اتوبار باربری وحدت اسلامی همواره در کنار اهالی محترم این محله بوده و باتجربه دو دهه در امر باربری استاندارد، خدمات بی نظیری را در این محل ارائه داده است. باربری محله وحدت اسلامی با استانداردهای بسته بندی اثاثیه منزل کار را به صورت حرفه ای و به نحو احسنت انجام میدهد.

اتوبار باربری محله ی وحدت اسلامی

اتوبار وحدت اسلامی، زیر نظر و مدیریت” شرکت اتوبار باربری تمام کار” میباشد که با ارسال کارگران بسته بندی حرفه ای درتیم های دونفره یا چهار نفره با لوازم مورد نیاز که در کار بسته بندی استفاده می شود مانند: سلفون های متری درجه یک، ضربه گیر های حباب دار، کارتون های پنج لایه پرسی در ابعاد مختلف، بالش و پاکت های مخصوص لوازم الکترونیکی و فوم های ضربه گیر به درخواست مشتری به محل مورد نظر اعزام شده و کار بسته بندی را به صورت حرفه ای جهت یک بارگیری مطمئن انجام می دهند.

اتوبار باربری وحدت اسلامی در تمامی سرویس های خود از پرسنل حرفه ای و خوش برخورد و با کارگران باربری حرفه ای و کارگران بسته بند حرفه ای که در این زمینه آموزش دیده و انسان های هوشیار و ورزیده ای هستند استفاده می کنند. رانندگانی شرکت اتوبار تمام کار، اشخاص باشخصیت و خوش اخلاق و متعهد به حرف های خود می باشند.برای انتخاب ماشین مورد نظر خودتان با شرکت تماس گرفته و مقدار اسباب و اثاثیه خود را مطرح کرده و مشاوره بگیرید که چه نوع ماشینی در اختیار شما گذاشته شود تا هزینه‌های شما بالا نرود.

شرکت دارای انواع ماشین های باربری بوده، خودروهای سنگین و خودروهای باربری نیمه سنگین و این ماشین ها بر حسب مقدار اساس های که می خواهید جابجا کنید انتخاب میشوند و شما می توانید طبق نیاز و شرایط باربری اسباب و وسایل تان ماشین مناسب بار خود را انتخاب کنید.

اتوبار باربری محله وحدت اسلامی دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران می باشد و تعرفه های حمل و نقل خود را تحت نظر اتحادیه محاسبه میکند که نسبت به شرکت های دیگر اززانتر است. تعرف های باربری محله وحدت اسلامی در اقلام سنگین مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، گاوصندوق ها، به صورت اجرتی بوده ولی نسبت به شرکت های مشابه دیگر کمتر میباشد.

سرعت عمل دقت و ایمنی در حمل بار نکاتی است که می تواند مشکلات احتمالی اسباب کشی را کاهش دهد. اتوبار باربری محله وحدت اسلامی، با در نظر داشتن این موارد توانسته است در حوزه خدمات اسباب کشی درون شهری و برون شهری سرویس‌های متعددی را با کسب رضایتمندی سفارش دهندگان محترم به انجام برساند.

محله قدیمی و با صفای وحدت اسلامی از میدان حسن‌آباد تا خیابان شوش کشیده شده‌ است و دربرگیرنده اماکنی چون پارک شهر، بازار میوه و تره بار، میدان وحدت اسلامی (میدان شاهپور سابق)، اداره آگاهی شاهپور، بیمارستان پوست رازی، خیابان باقری (تهرانچی قدیم، سرهنگ هوشیار)، همسایگی با محلهٔ قدیمی سنگلج، خیابان مختاری (بازار محلی) و محلهٔ تختی (خانه غلامرضا تختی در این محل بود) است.

خیابان وحدت اسلامی از شاهراه‌های اصلی تهران به‌شمار می‌رود، تا جایی که گهگاه اتوبوس‌های برون‌شهری پایانه آرژانتین (بیهقی) از این خیابان برای خروج از تهران استفاده می‌کنند.خیابان وحدت اسلامی از شمال به جنوب یک طرفه می‌باشد و مسیر مقابل آن تنها با اتوبوس در خط ویژه قابل دسترسی است. مقصد اتوبوسهای خط ویژه به سمت شمال پایانه فیاض بخش پارک شهر، میدان هفت تیر و میدان ولیعصر است.

خیابان وحدت اسلامی از آغاز تا پایان در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته‌است؛ انتهای این خیابان که به خیابان شوش ختم می‌شود از محدوده طرح ترافیک خارج و وارد محدوده زوج و فرد می‌شود. تنها ایستگاه مترو موجود در این خیابان در شمالی‌ترین نقطه آن یعنی میدان حسن‌آباد واقع شده‌است.

البته ایستگاه‌های متروی شوش، میدان راه‌آهن، مولوی، خیام، منیریه، پانزده خرداد (بازار تهران) و توپخانه (امام خمینی فعلی) هم نزدیک این خیابان هستند. خیابان شاهپور یا وحدت اسلامی یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است. باربری: بازارچه شاپوردر محله سنگلج تهران و خیابان طرخانی واقع شده است.

این مجتمع یکی از سی بازار و مرکز خرید در محله سنگلج تهران می‌باشد. چنانچه در این محله و بزرگراه نیاز به ماشین سنگین پیدا کردید فقط با یک تماس با شرکت اتوبار تمام کار، بلافاصله ماشین مورد نظر به محل اعزام می شود.

شرکت اتوبار و باربری تمام کار با استفاده از تجربه چندین و چند ساله و داشتن نیروها و پرسنل حرفه ای و ورزیده و ناوگان باربری مجهز ومدرن تمامی خدمات جابه جایی، حمل و نقل، بسته بندی و چیدمان و سایر موارد دیگر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت، که شایسته مشتریان است را ارائه می دهد.

با تشکر از اهالی محله وحدت اسلامی.