بهترین و سریع ترین روش جهت باربری مناسب در تمام نقاط تهران و سراسر کشور شرکت اتوبار باربری تمام کار میباشد که در منطقه لویزان تخت عنوان اتوبار باربری لویزان بصورت تمام وقت و بدون وقفه حتی در ایام تعطیلات رسمی در خدمت ساکنان محترم این منطقه می باشد.

اتوبار باربری لویزان

محبوبیت شرکت تمام کار در منطقه لویزان و کل کشور به دلیل رعایت نظم و انضباط در باربری بی نظیر این شرکت است و با تکنیک ها و کارگران ورزیده و آموزش دیده در این حوضه با استقبال زیادی در کار بارگیری و حمل و بسته بندی حرفه ایی شرکت انجام میپذیرد . محله لویزان زیباترین محله تهران است. وبا پوشش گیاهی فراوان منطقه ای آن محله را جایی بسیار متفاوت و بینظیر نسبت به مناطق دیگر کرده است.

لویزان واقع در منطقه ۴ شهرداری است یکی از قدیمی ترین مناطق تهران است، محله لویزان با باغهایه بادام خود معروف بوده، علت نامگذاری لویزان هم به خاطر همین بوده که لویزان دارای باغ‌های فراوان بادام بوده و در حمله اعراب آنجا را به نام لوزان یعنی بادام میدهد می نامیدند و به تدریج آنجا به نام لویزان با تلفظ فارسی نامگذاری شد.

لویزان از دهکده های قدیمی شمیران در شمال شرقی مبارک آباد است. در شش کیلومتری شرق تجریش است و از شمال به ازگل و از جنوب به شمس آباد دسترسی دارد و غرب به حسین آباد و از شرق به شیان امتداد دارد. مراکز درمانی مانند درمانگاه تخصصی شهدای لویزان و پلی کلینیک شهید فلاحی، اداره بهداشت و درمان نزاجا نیز در شمیرانات لویزان میباشند.

سال ۱۳۴۲ قسمت شرق لویزان به صورت زمینهای بایری بود که به دست محمدرضا شاه آنجا به جنگل مصنوعی تبدیل شد و الان به صورت تفرجگاه خیلی زیبا برای قسمت شمال شرق و کل تهران تقریباً از این جنگل استفاده می کنند. هر چقدر از زیبایی های این جنگل برای شما بگم کم گفتم. در محله لویزان باربری هایه متعددی است که بیشتر برای اسباب کشی و جابجایی از شرکت باربری تمام کار به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته تماس گرفته و رزرو خود را جهت ماشین های باربری خاور، کامیون. کامیونت. ایسوزو، وانت بار و نیسان بار انجام میدهند.‌
بسته بندی های ما با ابزار مناسبی همچون فوم مخصوص ضربه گیرهای متری و سلفون درجه یک با بهترین کیفیت و ارزانتر از شرکت های دیگر اقدام به خدمت به مشتریان خود می کند. شرکت ترابری باربری تمام کار بازدید را برای خدمات بهتر رایگان انجام میدهد.

مطمعنا اهالی محترم لویزان با دیدن تعرفه های منصفانه باربری تمام کار نسبت به شرکتهای مشابه با همکاری با شرکت باربری تمام کار تمایل پیدا می کنند ولی زمانی شگفت زده میشوند که نمونه کارهای بسته بندی بارگیری و حمل بی نظیر ما را میبینند از این رو بیشترین تمایل و انتخاب این محله شرکت ترابری باربری تمام کار است. بهترین ها را از ما بخواهید. با تشکر از محله لویزان.