ما در” اتوبار باربری هلال احمر “معتقدیم اطلاع رسانی باید شفاف و به دور از ابهام باشد به همین دلیل تلاش می‌کنیم اطلاعات مفیدی، در خصوص خدمات خود ارائه نماییم. اتوبار باربری هلال احمر مفتخر است که با دو دهه خدمات بی وقفه و پر ثمر در این محله، با صفا در امر باربری استاندارد با کارگران باربر حرفه ای و ناوگان های مجهز درخدمت اهالی محترم هلال احمر بوده و از تمام مراحل یک سرویس کامل باربری برخوردار هستیم.

اتوبار باربری محله ی هلال احمر

باربری اسباب و اثاثیه شامل سه اصل مهم است دقت سرعت و ایمنی، سهل انگاری و عدم توجه به هر یک از این موارد مغایر استانداردهای باربری و حمل بار است و نمی توان آن را به عنوان خدمات باکیفیت پذیرفت.

خدمات اتوبار باربری هلال احمر که سابقه درخشانی در اجرای خدمات حمل بار دارد مدعی این است که خدمات باربری که ارائه می کند مطابق با استانداردهای حمل و نقل است و کالای شما را از مبدا تا مقصد با دقت کافی سریع و ایمن حمل می کند.

پیشنهاد می کنیم برای ارزیابی این ادعا یکبار خدمات باربری محله هلال احمر را تجربه کنید و مطمئن باشید در نهایت با خدمات بی مثال، اتوبار باربری محله هلال احمر، مشتری پرو پاقرص شرکت ما خواهید شد.

تعرفه های ارزان باربری محله هلال احمر زیر نظر اتحادیه باربری شهر تهران میباشد . که از شعب “شرکت ترابری باربری تمام کار” است و دارای ناوگان های مخصوص حمل و مسقف می باشد، مانند: ایسوزو، خاور، کامیون، کامیونت، وانت بار و نیسان بار بوده و ماشین مورد نظر، بستگی به مقدار حمل بار تعیین میشود.

در اولین مرحله باید بسته بندی اثاثیه منزل را به نحو احسنت انجام داد. این کار سختی های خود را دارد. شرکت باربری تمام کار با ارسال کارگران بسته بندی حرفه ای درتیم های دونفره یا چهار نفره با لوازم مورد نیاز مانند: سلفون های متری درجه یک، ضربه گیر های حباب دار، کارتون های پنج لایه پرسی در ابعاد مختلف، بالش و پاکت های مخصوص لوازم الکترونیکی و فوم های ضربه گیر میباشد.

کارگران بسته بندی حرفه ای و مجرب شرکت به درخواست مشتری به محل مورد نظر آمده و کار بسته بندی را به صورت حرفه ای جهت یک بارگیری مطمئن را انجام می دهند. پرسنل باربری محله هلال احمر از کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربری حرفه‌ای و رانندگان مجرب، که همه اعضاء پرسنل با دقت توسط مدیریت شرکت اتوبار تمام کار انتخاب شده اند.

محله هلال احمر منطقه 11 تهران و خیابان قزوین بین موسی وند و مرادی واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی رازی، بیمارستان فوق تخصصی چشم فارابی، موزه دخانیات ایران و پاساژ ابزاآلات امید و همچنین بازرگانی قراچورلو، زمین فوتبال، فروشگاه 555 و مسجد کمیل و بانک شهر قرار گرفته است.

ایستگاه مترو جانبازان نزدیک ترین ایستگاه می باشد که به راحتی می توان برای حمل و نقل از آن استفاده کرد. دو اتوبوس تندرو که از پایانه آزادی آغاز و به پایانه خاوران ختم می شود وجود دارد که 29 ایستگاه دارد بوستان هلال احمر از جاذبه هاي استان تهران است.

این پارک به نام‌های دیگری مانند هلال احمر و شهید منفرد‌نیاکی نیز شناخته می‌شود. بیمارستان شهید حسین فهمیده واقع در محله هلال احمر است که در سال 1333 تاسیس شد. بیمارستان شهید حسین فهمیده تهران، مرکز درمانی است که به دانشگاه علوم پزشکی ایران، وابسته می باشد.

از دیگر خدمات وجود اتوبار باربری محله هلال احمر است. چیدمان اثاثیه منزل بعد از اسباب کشی یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد است که ما در “شرکت باربری و اتوبار تمام کار” چاره ای اصولی اندیشیده‌ایم شما عزیزان میتوانید صفر تا صد چیدمان اثاثیه خود را در محل جدید به تیم متخصص و با تجربه ما محول نمایید.

نصب و راه اندازی تمامی اثاثیه و وسایل نیز از خدمات ما در این شرکت اسباب کشی است. پرسنل ما مطابق با سلیقه و نظر شما حتی جزئی ترین وسایل را برای شما خواهند چید. نصب لوستر، لباسشویی، ظرفشویی، تختخواب، شستشوی مبلمان و فرش با دستگاه های مدرن، در نتیجه جابجایی برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

و دیگر اینکه، ماشین هایی که برای حمل و نقل اثاثیه منزل و اداری مورد استفاده قرار می گیرد باید نسبت به کامیون های باری دیگر ویژگی های خاص خود را دارا باشند. که مهمترین آنها شامل مدل بالا بودن آن است که در هنگام حمل و نقل دچار مشکل فنی نشود که سرعت انجام کار پایین بیاید زمان از دست برود و مهمتر اینکه وسایل داخل کانتینر به خاطر نقص فنی خراب شود یا خط و خشی بیفتد.

داخل کانتینر حمل بار باید کامل موکت شده باشد. کامیونی که در کار حمل و نقل اثاثیه منزل هست باید بیش از ۵۰ پتو برای بسته بندی لوازم منزل داشته باشد چیدمان اساسی منزل خود بخش مهمی را در اثاث کشی ایفا می کند.

اتوبار باربری محله هلال احمر، با تمام تجربیات و دقت عمل در جزئیات، مناسب در خدمات باربری در محله هلال احمر میباشد. با ما تماس بگیرید. و از خدمات رایگان شامل بازدید رایگان در محل و بیمه حمل شهری وبرون شهری بدون سقف ما بهرمند شوید.

با تشکر از اهالی محترم هلال احمر.