باور کردنی نیست ولی حقیقت دارد. که یک شرکت معتبر در باربری، با خدمات بی نظیر با کمترین تعرفه باربری چنین خدماتی ارائه دهد. اتوبار باربری قصر با حفظ اخلاقیات و اولویت قرار دادن منافع شما متعهدانه شما را از ابتدای خدمات تا چیدمان وسایل خود، در منزل جدید همراهی می کند.

اتوبار باربری محله قصر

بهترین خدمات، باربری مناسب و استانداد، با کارگران بسته بندی ویژه و اعزام کامیون های مسقف و کارگران باربر متخصص، در تمام مراحل از صفر تا صد با کرایه بار ارزانتر از شرکت های مشابه، در خدمت محله محترم قصر میباشد. چنانچه خواسته باشید خدمات عالی را تجربه کنید. یک روز قبل از جابه جایی تماس گرفته و ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید.

اتوبار باربری قصر دارای انواع ماشین های سنگین از قبیله کامیون، کامیونت، خاور، وانت بار، نیسان بار، انواع ماشین های مسقف آماده هر گونه خدمات میباشد. بعد از رزرو ماشین، اگر خواهان بسته بندی وسایل با ارزشتان هستید تیم های شرکت .که مخصوص بسته بندی هستند به محل اعزام میشوند

وبا لوازم مخصوص مانند: فوم های ضربه گیر، ضربه گیر های حباب دار، سلفون های متری درجه یک، کارتون های پنج لایه پرسی در ابعاد مختلف (که قابلیت چندین بار استفاده در اسباب کشی را دارند) اقدام به بسته بندی مینمایند تا روز جابه جایی بدون استرس، کار بارگیری انجام گیرد. باید پذیرفت که در دنیای امروز تمامی امور و خدمات باید با سازماندهی و مهارت انجام شود شاید در گذشته حتی شنیدن نام شرکت حمل بار هم عجیب بود و همه افراد شخصاً یا با کمک اطرافیان اثاثیه و اسباب خود را جابجا می کردند اما امروزه همه ما به این نتیجه رسیده ایم که کار را باید به کاردان سپرد.

انتخاب باربری و اتوبار خوب در میان انبوهی از تبلیغات گوناگون کمی دشوار است اما نمی توان آزمون و خطا کرد و نتیجه کار را مربوط به شانس دانست ما برای اینکه بتوانیم یک شرکت معتبر و موفق در امر باربری را پیدا کنیم بهتر است به جای گوش سپردن به شعارهای تبلیغاتی عملکرد آنها را ارزیابی نماییم.

مواردی که برای سنجش میزان توانمندی یک شرکت خدمات باربری باید مد نظر داشته باشیم عبارتند از نحوه خدمات رسانی، سرعت، عمل کرد کارگران، نرخ باربری منصفانه، خوش قولی و وقت شناسی پرسنل، میزان مهارت راننده وسیله نقلیه حمل بار، وسیله نقلیه مجهز برای حمل بار، میزان مهارت و تعهد کارگران، پشتیبانی خدمات، پیگیری عملی و با جدیت درخواست ها و شکایات، تعهد به جبران خسارت در صورت شکستن و آسیب اسباب و اثاثیه است.

باربری محله قصر زیر نظر، و یکی از شعب شرکت بزرگ اتوبار باربری تمام کار می‌باشد این شرکت با ارائه بارنامه، بارنامه حمل و فاکتورهای خدمات، همواره اعتماد شما را به این شرکت جلب کرده و با نظم و برنامه‌ریزی اصولی که از معیارهای دیگر این شرکت است تا حدود زیادی دغدغه جابجایی اسباب و اثاثیه را از شما دور نگه می‌دارد.

محله قصر که جزو شهرداری منطقه 7 شهر تهران میباشد و در نزدیکی چهار مکان عمومی قرار گرفته است و از لحاظ موقعیت در مجاورت با زندان سیاسی 2، مجتمع تجاری مگا پارس، سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، آسمان نمای تهران، فروشگاه هفت، برجک تاریخی زندان قصر و همچنین دبیرستان ابن سینا است.

یکی از موزه های شناخته شده در میدان پلیس، که در گذشته یکی از قصرهای دوران قاجار بوده است و یکی از قدیمی ترین قصرهای بود که به دلیل نداشتن پنجره های بیرونی به دستور رضاه شاه بالاخره تخریب و زندان قصر در آن محل ساخته شد که مجل نگهداری زندانیان غیرسیاسی بود. اما در سال ۱۳۸۲ به دلیل بافت فرسوده و وجود آن در وسط شهر، شهرداری تهران آن را به باغ موزه تغییر کاربری داد.

چندین مجتمع تجاری در این محله که یکی از پر طرفدارین انها مجتمع تجاری گل مریم میباشد. که در خیابان سرلشگر محمد سلیمی واقع شده است و نزدیکی باغ موزه زندان قصر  میباشد. از زیبایی های این محله قدیمی و از اماکن مهم سه راه قصر میتوان، تهران باغ موزه زندان قصر، مجتمع تجاری مگا پارس، کافه لقانطه بازار، زندان سیاسی 2 میباشد.

ایستگاه اتوبوس چهارراه قصر در محله عباس آباد تهران و در تقاطع دکتر شریعتی و قدوسی واقع شده است . این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان چشم پزشکی نور و باغ موزه قصر و مرکز خرید اندیشه و پمپ بنزین اختصاصی ۱۶۳ آپادانا و دادگاه انقلاب قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهید قدوسی می‌باشد.

خدمات شرکت اتوبار تمام کار در این محله همیشه و همواره در خدمت ساکنین بوده و بدون تعطیلات و ۲۴ ساعته در خدمات درخواستی از جانب مشتریان سعی در ارائه خدماتی مناسب در شان یک ایرانی را تقدیم کند. شما با یک تماس بهترین خدمات باربری از بسته‌بندی گرفته تا جابجایی و چیدمان اسباب و اثاثیه در واحد جدید، نصب وسایل برقی با کارگران فنی مجرب، تمام کارهای ریز واحدتان را با همکاری این عزیزان بدون دردسر انجام دهید.

برای ارسال بار به شهرستان‌ها نیز می‌توانید تقاضای سرویس کرده و ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید. ما برای تمام خدمات اسباب کشی شهری و ارسال بار به شهرستانها بیمه رایگان بدون سقف برای اهالی قصر در نظر گرفته ایم تا دیگر هیچ دغدغه و استرسی را نداشته باشند و با خیال راحت شاهد یک شاهکار هنری در جابه جایی از خدمات بی مثال ما باشید. ما همواره در صدد هستیم در بهبود کیفیت و ارتقاء سطح خدمات حمل و نقل خود بی رقیب باشیم به طور کلی با اتوبار حمل و نقل محله قصر باشید و پادشاهی کنید. با ما تماس بگیرید

با تشکر از اهالی محترم محله قصر