یک انتخاب درست همیشه از یک بلای عظیم جلوگیری می کند، کافیست زمان بیشتری را برای تحقیق، در مورد شرکت های باربری داشته باشید. و با انتخاب درست، دیگر ماموریت شما تمام میشود. چون کار را به کاردان سپرده اید. اتوبار باربری مفتح جنوبی آماده است تا در این راه از صفر تا صد در کنار شما باشد.

اتوبار باربری محله مفتح جنوبی

بقیه باربری ها را بگذارید کنار و تمرکز تان را به خدمات ما بسپارید. چون اتوبار باربری محله مفتح جنوبی با کارگران باربری مجرب و با کارگران بسته بندی حرفه ای در محله شماست و آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.

اتوبار باربری مفتح جنوبی تحت پوشش و یکی از شعب شرکت بزرگ « اتوبار باربری تمام کار » است که خدمات ارزنده ایی تاکنون در تمام مراحل یک اسباب کشی استاندارد ارائه داده است.

مهمترین مرحله اسباب کشی، قطعا حفظ سلامتی اثاثیه شکستنی و با ارزش است و مستلزم یک بسته‌بندی حرفه‌ای میباشد، که در این شرکت به منظور حفاظت از کالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، ضربه، لرزش و سایر خطرات حمل و نقل صورت می‌گیرد.

با توجه به اینکه در بسته‌بندی باید به مواردی مانند وزن، حجم و شکل کالا نیز توجه شود، اتوبار حمل و نقل محله مفتح جنوبی با داشتن تجربه و تخصص لازم، در این زمینه به مشتریان خود خدمات بهتری را ارائه می‌دهد.

کارگران اتوبار باربری محله مفتح جنوبی، عمدتا آموزش لازم در کار بسته بندی و حمل بار را دیده‌اند و شرکت باربری تمام کار با داشتن کارگران حرفه‌ای بسته بندی و کارگران باربر تنومند و مجرب در زمینه حمل بار و جابجایی موفق تر از قبل در این حرفه پیشتاز بوده اند.

این کارگران برای انجام کار خود، به عنوان مثال بارگیری و تخلیه کالا، با رعایت اصول ایمنی و با توجه به نوع کالاها، مسیر حمل و نقل و همچنین شرایط جاده، به بهترین روش‌های حمل بار واقف بوده و سعی در ارائه خدمات اززنده و مناسب به مشتریان را دارند.

با توجه به هزینه بسته بندی و جابه جایی اسباب و اثاثیه، تیم باربری محله مفتح جنوبی به شما مشاوره رایگان نیز میدهد تا فقط بسته بندی های ضروری انجام شود. برای این کار فقط کافیست تماس گرفته و از بازدید رایگان استفاده کنید و یا لیست لوازم خود را به مشاوران ما اعلام نمایید.

در این صورت هزینه نهایی شما مطمعنا کاهش پیدا کرده، البته باید به این نکته اشاره شود که تعرفه و کرایه بار شرکت «اتوبار باربری تمام کار » طبق اتحادیه و صنف باربری شهرداری تهران میباشد و نسبت به شرکت های مشابه، حتی زیر قیمت تعرفه ها شهرداری به مشتریان خود اعلام میشود.

افراد فنی شرکت بعد از تخلیه بار می‌توانند به شما در جابجایی اثاثیه در منزل جدید کمک کرده و اگر نصب پرده و نصب وسایل برقی مانند لباسشویی و نصب یخچال ساید و تخت خواب را داشتید در کمترین زمان انجام دهند.

چنانچه مایل به شستشوی فرش یا مبلمان باشید این عزیزان با دستگاه‌های مدرن کار شستشو را به صورت حرفه‌ای انجام خواهند داد. این خدمات فقط مختص شرکت اتوبار بار بری تمام کار می‌باشد. ما در محله با صفای مفتح جنوبی با انسان‌های شریفی که در طول دو دهه سابقه کاری، افتخار این را داشته‌ایم که در خدمت این عزیزان، خدمات باربری و جا به جایی اسباب و اثاثیه آنان را انجام دهیم.

خیابان مفتح جنوبی در منطقه 18 تهران واقع شده‌ است و از محله شهید رجایی عبور می‌کند و به معابر مهمی مانند مفتح شمالی، سیدالشهدا، نامدار همچنین به طالقانی امتداد دارد.

ایستگاه اتوبوس میدان مفتح در محله ولیعصر جنوبی تهران و در میدان مفتح واقع شده است. از لحاظ موقعیت این مکان در نزدیکی مراکزی مانند فروشگاه افق کوروش و مرکز خرید ولیعصر و بازار مبل شهرک ولیعصر و بوستان بانوان نرگس و مرکز بهداشت شهرک ولیعصر قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو نعمت آباد و پایانه بوتان و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس زاهدی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای عموم آسان می‌سازد.

از خدمات رفاهی در محل مرکز خرید عودستان را که مورد استقبال ساکنین محله مفتح جنوبی است را می‌توان نام برد و از خدمات باربری این محله قدیمی وجود اتوبار باربری محله مفتح جنوبی است. که قدمت بیست ساله در این محله با مرام را دارد، و تمام سعی باربری محله مفتح جنوبی در این بوده که خدمات استانداردی را برای ساکنین مهیا کند.

همچنین در این راه با تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه توانسته آموزش‌های لازم را با کارگران بسته بندی حرفه‌ای و کارگران باربر حرفه‌ای و رانندگان ماهر با ماشین های سنگین، مجموعه‌ای را تشکیل دهد که از هر حیث مورد تایید با معیارهای استاندارد بین المللی بوده است. متعهدیم که جهت ارائه ی بهترین خدمات، کنار شما باشیم.

حمل بار به شهرستان از جمله خدمات اتوبار باربری محله مفتح جنوبی است که جهت رفاه بیشتر به شما ارائه میگردد.

از مبدا مفتح جنوبی به تمام شهرستانهای کشور شبانه روزی و بدون تعطیلی با بیمه و بارنامه آماده حمل بار با ماشین های مخصوص شامل وانت بار، نیسان بار، خاور کوچک، خاور متوسط،خاور بزرگ مجهز به وسایل بسته بندی شامل پتو، چادر با راننده های خبره و با تجربه آشنا به مسیر می‌باشد.

شرکت باربری اتوبار تمام کار یکی از بهترین و نمونه ترین باربری های سطح کشور و مطرح در صنعت حمل و نقل بار، کالا و اساس منزل میباشد.

چرا بهترین باربری تهران به شهرستان هستیم؟؟؟ زیرا با داشتن خدمات چون، کارشناسی و ارزیابی دقیق بار، ارسال ماشین باربری متناسب با حجم بار، صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر بدون سقف، و رعایت تمام اصول بهداشتی و مراقبتی و ویژگی های منحصر به فرد دیگری که فقط با یک بار امتحان تفاوت را حس خواهید کرد. با ما تماس بگیرید.

با تشکر از اهالی محترم محله مفتح جنوبی .