توانا بود هر که دانا بود، اتوبار باربری هفت تیر یکی از شرکت‌ های بزرگ حمل و نقل، جاده‌ای و درون شهری می باشد، که با دو دهه سابقه توانایی در این حرفه و با دانایی در روش های باربری استاندارد همواره مورد استقبال شهروندان بخصوص محله هفت تیر بوده است.

اتوبار باربری محله هفت تیر

باربری اتوبار هفت تیر دارای انواع ماشین های سنگین و نیمه سنگین مسقف شامل:
• کانتینرها و بسته‌بندی مناسب برای حمل کالاهای حساس
• جرثقیل‌ها و لیفتراک‌ها برای بارگیری و تخلیه کالاها
• فضای انبار مناسب برای نگهداری کالاها با امنیت بالا
• سیستم‌های پیشرفته ردیابی و مانیتورینگ بار برای رصد همیشگی بار در حرکت و…‌ .

اتوبار باربری هفت تیر، خدمات بسیار زیادی را به مشتریان خود ارائه می دهد که شامل خدمات بیمه‌ای، خدمات باربری، انبار، خدمات تحویل دقیق بار، تخلیه بار و به طور کلی اتوبار حمل و نقل محله هفت تیر با تلاش برای ارائه خدمات بهتر و به روز، در قالب یک شرکت پایدار و معتبر در عرصه حمل و نقل بار فعالیت خود می‌کند.

این شرکت با داشتن شبکه حمل و نقل بین المللی به صورت مستقیم کلیه خدمات حمل و نقل را به کشور های مختلف انجام میدهد. در کل اتوبار باربری محله هفت تیر با داشتن سابقه و تجربه طولانی در صنعت حمل و نقل در کشور، به یکی از مهم ترین غول های این صنعت حمل و نقل تبدیل شده است. این شرکت با توجه به اهمیت حمل و نقل کالا در کشور، همواره سعی در بهبود کیفیت و ارتقای سطح خدمات باربری خود را دارد.

بسته بندی حرفه اتوبار باربری محله هفت تیر یکی از مهم ترین خدمات باربری می باشد. زیرا در صورت عدم بسته بندی صحیح و اصولی، باعث خراب و شکستگی اثاثیه منزل می شود. با توجه به اینکه هر کالایی نیاز به بسته‌بندی مناسب دارد، باربری محله هفت تیر سعی می‌کند تا با استفاده از لوازمات بسته‌بندی با کیفیت و با بهترین روش‌های بسته‌بندی، هر نوع کالا را بنا به نیاز آن اثاثیه بسته بندی نماید.

بسته‌بندی حرفه‌ای در حمل بار توسط اتوبار باربری هفت تیر شامل استفاده از لوازماتی مانند کارتن، فوم و پلاستیک برای محافظت از کالاها در حین حمل و نقل است. همچنین، در صورت نیاز به جابجایی کالاها بین کشورها، بسته‌بندی با استفاده از لوازمات ضد آب و ضد ضربه نیز انجام می‌شود.

بسته‌بندی حرفه‌ای در این شرکت به منظور حفاظت از کالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، ضربه، لرزش و سایر خطرات حمل بار صورت می‌گیرد. با توجه به اینکه در بسته‌ بندی باید به مواردی مانند وزن، حجم و شکل کالا نیز توجه شود، اتوبار باربری محله هفت تیر با داشتن تجربه و تخصص لازم، در این زمینه به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه داده که مورد توجه محله با صفای هفت تیر بوده است.

تیم باربری محله هفت تیر با کارگران باربری حرفه ای، کارگران بسته بندی حرفه ای، رانندگان حرفه ای کامیون و یا جرثقیل، کارگران انبار با تخصص و تجربه لازم و با استفاده از تجهیزات مناسب و با رعایت اصول ایمنی، سعی در ارائه خدمات بهتری در حمل و نقل بار به مشتریان خود را دارند.

این کارگران با توجه به نوع کالاها، مسیر حمل و نقل، همچنین شرایط جاده و شرایط آب و هوایی، استراتژی های مناسب را بکار برده تا بار به سلامت به محل مورد نظر رسیده و تحویل داده شود.

کارگران اتوبار باربری محله هفت تیر انسان های شریف و با شخصیتی هستند که با صبر و تحمل هدفی جز خدمت به اهالی محترم هفت تیر را ندارند. که البته پاک‌ترین نان، دسترنج این قشر زحمت کش می باشد.

میدان هفت تیر یکی از میدان های مهم شهر تهران و در محدوده منطقه 7 شهرداری تهران واقع شده است که از سمت جنوب به خیابان شهید مفتح و کریمخان زند، از سمت شمال به خیابان مفتح، بهار شیرازی و بزرگراه مدرس منتهی می شود.

میدان هفت تیر قبل از انقلاب به میدان بیست و پنج شهریور که سالروز آغاز پادشاهی محمدرضا شاه پهلوی بوده است شناخته میشد.

این میدان از نظر دسترسی یکی از بهترین امتیازات را نصیب خود کرده است زیرا دارای ایستگاه مترو ، ایستگاه اتوبوس و BRT و ایستگاه تاکسی می باشد. این میدان از ترافیک خاصی برخوردار نیست و به همین دلیل تردد در این محل بسیار راحت است. به علت دسترسی های آسان به محله هفت تیر این محله متقاضیان سکونت بسیاری دارد و همچنان رو به افزایش است.

یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی این محله سینما پایتخت می‌باشد که یکی از تمیزترین و صمیمی ترین سینماهای تهران شهرت گرفته است که معمولا مراجعه کنندگان خاصی دارد.

فروشگاه زنجیره ای یاس یکی از مهم ترین مراکز خرید محله هفت تیر می باشد که نه تنها قادر است نیاز ساکنین محله هفت تیر را برطرف کند بلکه پاسخگوی فرا محله ای ها هم می باشد.

در بخش شرقی محله هفت تیر چند درمانگاه و همچنین بیمارستان سجاد قرار گرفته است که این بیمارستان وابسته به ناجا می باشد علاوه بر این مراکز، مراکز درمانی محله های مجاور هم آماده خدمت رسانی به ساکنین این محله می باشند.

پارک بهار و موزه عکاس خانه مناطق دیدنی و تفریحی این محله می باشند که علاوه براین ها در فروشگاه ها و مراکز خرید، فضای بازی و تفریحی بسیاری وجود دارد که محلی برای گذراندن وقت برای علاقمندان این تفریح می باشد. ایستگاه مترو هفت تیر در تقاطع دو خط یک و شش متروی تهران می باشد که دقیقا به نام شهدای هفت تیر در جنوب میدان هفت تیر قرار دارد. اتوبار باربری هفت تیر هم مفتخر است که در این محله کلیه خدمات حمل و نقل، کارگران باربر و کارگران مخصوص بسته بندی .حرفه ای را پوشش داده و از این نظر خرسندیم که همیشه مورد توجه اهالی بوده است

منتظر تماس تان هستیم. با تشکر از اهالی محترم هفت تیر