اتوبار باربری مبارک آباد با تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه توانسته خدماتی، با تمام معیارهای جهانی را در محله مبارک آباد ارائه دهد.

اتوبار باربری مبارک آباد

اتوبار باربری مبارک آباد با خدمات باربری با کیفیت در حمل بار اسباب و اثاثیه، با استانداردهای بین المللی در حمل بار شهری، حمل بار به شهرستانها و حمل بار در سطح جهانی را انجام میدهد.

اتوبار باربری محله مبارک آباد با آموزش‌های لازم و فوق حرفه ای برای خدمات بهتر حمل بار را اجرایی کرده و با داشتن کارگران بسته بندی حرفه‌ای و کارگران باربر حرفه‌ای و مجرب و رانندگان دست به فرمان حرفه‌ای ، مجموعه‌ای را تشکیل داده که از هر حیث مورد تایید ساکنین بوده است .

اتوبار باربری محله مبارک آباد افتخار این را دارد، علاوه بر حمل بار، باربری مدرنی را در محله مبارک آباد ارائه دهد و مسئول استفاده از ساماندهی مناسب در زمینه زمانبندی حمل و نقل، پخش بار را با مدیریت دقیق برنامه ریزی می کند تا هماهنگی مناسب بین مشتریان، رانندگان و سایر عوامل مرتبط را اجرایی کنند.

اتوبار باربریمبارک آباد، در نوع خود بی نظیر بوده و در باربری همه جنبه های مورد نظر مشتریان را اعم از بسته بندی حرفه ای را در نظر میگیرد و سعی می کند تا بهترین خدمات را در همه زمینه های بسته بندی حرفه ای و حمل و نقل بار، انبار داری و سایر خدمات مرتبط را ارائه دهد.

اتوبار باربری محله مبارک آباد با تمام توجه به معیارهای جهانی، به عنوان یک شرکت حمل و نقل و جا به جایی بین المللی فعالیت خود را آغاز کرده و با دو دهه استفاده از فناوری های پیشرفته و بهترین ناوگانهای مدرن، جهت تضمين امنيت بارها و محصولات خانگی و اسباب و اثاثیه اداری و یا اصناف بصورت کاملا حرفه ای انجام میدهد.

اتوبار باربری مبارک آباد به مشتریان این محله خدمات اضافی نیز ارائه می دهد. این خدمات شامل: خدمات بسته بندی حرفه ای، بارگیری و تخلیه سریع، پشتیبانی 24 ساعته و ردیابی آنلاین است. و خدمات رایگانی برای مشتریان که شامل: بازدید رایگان و بیمه حمل بار رایگان درون شهری و حمل بار به شهرستانها را در نظر گرفته است.

هدف اصلی این نوع باربری رضایت کامل مشتریان است و سعی در بهبود مستمر خدمات خود دارد. اتوبار باربری محله مبارک آباد تحت پوشش و زیر مجموعه “شرکت اتوبار باربری تمام کار” می‌باشد. که عضو اصناف اتحادیه باربری شهرداری میباشد و به تمام معیارهای جهانی پایبند بوده و میتواند گزینه مناسبی برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه و کالا ها، و بارهای با ارزش شما در نقل مکان و جابجایی باشد.

مبارک آباد در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده است. نام محله ای در شمال شرقی تهران و در همسایگی محلات لویزان، ازگل، اراج، اختیاریه، پاسداران، شمس آباد و کاظم آباد است. مبارک آباد از شمال با طبقه دوم بزرگراه صدر و از شرق با بزرگراه امام علی و از جنوب با بزرگراه زین الدین و از غرب با بزرگراه صیاد شیرازی مجاورت دارد.

خیابان پناهی نیا و میدان هروی، خیابان موسوی، خیابان مکران، خیابان وفامنش، خیابان جوانشیر، خیابان مژده، خیابان افتخاریان، میدان حسین آباد، میدان عقیلی و میدان شریفی معابر مهم محله مبارک آباد میباشند. محله های حسین آباد، مبارک آباد، شمس آباد و کاظم آباد در گذشته همگی متعلق به عین الدوله وزیر اعظم دورهٔ مظفرالدین‌شاه و احمدشاه بوده.

خانواده هروی نیز از شناخته شده ترین خانواده های این محله بودند. رضا خان هروی بصیرالدوله، قسمتی از زمین های این منطقه را از عین الدوله خریداری کرده و میدان و خیابان هروی، از آن زمان پایه گذاری شد. از بوستانهای زیبا و محبوب در این محله: بوستان شادی، بوستان ارکیده، بوستان پویش، بوستان سیدخندان، بوستان رز، بوستان تولد، بوستان افتخاریان، بوستان نفس، بوستان هروی، بوستان ریحانی و بوستان شادی فضای سبز مبارک آباد میباشند.

مراکز خرید در محله مبارک آباد شامل: فروشگاه جام جم هروی، تیدا سنتر، پانیذ سنتر، مجتمع تجاری مایسا، مجتمع تجاری الماس هروی، هروی سنتر، مجتمع تجاری گلستان و روژه سنتر و مرکز تجاری هدیش و مراکز خرید مبارک آباد هستند.

از خدمات درمانی و اورژانس در مبارک آباد میتوان به بیمارستان فوق تخصصی گلستان، اورژانس تهران، بیمارستان فوق تخصصی چشم نگاه، بیمارستان ایرانمهر، آمبولانس هوایی ایران اشاره کرد.