آنچه در هر لحظه زندگی نیاز داریم، پایان بخشیدن به دنیای کهنه؛ و آغاز دنیایی نو است.
دیگر باربری سنتی را کنار بگذارید و با متد روز دنیا همگام شوید. اتوبار باربری لشگر غربی با دو دهه تجربه در علم نوین باربری وحمل بار تمام تلاش خود را در این زمینه با پرسنل بی نظیری در یک مجموعه به نام شرکت بزرگ اتوبار “باربری تمام کار” تشکیل داده است. ( با داشتن کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربری حرفه ای و مجرب ) و به این حد نیز بسنده نکرده و شانه به شانه با باربری های اروپای؛ رو به پیشرفت است.

 

باربری محله لشگر غربی به خود میبالد که کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت مورد رضایت تمامی مشتریان قرار گرفته و رعایت حقوق مشتریان و رضایتمندی آنان را در اولویت برنامه های خود قرار داده است. باربری محله لشگر غربی که تحت پوشش شرکت بزرگ “اتوبار باربری تمام کار” است.

با ارائه بهترین سرویس های باربری نظیر ارسال خودرو مجهز باربری و بسته بندی حرفه ای لوازم منزل و اداری و ارسال بار به شهرستانها به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین باربری محله لشگر غربی نزد همکاران خود یاد میشود و این امر میسر نمیگردد مگر با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای و صد البته رعایت حقوق شهروندان و مشتریان گرانقدر که تمام سرمایه مادی و معنوی این شرکت را شامل میشوند.

اگر چه این موضوع مسئولیت و تعهد باربری محله لشگر غربی را سنگین تر خواهد کرد اما باربری محله لشگر غربی با قدرت بیشتر و ارائه سرویس های باربری با کیفیت بالاتر را در دستور کار خود قرار خواهد داد. شاید برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که اگر اتفاقی برای ماشین حمل بار بیفتد و دچار سانحه بشود یا اینکه بارها هنگام حمل و نقل دچار خسارت شوند آیا چنین اتفاقاتی قابل جبران است یا خیر! اینک پاسخ چنین پرسش هایی را در اختیار شما دوستان قرار می دهیم.

با توجه به قراردادی که با “باربری اتوبار تمام کار”بسته می شود و همچنین با توجه به اینکه تمام مفاد قرارداد برای شما روشن می شود، مشاوران شرکت در مورد بیمه نامه، نیز شما را آگاه خواهند کرد. کل بار شرکت و همچنین ماشین های حمل بار دارای بیمه نامه معتبر می باشند. هر گونه خسارت به اسباب و اثاثیه شما توسط شرکت بیمه جبران می شود.

باربری و اتوبار محله لشگر غربی دارای مجوز کاملا رسمی و دولتی از اتحادیه صنف حمل و نقل می باشد و متخصص در حمل و جابجای وسایل منزل، ادارات؛ شرکت ها، مبلمان مدارس و جهیزیه عروس است. حضور ناظران و نمایندگان کیفی و پشتیبانی 24 ساعته اطمینان از کیفیت و ضمانت سلامت بار و حمل بار شما، قیمت دهی هوشمند و منصفانه و امکان پرداخت الکترونیک بدون هیچ صحبت مجدد بر سر قیمت و…امکان در خواست انواع خودرو ها مانند: کامیون ؛کامیونت و ایسوزو ؛ نیسان بار و وانت بار و…امکان در خواست تعداد کارگر مخصوص حمل بار وبسته بندی همراه با پرسنل آقا وخانوم همه وهمه در باربری محله لشگر غربی امکان پذیر می باشد.

محله لشکر در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان خضری، خیابان قدس، خیابان استاد حسن بنا و میدان امام رضا، از شرق با خیابان گلشن دوست و خیابان مدنی و از غرب با میدان سبلان، خیابان حیدری و خیابان جانبازان غربی محدود شده است و با محله‌های ‌دبستان، فدک، کرمان، حشمتیه، وحیدیه، سبلان، تسلیحات مجاورت دارد.

این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد و از اماکن مهم این محله می‌توان به بازار میوه و تره بار شهید مدنی، بوستان سپید، بوستان لاله، رستوران اسپرلوس و رستوران البرز اشاره کرد. در روزگارانی نه چندان دور محله لشکر جزو محدوده محله نظام‌آباد بوده و بعد از تقسیمات شهرداری این محله جزو تقسیمات منطقه ۸ در نظر گرفته شده است و به همین دلیل محله لشکر و نظام‌آباد تاریخچه مشترکی دارند.

یکی از اقداماتی که در آن زمان توسط حکومت وقت در این محله انجام شده، جانمایی نخستین موتورآب است. که باعث رونق محله با صفای لشکر شد. بوستان آتش نشان، در محله لشگر غربی تهران و خیابان فراهانی واقع شده است. این بوستان یکی از چهار بوستان در محله لشگر غربی تهران می‌باشد و از نظر موقعیت در نزدیکی مراکز مهمی مانند مرکز خرید و شهربازی نارسیس، شیما و مجتمع تجاری تفریحی امیر و همچنین کافه و رستوران گردو، کتابخانه شهربانو است.

بازار روز سبلان (بازار میوه و تره‌بار) در محله لشگر غربی تهران و خیابان جهانپور واقع شده است. و از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی سوپر مارکت بابایی، پیتزا مایلا، حلیم و باغ کباب ضیافت، لبنیات سنتی طلوع و دیزی سرای ماشاالله خان قرار گرفته است. همچنین با توجه به استبال فراوان می‌توان گفت این بازار یکی از میادین میوه و تره‌بار خوب این منطقه می‌باشد.

خدمات بسته بندی باربری محله لشگر غربی تمام اسباب و اثاثیه ریز تا درشت لوازم شما را بسته بندی می کنیم، بسته بندی اثاثیه منزل شاید یکی از اولین مراحل اسباب کشی باشد، اگر کار بسته بندی اثاثیه منزل به درستی و با شیوه ای حرفه ای صورت بگیرد مطمناً در زمان اسباب کشی اثاثیه منزل شما بدونه هیچ مشکل و هیچ دردسری به مقصد مورد نظرتان خواهد رسید.

اتوبار باربری محله لشگر غربی با تیم مجرب با کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربری حرفه ای و فنی کار، رانندگان حرفه ای با ارائه خدماتی متمایز در باربری متخصص و با تجربه بوده و توانسته‌ تا با تعداد بالای ماشین‌های حمل بار مخصوص و پرسنلی باتجربه و آموزش‌دیده کلیه محدودیت‌ها را در زمینه اسباب کشی و حمل‌اثاثیه ازمیان برداشته و در تمامی ساعات شبانه‌روز و کلیه ایام هفته خدمات‌ ارزنده ای را در این محله باصف ارائه نماید. منتطر تماستان هستیم.

با تشکر از اهالی محترم محله لشگر غربی.