اگر دنبال یک نقل مکان حرفه ای هستید. خود را به دستان توانمند اتوبار باربری نظام آباد بسپارید و مطمعنا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد. کارگران بسته بندی حرفه ای به درخواست مشتری به محل مورد نظر آمده و کار بسته بندی را به صورت استاندارد با روش های اروپایی که توسط یک تیم متخصص صورت می گیرد با نهایت سرعت و دقت کار بسته بندی انجام میشود و جهت یک بارگیری مطمئن آماده می گردد.

اتوبار باربری محله نظام آباد

شرکت باربری محله نظام آباد؛ از کارگران باربری حرفه‌ای و رانندگان مجرب که همه با دقت توسط مدیریت شرکت اتوبار تمام کار انتخاب شده اند همکاری می کند (تمام مسئولیت انان با شرکت اتوبار تمام کار است هر گونه خسارت تحت بیمه رایگان زیر نظر اتحادیه باربری شهرداری تقبل می گردد).

اتوبار باربری نظام آباد در تمامی سرویس های خود از پرسنل حرفه ای و خوش برخورد که در این زمینه آموزش دیده و انسان های هوشیاری هستند استفاده می کند برای انتخاب ماشین مورد نظر خودتان با شرکت تماس گرفته و مقدار اسباب و اثاثیه خود را مطرح کرده و مشاوره بگیرید که چه نوع ماشینی در اختیار شما گذاشته شود تا هزینه‌های شما بالا نرود.

شرکت دارای انواع ماشین های باربری بوده و به سه دسته تقسیم می شوند خودروهای باربری سبک خودروهای باربری سنگین و خودروهای باربری نیمه سنگین و این ماشین ها بر حسب مقدار اساس های که می خواهید جابجا کنید انتخاب میشوند و شما می توانید طبق نیاز و شرایط باربری اسباب و وسایل تان خودرو باربری مناسب بار خود را انتخاب کنید.

اتوبار باربری محله نظام آباد دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران می باشد تعرفه های حمل و نقل خود را تحت نظر اتحادیه محاسبه میکند تعرف های باربری شرکت تمام کار در اقلام سنگین مانند: یخچال، ساید‌بای‌ساید، پیانو، گاوصندوق و غیره نسبت به شرکت های دیگر ارزانتر است.

نظام‌آباد، یکی از محله‌های اصیل تهران است که در شرق آن واقع شده و در محدودهٔ منطقه ۷ و ۸ شهرداری تهران می‌باشد. ساکنان این منطقه عمدتا افرادی‌اند که از سالیان قدیم در تهران زندگی می‌کرده‌اند. دلیل نام گذاری این منطقه استقرار نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محدوده در زمان ها گذشته می باشد.

نظام آباد یکی از قدیمی ترین و کهن ترین مناطق تهران است که بیش از 60 سال قدمت دارد. این محله از شمال به مجیدیه و رسالت و از شرق به نارمک و وحیدیه و از جنوب به محبه امام حسین و از قسمت غرب به محله خواجه نظام متصل می شود. خیابان شهید مدنی یا نظام آباد و خیابان سبلان معروف ترین خیابان های این منطقه شناخته می شود.

مراکز مهم تجاری و ورزشی نظام آباد شامل سینما شاهد، باشگاه رسالت، پارک فدک، مرکر تجاری امیر، تیراژه شماره ۲ میباشد. بوستان های زیادی در این محله میباشند که برای اهالی محترم نظام آباد مانند گنجی در این محله است. بوستان برزگران، بوستان کهن، بوستان نیلوفر، با فضای ایجاد شده در این اماکن اهالی ساعت های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنند.

از امکانات تردد در محل، ورودی مترو ایستگاه شهید مدنی درمحله نظام آباد تهران و بزرگراه امام علی، مدنی واقع شده است و ایستگاه اتوبوس چهارراه نظام آباد در محله سبلان تهران و در خیابان سبلان شمالی واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی میباشد.

واز دیگر خدمات مهم منطقه وجود اتوبار باربری محله نظام آباد است. خدمات حمل اثاثیه منزل با پرسنلی خوش اخلاق، دوره دیده و کار آزموده در استان تهران با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در عرصه باربری؛ وقتی که با شرکت باربری تمام کار تماس می گیرد کارشناسان به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود و مشاوره رایگان را در مورد باربری و حمل اثاثیه به شما ارائه خواهند داد و دیدگاه شما را نسبت به یک اسباب کشی تغییر خواهند داد و بازدید رایگان از محل هم جزو سرویس ما میباشد.

ما همواره با تخصصی که در امر باربری و اسباب کشی داریم در خدمتتان خواهیم بود، نگران هیچ چیز نباشید ما روش کار باربری را می دانیم و شما را تا آخرین قدم به چیدمان وسایل می باشد همراهی خواهیم نمود.

امروزه همه ما به این نتیجه رسیده ایم که کار را باید به کاردان سپرد انتخاب باربری و اتوبار خوب در میان انبوهی از تبلیغات گوناگون کمی دشوار است اما نمی توان آزمون و خطا کرد و نتیجه کار را مربوط به شانس دانست ما برای اینکه بتوانیم یک شرکت معتبر و موفق در امر باربری را پیدا کنیم بهتر است به جای گوش سپردن به شعارهای تبلیغاتی عملکرد آنها را ارزیابی نماییم مواردی که برای سنجش میزان باربری توانمندی خود را ثابت کرده اند. منتظر تماستان هستیم.

با تشکر از اهالی محترم نظام آباد.