برای افرادی که قصد حمل بار از محله فدک را دارند بهتر است که از نزدیکترین باربری به فدک، خدمات حمل و نقل را دریافت نمایند، چرا که علاوه بر صرف هزینه های کمتر میتوانند در سریع ترین زمان ممکن خدمات باربری مورد نیاز را دریافت نمایند. یکی از این اتوبارها اتوبار باربری فدک میباشد.

اتوبار باربری محله فدک

اتوبار باربری فدک با فراهم آوردن بستر باربری اینترنتی توانسته تحول بزرگی در صنعت حمل و نقل ایجاد نماید، به گونه ای که تنها با یک تماس میتوانید انواع ماشین های باری را متناسب با بارتان رزرو نمایند.

حمل بار از محله فدک به تمامی نقاط تهران و شهرستانها در اتوبار باربری محله فدک صورت میگیرد. برای حمل بارهای صادراتی از محله فدک به مناطق مرزی میتوانید از خدمات حمل بار با ترانزیت استفاده نمایید که به صورت تخصصی در باربری فدک در اختیار شما قرار می گیرد.

برای حمل بار کم میتوانید ماشین سبک مانند نیسان را رزرو نمایید، چون سریع ترین و جمع و جور ترین ماشین باری است. این وسیله یکی از کاربردی ترین ماشین های حمل بار مورد نیاز در اتوبار فدک می باشد که برای جابه جایی بارهای شهری و بین شهری از مبدا فدک مورد استفاده قرار میگیرد.

اگر برای حمل بار از محله فدک نیازمند انواع خاور ها از جمله روباز و مسقف هستید با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا با کمترین تعرفه باربری انواع خاور را برایتان تهیه و ارسال نماییم.

حتی حمل بار 3 الی 4 تنی از محله فدک با خاور، جزوی از تخصص ما در حمل و نقل در اتوبار باربری فدک است که خود یکی از شعب شرکت بزرگ ” اتوبار باربری تمام کار ” میباشد که در سراسر کشور ارائه خدمات دارد و به عنوان عضو برتر و رسمی اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران محسوب میشود.

انواع وسایل باربری مانند کامیون و کامیونت، جهت ارسال بار به تمام نقاط کشور را در اختیار داریم تا در صورت نیاز بتوانیم در اختیار شما همشهریان عزیز قرار دهیم.
محله زیبا و خوش آب و هوای فدک مانند بهشتی در منطقه ۸ میباشد. این محله یکی از شرقی ترین محله های شهر تهران بشمار می رود.

به علت وجود درختان زیاد در این منطقه دارای آب و هوای تمیزی نسبت به سایر محله های آن منطقه می باشد و تقریبا همیشه به دور از آلودگی است.

این محله دارای قدمت بسیار زیادی می باشد و به قدری سالم است که به آن پاریس تهران می گویند. این محله از هویت فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی بسیار خاصی بهره مند شده است.

محله فدک از سمت شمال به محله کالاد، از سمت جنوب به محله نارمک، از سمت غرب به محله کرمان و از سمت شرق به محله هفت حوض ختم می شود.

در زمان پهلوی ساکنین ده نظام آباد واقع در اراک به سمت این منطقه مهاجرت کردند که برخی از آن ها در همین محله ساکن شدند و به نوعی ساختار اصلی این محله را به وجود آوردند.

به مرور زمان محله فدک که بسیار وسیع بود به کارمندان دادگستری و اقشاری از جامعه که برای خود محله سکونتی نداشتند تعلق گرفت.

یکی از مهم ترین خطوط اتوبوس در این محله، میدان رسالت، وحیدیه می باشد که در محله فدک نیز دارای ایستگاه است البته بیشترین ایستگاه اتوبوس درخیابان جانبازان قرار دارد و نزدیک ترین ایستگاه مترو به محله فدک تهران ایستگاه مترو فدک واقع در خط 2 مترو و بین ایستگاه گلبرگ و سبلان، دانشگاه علم و صنعت سرسبز، گلبرگ، فدک و سبلان می باشد.

از مراکز خرید محله فدک تهران میتوان به مجتمع تجاری سون سنتر واقع در ضلع غربی میدان هفت حوض که دارای فروشگاه های پوشاک، کیف، کفش، طلا، جواهر، کامپیوتر، موبایل و… اشاره کرد.

پاساژ و مرکز خرید میس پرفکت دارای فروشگاه های پوشاک زنانه می باشد از این جهت مرکز خرید کیمیا و مرکز خرید کویتی ها را میتوان نام برد که تقریبا اهالی این محله از این خدمات بی نیازند.

اتوبار باربری محله فدک با دو دهه خدمات بی وقفه جزو قدیمی های محله به حساب می آید و در طول عمر کاریمان همواره در خدمت این عزیزان بوده ایم.

باربری محله فدک به صورت شبانه روزی و با سالها سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل و اسباب کشی در استان تهران و متخصص در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل، جابجایی اثاثیه منزل به صورت هفت روز هفته آماده ارائه خدمات باربری به شما همشریان محترم به خصوص محله فدک می باشد.

اتوبار محله فدک به صورت تخصصی حتی در ایام تعطیلات در خدمت شما خواهد بود و بهترین سرویس دهی را برای شما به عمل خواهد آورد ما با تجربه ای که در زمینه حمل بار و نحوه اسباب کشی در استان تهران را داریم، آماده ایم تجربیات خودمان را با شما ساکنین محترم محله فدک به اشتراک گذاشته و بهترین خدمات را ارایه دهیم.

پس کار را به دست کاردان خود سپرده و نگران هیچ چیزی نباشید ما راه و روش اسباب کشی را خوب بلدیم و می دانیم که به چه صورتی این خدمات را به شما ارائه دهیم.

شما ساکنین محله فدک می توانید با تکیه بر روزمه اجرایی شرکت اتوبار تمام کار از خدمات باربری این شرکت نهایت استفاده را ببرید و اسباب و اثاثیه خودتان را به صورت شبانه روزی به مقصدی که خودتان می خواهید توسط شرکت اتوبار باربری تمام کار منتقل کنید.

با تشکر از اهالی محترم محله فدک.