اتوبار باربری قنات کوثر، با حضور دو دهه در این محله قدیمی، باربری معتبر و محبوب و نام آشنای محله قنات کوثر است که با تجربه های چندین ساله، کاملا با این منطقه اشنایی داشته و تمام خواسته های اهالی را در مورد یک باربری اصولی را میداند.

اتوبار باربری محله قنات کوثر

طبق همین نیاز منطقه ای؛ اتوبار باربری قنات کوثر تاسیس شده و تاکنون مورد توجه اهالی بوده است. و با تعرفه‌های ارزان و داشتن کارگران باربری حرفه ای و کارگران بسته بندی حرفه ای و زبر دست که در بسته بندی اسباب و اثاثیه با بهترین کیفیت مبادرت کرده و مطمعن ترین بسته بندی و باربری را ارائه میدهند. خدماتی از جمله اثاثیه منزل، مبلمان، لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه و غیره.

کارگران باربری حرفه ای ما تجربه و مهارت لازم را دارند تا با دقت و حساسیت بالا، به اثاثیه شما رسیدگی کنند.

علاوه بر این، تعرفه‌های باربری ما قیمت اتحادیه بوده و بسیار مناسب و با صرفه است. هدف ما این است که خدمات با کیفیت را با قابلیت پذیرش هزینه‌ای مناسب به شما ارائه دهیم. اتوبار باربری محله قنات کوثر به شما این اطمینان را می‌دهد که با انتخاب باربری پیشرفته، هزینه‌ای عادلانه باخدمات حرفه‌ای، دریافت خواهند کرد. چنانچه، نیاز به حمل و نقل و جابجایی اثاثیه خود را دارید ، با ما تماس گرفته و کلیه اطلاعات را با مشاورین فنی کسب کنید.

اتوبار باربری محله قنات کوثر یکی از زیر شاخه‌های” شرکت اتوباربری تهران ” است. این شرکت باربری و حمل بار مختلف، اعم از خانگی و یا اداری، یا اصناف دیگر، هر نوع کالا و اسباب و اثاثیه مختلف دیگر را با تعرفه‌های ارزان کنترل شده دولتی را در کار خود لحاظ کرده و عضو برتر اتحادیه باربری تهران میباشد، اتوبار محله قنات کوثر، آماده است تا به شما در حمل و نقل و جابه جایی، حمل بار درون شهری و حمل بار به شهرستانها کمک کنند.

قنات کوثر محله‌ ای است در شمال تهرانپارس که جز منطقه ۴ تهران محسوب می‌شود. در قدیم که از مناطق آباد شمیران بوده و در این محله قنات‌های گسترده‌ای وجود داشته و به همین دلیل هم نام این منطقه قنات کوثر گذاشته شد. این محله از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به بزرگراه شهید زین‌الدین، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از غرب به خیابان شکوفه امتداد دارد.

خیابان‌های اصلی محله قنات کوثر شامل بلوار مطهری و خیابان مسجد کوثر است و شامل سه ردیف شرقی، مرکزی و غربی به علاوه بلوک‌های شهرک امید است. خیابان مسجد کوثر مرکزی، خیابان مسجد کوثر غربی، خیابان مسجد کوثر شرقی، خیابان استقلال، خیابان سراج، خیابان شکوفه از خیابان‌های مهم محله قنات کوثر تهران است.

قیمت خرید خانه در محله قنات كوثر از آن جایی که جزء بهترین محلات تهران است بسیار بالا است و حداقل از 1 میلیارد تومان شروع شده و اکثر واحدهای آپارتمانی در این محله فول مجهز بوده و تمامی امکانات در آن‌ها ایجاد شده تا ساکنان بتوانند از حداکثر رفاه و آرامش برخوردار باشند.

دسترسی در محله قنات کوثر تهران از طریق بزرگراه‌های مختلف و متعددی می توانید به محله قنات كوثر دسترسی داشته باشید، خطوط اتوبوسرانی از میدان رسالت به شهرک پارس و ایستگاه مترو نوبنیاد می‌توان به راحتی رفت و آمد کرد. از امکانات در این محله، مراکز درمانی مثل درمانگاه های، راداندرمانگاه شهرک امید، درمانگاه الکوثر، سالن ورزشی شهرک امید، سالن ورزشی صدف، سالن ورزشی سیکا، فرهنگسرای محله قنات کوثر، میدان میوه و تره بار، مجتمع فرهنگی آموزشی امام باقر، کتابخانه عمومی شهرک امید، آکادمی علوم ایران از جمله امکاناتی است که در محله قنات قرار گرفته است.

در این محله، ایستگاه های مترو، اتوبوس، تاکسی چندان زیاد به چشم نمی خورد. همچنین در این محله، پمپ بنزین چندان زیاد تاسیس نشده است. به همین دلیل ساکنان محله ناچارند که بنزین را از سایر محلات تامین کرده و در راستای آن از سایر محلات از ایستگاه های وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

طبیعت گردی در این منطقه و اماکن‌های دیدنی که در محله قنات کوثر وجود دارد می‌توان به کافی شاپ‌های متنوع و قشنگش اشاره کرد مثل کافه لیالی و کافه شومینه اشاره کرد. همچنین بوستان‌های زیبایی نیز در محله قنات کوثر تهران برای تصفیه‌ی هوای آلوده و نیز ورزش و قدم زدن در آن ساخته شده است. از جمله این بوستان‌ها می‌توان بوستان میثاق، بوستان درختی، بوستان زنبق، بوستان ارغوان، بوستان مرکزی، بوستان یاس علوی را نام برد که از مکان های دیدنی دیگر قنات کوثر است. ایستگاه اتوبوس شهرک امید در محله قنات کوثر شهرک امید تهران و خیابان مطهری واقع شده است.

این ایستگاه یکی از هشت ایستگاه اتوبوس در محله قنات کوثر و شهرک امید تهران می‌باشد و از نظر موقعیت در نزدیکی مجتمع باران و همچنین فست فود بمب سعید، شهرکتاب امید، کلینیک دندانپزشکی محیا تخصصی کودکان، زیبایی و درمانی، بانک پارسیان و قنادی گیلاس قرار گرفته است.

اتوبار باربری محله قنات کوثر یکی از بزرگترین و معتبرترین ناوگان های حمل و نقل اثاثیه منزل و اداری و … در این محله می باشد. که با بزرگترین کامیون های مسقف و موکت بندی شده و ارائه نوین ترین خدمات روز و با مدیریت و کارشناسان بار، باتجربه و کارگران ورزیده با دو دهه باربری موفق در تمام زمینه حمل و نقل میباشد.

شرکت اتوباربری تهران با تخصص در اسباب کشی حرفه ای، دارای مجوز رسمی اتحادیه با شعبات فعال در سراسر تهران آماده سرویس دهی به محله قنات کوثر می باشد. باربری محله قنات کوثر، ارائه دهنده خدمات انتقال و حمل و نقل بارها و کالاها در سطح اینترنشنال و جهانی بوده و این خدمات شامل بسته بندی، بارگیری، حمل بار، تخلیه و تحویل بار به مقصد مورد نظر میباشد.

کلیه خدمات با استفاده از وسایل نقلیه مانند کامیون،کامیونت، وانت، نیسان، کانتینرها و لیفتراک‌ها به این خدمات می‌پردازند. باربری‌ محله قنات کوثر به صورت عمده و جزئی هر نوع باری را به صورت تضمینی نقل مکان خواهد داد و با گارانتی و بیمه رایگان بدون سقف این اطیمنان و آرامش خیال را برای شما به وجود خواهد آورد که بدون استرس تمام کار حمل بار درون شهری و حمل بار به شهرستانها و ارسال بار به تمام نقاط دنیا را به ما بسپارید.