َپشتیبانی تمام وقت اتوبار باربری مرودشت پل ارتباطی بسیار مهمی در خدمات استاندارد باربری میباشد. با توجه به تنوع ایجاد شده در بازار کسب، لزوم استفاده از حمل و نقل تخصصی بیش از پیش نمایان شده و با توجه به این مسأله است که اتوبار باربری محله مرودشت توانسته‌ خدمات خود را در سطح کاملا تخصصی و حرفه‌ای ارائه کند.

اتوبار باربری محله ی مرودشت

باربری مرودشت تحت پوشش و زیر نظر شرکت بزرگ “اتوبار باربری تمام کار” میباشد. که با مجوز رسمی از اتحادیه تهران بصورت مجاز فعالیت میکند و با ارائه نرخ حمل بار اتحادیه به عنوان ارزان ترین شرکت باربری در تهران نیز شناخته میشود.

حمل بار در تهران و حمل بار به شهرستان با کامیون، خاور و نیسان، مسقف و روباز میباشد؛ ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و کالا اداری با کارگران بسته بندی حرفه ای و در کنار خدمات اسباب کشی با کارگران باربر حرفه ای و مجرب، توانسته که اتوبار باربری مرودشت را به یک شرکت، با مجموعه کامل جهت جابه‌جایی تبدیل کند.

حمل بار بصورت درون شهری و برون شهری از مبدا تهران به شهرستانها فعالیت می کند و با توجه به دغدغه مشتریان خود در مورد زمان بندی و جابجایی و همچنین ارائه خدمات کامل و بهینه به کلیه شهروندان تهرانی، خصوصا در محله محترم مرودشت امکان رزرو وسیله برای تاریخ معین ساعت معینی را مهیا کرده است.

برای استفاده از این خدمات کافیست که با شرکت تماس گرفته، ما به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما هستیم و با ارائه بیمه نامه و بارنامه حمل و فاکتورهای خدمات همواره اعتماد شما را به این شرکت جلب کرده و با نظم و برنامه ریزی اصولی، که از معیارهای دیگری شرکت است با جان و دل در این راه قدم بر میداریم.

 خیابان مرودشت در منطقه 7 تهران واقع شده‌است و از محله‌های حشمتیه، قصر و کاج عبور می‌کند. خیابان مرودشت به معابر مهمی مانند بزرگراه شهید صیاد شیرازی، معلم، پلیس، باباخانلو، امجدی منش و همچنین کنارگذر صیاد شیرازی متصل گردیده است.

ایستگاه اتوبوس سه راه مرودشت در محله حشمتیه است. این ایستگاه یکی از بیست و سه ایستگاه اتوبوس در محله حشمتیه تهران می‌باشد و از نظر موقعیت در نزدیکی مراکز مهمی مانند باغ موزه است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه مترو شهید قدوسی است.

فروشگاه هفت (فروشگاه زنجیره‌ای) در محله حشمتیه تهران و خیابان مرودشت واقع شده است و از نظر موقعیت در نزدیکی مراکز مهمی مانند باغ موزه زندان قصر و مجتمع تجاری مگا پارس و همچنین بوستان مرودشت، هایپرکار، برجک تاریخی زندان قصر، زندان سیاسی شماره 2 و تعمیرگاه مانوک قرار گرفته است.

از دیگر امکانات این محله قدیمی و باصفا اتوبار باربری محله سرباز است که سالهاست در این محله خوش درخشیده و تقریبا قدیمی هایه محله که اافتخار داشتیم، در امر باربری در خدمتشان باشیم به خوبی ما را میشناسند. یک سرویس کامل باربری شامل صفر تا صد آنچه برای نقل مکان و‌ جابجایی نیاز دارید.

شزکت اتوبار باربری محله مرودشت با ارائه سرویس های اسباب کشی تهران، درون شهری و برون شهری و حومه با خاور های بزرگ و وانت بار و نیسان بار با توجه به نیاز شما و امکان درخواست آنلاین ماشین برای اسباب کشی و بارگیری اصولی و ایمن اثاثیه با ماشین باربری وجابجایی و حمل وسایل از مبدا به داخل ماشین وچیدمان بار و ایمن سازی وسایل در داخل ماشین و قرار دادن ضربه گیر های مخصوص مابین وسایل حساس، و حمل بار توسط رانندگان مجرب به منظور جلوگیری از تکان های شدید وسیله نقلیه و پیشگیری از ورود خسارات به وسایل در حین حرکت و حمل وسایل به داخل ساختمان و طبقه مقصد، و چنانچه سرویس، جمع آوری و بسته بندی را ثبت کنید.

کارگران باربری حرفه ایی قبل از جابجایی به محل اعزام میشوند و با لوازم مخصوص بسته بندی اثاثیه مبادرت به بسته بندی استاندارد نموده و برای بارگیری آماده می کنند. و از دیگر خدمات وجود بی همتای شرکت باربری تمام کار میباشد که شما را در امر جا به جایی در محل، تهران و شهرستانها یاری می کند.

اتوبار باربری محله مرودشت با ارائه کلیه خدمات باربری، در محله بی نظیر مرودشت با ارائه خدمات باربری به صورت ۲۴ ساعته و با شیوه های حرفه ای در حمل اثاثیه منزل که می تواند بدون هیچ گونه مشکلی و دردسری به مقصد مورد نظرتان برسید، در کنار شما عزیزان در این منطقه ارائه خدمات می نماید.

با افتخار شرکت باربری مرودشت، جزء شرکت های باربری قدیمی و با سابقه می باشد که قدمتی بیش از دو دهه در زمینه خدمات حمل بار و اسباب کشی اثاثیه منزل و جابجایی و بسته بندی لوازم منزل و تجهیزات اداری و حتی کارخانه ها را در کمترین زمان ممکن را دارد. با ما تماس بگیرید و از خدمات بی نطیر ما برخوردار شوید.

با تشکر از اهالی محترم محله مرودشت.