میخواهید در جابجایی اسباب منزل یا دفتر کار، باربری مناسب با بودجه خود انتخاب کنید، ما اتوبار باربری محله کاج را پیشنهاد می کنیم. اتوبار باربری کاج مانند نگینی در وسط انگشتر است زیرا با قیمت باربری و حمل و نقل شرکت ما که زیر نظر اتحادیه شهرداری می باشد و تعرفه های ما در تمام اقلام، بسته بندی، حمل اثاثیه سنگین و اجرتی و تعرفه ماشین های سنگین، حرف اول را در میان اتوبار های محله کاج می‌زند.

اتوبار باربری محله ی کاج

اتوبار باربری کاج یکی از شعب “شرکت اتوبار باربری تمام کار” می‌باشد. ما مفتخر هستیم که با بیش از دو دهه در کار باربری و جابجایی حمل اثاثیه منزل، شرکت ها و حتی کارخانه ها در تهران و حومه تهران و حمل به شهرستان ها و حتی به سراسر دنیا، شرکتی بی رقیب باشیم.

کافیست به ما اعتماد کنید و از کار و دقت و تعرفه باربری های ما شگفت زده شوید. بیمه کامل وسایل از دیگر خدمات ویژه ما در اتوبار باربری محله کاج است. بارنامه رسمی برای حمل اثاثیه منزل بین شهری، در تهران صادر می شود.

شما از کیفیت خدمات ما مطمئن باشید، خدمات اتوبار باربری محله کاج به صورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل نیز قابل ارائه می باشد. حمل بار توسط ماشین های سنگین و نیمه سنگین وانت بار و نیسان بار انجام می شود. کرایه باربری بستگی به بعد مسافت متغیر است.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت اتوبار باربری تمام کار تماس گرفته، متخصصین ما هر زمان در هر ساعت موظف به پاسخگویی شما عزیزان می‌باشند. محله کاج یکی از محبوبترین محله های کاری ماست.

محله کاج در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۷ شهرداری قرار گرفته است و از شمال با خیابان دکتر شریعتی، خیابان پلیس و خیابان شهدای ناجا، از شرق با خیابان باباخانلو، بزرگراه صیاد شیرازی و خیابان شیخ صفی، از جنوب با میدان سپاه و خیابان سپاه و از غرب با خیابان بهار شیراز محدود شده است و با محله‌های ‌سهروردی، حشمتیه، خواجه نظام الملک، بهار، خواجه نصیر طوسی مجاورت دارد .

این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به سینما ایران، سینما سروش، سینما صحرا، رستوران طریقت، وستان نارو، موسسه فرهنگی و هنری تصویر نگاران قاب نقره ای، پارک، رستوران سنتی لانه کبوتر، رستوران لوکس محسنی و رستوران عباس کرمانشاهی اشاره کرد.

مراکز درمانی محله کاج که از زمانهای درازی در این محل بوده وخدمات ارایه میدهند، بیمارستان خانواده دانشکده پرستاری، وزارت بهداشت، تجهیزات درمانی استار، مرکز ام آر آی دانا است.

شما میتوانید برای تردد با خطوط حمل شهری از نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی 2 مترو دروازه شمیران و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان سپاه میدان انقلاب می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای تردد و حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد استفاده کنید.

اتوبار های زیادی در کل تهران فعالیت می کنند که تشخیص بهترین آنها شاید کار آسانی نباشد در صورت آشنا نبودن با خدمات اتوبار باربری های متفرقه در محله کاج، باید عرض کنم که شرکت باربری تمام کار حدود دو دهه از زمان فعالیت خود تا به این لحظه همواره به فکر جلب رضایت مشتری و راحت کردن مراحل اثاث کشی برای مشتریان خود بوده و با تجربه ای که در طول این دو دهه سابقه خود داشته به تمامی فوت و فن های اثاث کشی در سطح جهانی مسلط شده است.

همانطور که می‌دانید جابجایی و بارگیری وسایلی مانند یخچال ساید بای سای، گاو صندوق و پیانو و اقلام سنگین، کار آسانی نیست و باید توسط افراد ورزیده و با تجربه انجام پذیرد تا وسایل مورد نظر بدون صدمه به محل جدید انتقال یابد، تمام کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربری حرفه ای و مجرب؛ که در شرکت اتوبار تمام کار فعالیت می‌کنند به صورت کاملاً حرفه ای به تمامی مراحل اسباب کشی و جابجایی وسایل سنگین آشنا و مسلط هستند.

شما در صورت سپردن اسباب کشی به تیم ما به هیچ وجه نگران کوچیک ترین استرسی ونگرانی به حمل بار وسایل تان نباشید بیمه باربری بیمه‌ای هست که بار شما را از زمان ورود به داخل خودرو و حمل بار تا ضمانت حمل و چیدمان بیمه می‌کند.

شرکت باربری تمام کار برای پیشگیری از عواقب غیر قابل پیش بینی اثاثیه منزل و هر باری که دارید را به میزان ارزش آن بیمه می‌کند تا خدایی نکرده در صورت بروز هرگونه مشکل خسارت تمام و کمال پرداخت شود و مشتری هیچ گونه ضرری نکند.

به هیچ وجه حمل و نقل خود را بدون بیمه مطمئن جابجا نکنید چون حادثه خبر نمیکند .و ما در این راستا برای اهالی محله محترم کاج بازدید و بیمه رایگان شهری و بیمه رایگان بدون سقف برای حمل بار به شهرستانها در نظر گرفته ایم تا به قولی حقی ادا کرده باشیم .