الکترونیک باعث شده تراکم جمعیتی در این محله زیاد باشد.

خیابان ولیعصر و خیابان حافظ و خیابان انقلاب از شریان‌های اصلی این محله و منطقه ۶ تهران هستند محدوده میدان ولیعصر در قدیم به عنوان یکی از تفرجگاه‌های تهران به حساب می‌آمده است.

در ابتدا به تمامی اراضی آن محدوده بهجت‌آباد می‌گفتند که با توجه به تقسیمات شهرداری، محله بهجت‌آباد در قسمت شمالی میدان ولیعصر قرار گرفته است.

علت نام‌گذاری این محله به بهجت‌آباد به خاطر یکی از دخترهای میرزایوسف که همسر جلال‌الدوله پسر مسعودمیرزا ظل‌السلطان بود است.

ایستگاه اتوبوس تندرو راه‌آهن تا تجریش یکی از مهمترین راه‌های دسترسی به این محله است. ایستگاه اتوبوس تندرو پایانه آزادی تا پایانه تهرانپارس نیز از خیابان انقلاب گذر می‌کند. البته اتوبوس‌های محلی در خیابان‌های اصلی این محله در حال جابجایی مسافران هستند.

خط ۳ مترو آزادگان تا قائم نیز از این محله عبور می کند. ایستگاه مترو تئاترشهر و میدان ولیعصر در این محله قرار دارند. دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه هنر تهران و یکی از ساختمان‌های دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در این محدوده قرار دارند.

محله ولیعصر پنج بیمارستان دارد. بیمارستان کودکان تهران، بیمارستان فیروزگر، بیمارستان صدر (به‌آفرین)، ۱۵ خرداد و آبان در حال خدمات‌رسانی پزشکی به مراجعین خود هستند.

سفارت سریلانکا، سفارت عراق، سفارت واتیکان در این محل مستقر هستند. پاساژ ولیعصر و مجتمع تجاری نور دو مجتمع تجاری و اداری در محل میباشند که خدمات خوبی ارائه میدهند و خدمات اتوبار باربری ولیعصر بی وقفه در محل حضور دارد و با دارا بودن پروانه فعالیت از اتحادیه حمل و نقل درون شهری تهران و مجوز از سازمانحمل و نقل شهرداری یکی از مورد اعتمادترین و ارزانترین تعرفه باربری را برای صاحبان کالا در محله ولیعصر فراهم کرده است.

شرکت اتوبار و باربری تمام کار دارای انواع ماشین های سنگین مانند: وانت بار، نیسان بار، کامیون و کامیونت می باشد و به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقف حتی ایام تعطیلات و تعطیلات مذهبی، فعالیت بی وقفه خود را دارد.

زیرا هدف ما ایجاد آسودگی خیال وبدون استرس شما میباشد وهمواره تلاش ما در این راستا جلب اعتماد شما سروران گرامی است.

با تشکر از اهالی محترم ولیعصر.