زمان برای هیچ کس نه متوقف می‌شود نه برمی‌گردد و نه اضافه می‌شود. پس در انتخاب یک باربری مناسب بدون هیچ فوت وقتی اتوبار باربری مجیدیه را انتخاب کنید. زیرا حمل اثاثیه منزل کاری است که نیازمند وقت و زمان زیادی است و روزها قبل از جابه جایی لازم است تا شما مقدمات اثاث کشی را فراهم کنید.

 اتوبار باربری محله مجیدیه

یکی از این کارها انتخاب شرکت باربری مناسب ومطمئن است که ما باربری مجیدیه را توصیه می کنیم اگر در انتخاب مردد هستید باید گفت که لازم است که از باربری که انتخاب کرده اید و مسئولیت حمل لوازم و اثاثیه هایتان را به آن ها می سپارید کاملا مطمئن باشد و خیالتان از این بابت راحت باشد.

اتوبار باربری محله مجیدیه  جزو آن دسته از باربری هایی است که می توانید با طیب خاطر انتخاب کنید. اتوبار باربری محله مجیدیه، بیشترین ماشینهای که برای حمل و نقل اثاثیه منزل و اداری …مورد استفاده قرار میگیرد را داراست.

تمام ماشین های سنگین و نیمه سنگین شرکت مدل بالا بوده که در هنگام حمل و نقل دچار مشکل فنی نشود. که سرعت انجام کار پایین بیاید و زمان از دست برود و مهمتر اینکه وسایل و اثاثیه ای داخل کانتین بخاطر نقص فنی خراب شود یا خط و خش بیفتد.

داخل کانتین حمل بار همه کامل موکت کاری شده و داخل کامیونها که در کار حمل و نقل اثاثیه ای منزل هست بیش از ۵۰ پتو برای بسته بندی لوازم منزل دارد. و دیگر چیدمان اثاثیه ای منزل است که خود بخش مهمی را در اثاث کشی ایفا میکند که توسط کارگران باربر حرفه ی که سالها، کار و تجربه داشته اند بارگیری انجام میپذیرد.

شرکت دارای کارگران باربر تنومند و مجرب و همچنین کارگران بسته بندی حرفه ای که بسیار کار بلد و با تجربه هستند. به شما عزیزان عرض کنیم که، اتوبار باربری مجیدیه یکی از شعب شرکت بزرگ اتوبار باربری تمام کار است که عضو اتحادیه باربری شهرداری تهران میباشد.

کلیه شرکت های زیر مجموعه این اتحادیه باید دارای مجوز رسمی باشند و به همین جهت بهتر است که پیش از رزرو خدمات باربری و اسباب کشی از داشتن مجوز آنها مطمئن شوید.

شرکت های خدمات باربری تهران که دارای کد و مجوز از اتحادیه باربری تهران هستند مانند شرکت حمل بار” اتوبار باربری تمام کار ” ملزم به رعایت کلیه قوانین این اتحادیه میباشد از جمله رعایت کلیه اصول ایمنی جهت خدمات بسته بندی در اسباب کشی و حمل بار.

به این ترتیب چنانچه مشتریان حقیقی و یا حقوقی این شرکتها در زمان جابجایی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه دچار خسارت و یا هر نوع آسیب به دارایی و لوازم شدند، می توانند ادعای خسارت کنند.

اتوبار باربری محله مجیدیه با در نظر گرفتن تمام مراحل باربری و جابجایی تمام اسباب و اثاثیه شما را، بیمه بدون سقف رایگان درون شهری و بیمه رایگان حمل بار به شهرستان را انجام خواهد داد تا ارامش شما دراین پروسه باربری حفظ شود.

جالب است که بدانید مجیدیه شمالی جزو منطقه 4 شهرداری تهران است و مجیدیه جنوبی جزو منطقه 8 شهرداری تهران محسوب می شود.

امروزه محله مجیدیه نام خود را به استاد حسن بنا تغییر داده که ایشان یکی از مبارزان دوران شاه محسوب می شود. محله مجیدیه یکی از مناطق نه چندان قدیمی شهر تهران می باشد به همین دلیل بناهای قدیمی و تاریخی زیادی در آن و جود ندارد.

مجیدیه از سمت شمال به بزرگراه همت، از سمت جنوب به مسیل باختر و از سمت شرق به خیابان کرمان و از سمت غرب به بزرگراه صیاد شیرازی ختم می شود.

دلیل نام گذاری محله مجیدیه، شاهزاده عبدالمجید میرزا معروف به عین الدوله، صدراعظم مظفرالدین شاه که یکی از مالکان محله مجیدیه بوده است و دلیل نام گذاری محله مجیدیه به نام ایشان برمی گردد. به دلیل اینکه این محله در زمان های قدیم زمین هایی خوبی برای کشاورزی نداشت در اوایل ساکنین زیادی نداشته.

اگر دقت کرده باشید محله مجیدیه امروزه از تعداد زیادی شیرینی فروشی و مغازه های کالباس فروشی برخوردار است. پیشینه مغازه های محله مجیدیه به سال های ابتدایی سکونت ارامنه در این منطقه باز می گردد.

در حقیقت کالباس با ورود ارامنه به ایران رشد و رونق گرفت و در زمان جنگ جهانی دوم شهرت آن به اندازه ایی رسید که دستور صادر شدن آن به انگلستان هم فرستاده شده است.

مرکز خرید دنیای نور : مجیدیه در مجاورت بزرگراه رسالت که به یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران معروف است. خیابان های اصلی و فرعی مجیدیه دارای انواع فروشگاه های خوراکی و البسه می باشند که نیاز ساکنین را برطرف می کنند.

از خدمات درمانی محله مجیدیه، درمانگاه سیدان در خیابان جانبازان غربی، خیابان حیدری و درمانگاه همایون: خیابان جانبازان غربی میباشد.

ایستگاه اتوبوس میدان ملت در محله مجیدیه تهران و در میدان ملت واقع شده است. از لحاظ موقعیت این مکان در نزدیکی مراکزی مانند کلانتری مجیدیه و بازار میوه و تره بار هروی و شرکت ایرانسل و هات داگ مسعود و پژوهشکده رویان قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان ملت می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای ساکنین آسان کرده است.

ما برای تمامی ساکنین مجیدیه آرزوی سلامتی کرده و در تمام مراحل باربری حرفه ای را در کنارشان خواهیم بود. تیم تخصصی باربری محله مجیدیه با بکارگیری فناوری و تجربه همه امکانات لازم را برای آسان تر کردن پروسه حمل بار، جابجایی و اسباب کشی فراهم کرده است.

شما با بهره گیری از سرویس های اتوبار باربری محله مجیدیه از بسته بندی، حمل و چیدمان، پروسه سخت جابجایی را بدون دغدغه و استرس به راحتی به پایان برسانید.

ناوگان باربری محله مجیدیه به همراه تیم پشتیبانی در همه روزهای هفته و 24 ساعته کلیه سرویس ها، و خدمات خود را براساس نیاز شما ارائه می دهد.

تیم کار آزموده و با تجربه در حرفه‌ای در باربری و جابجایی، شما را یک روز پیش از جابجایی تا پایان و چیدمان همراهی خواهد کرد.

با تشکر از اهالی محترم محله مجیدیه.