یکی از دغدغه های بعد از خرید منزل جدید یا اجاره کردن خانه، جابجایی سریع و اسباب کشی به محل جدید می باشد. اگر شما در محله دوست داشتنی عباسی هستید ما به شما “اتوبار باربری عباسی “را پیشنهاد می کنیم. که همیشه برای خدمات استاندارد و پیشرفته باربری در این محله بصورت ۲۴ ساعته وبدون تعطیلات حضور دارد.

اتوبار باربری محله عباسی

اتوبار باربری عباسی با داشتن کارگران حرفه ای بسته بندی و کارگران حمل بار حرفه ای و مجرب و با داشتن ناوگان های مجهز با انواع ماشین های سنگین و نیمه سنگین، پیشرو در این صنعت بوده است. از قدیم گفتن کار را به کاردان بسپارید. اتوبارها بهترین گزینه برای سپردن این کار بسیار مهم میباشد. زیرا کارشان انجام اسباب کشی است و بی شک تجربه های زیادی در کنار افراد باتجربه دارند.

حمل بار اصولی توسط یک شرکت معتبر باربری به همراه بیمه، تضمین حفظ سرمایه شماست. اتوبار باربری محله عباسی با داشتن دو دهه سابقه حمل بار همیشه در کنار همشهریان این محله خدمات بی وقفه ایی داشته است. اگر خواهان یک سرویس دهی خوب برای جابجایی ( اعم از اثاثیه منزل، دفتر کار، شرکت، کارخانه و اصناف دیگر) می باشید.

بهترین گزینه برای شما باربری محله عباسی است که یکی از زیر شاخه های شرکت بزرگ اتوبار باربری تمام کار میباشد که معتبرترین عضو اتحادیه باربری شهرداری تهران است. همانطور که میدانید اگر در فرآیند حمل بار خود، از نیروها و کارشناسان مجرب استفاده نکنید دچار خسران و زیان، زیادی خواهید شد.

از آنجا که امروزه حجم تورم و همچنین قیمت وسایل منزل زیاد میباشد فقط لازم است در این خصوص با استفاده از خدمات باربری معتبر، در واقع کمک به حفظ سرمایه و وسایل تان کرده اید. حمل و نقل لوازم منزل با اتوبار باربری محله عباسی با قیمت مناسب توسط تیم باربری جهت حمل اثاث منزل شما همشهریان عزیز صورت می گیرد که زیر نظر مدیریت شرکت اتوبار باربری تمام کار میباشد و از شرکت های مطرح در زمینه حمل و نقل لوازم منزل است.

اتوبار محله عباسی با بسته بندی اثاث منزل و خدمات حمل و نقل لوازم منزل با استانداردهای جهانی، تمام آیتم های یک بسته بندی حرفه ای را در کارخود لحاظ می کند.محله خونگرم عباسی، متعلق به ناحیه 4 منطقه 11 شهرداری تهران است. محله عباسی از شمال به خیابان هلال احمر و از سمت جنوب به خیابان زربافیان و از سمت شرق به خیابان فاتح و از سمت غرب به بزرگراه نواب صفوی ختم می شود.

علت نام گذاری محله عباسی برگرفته از نام عباس عباسی مالک اصلی این محله در زمانهای قدیم بوده. عباسی روستایی در اطراف تهران بوده که با توسعه تهران و مهاجرت در سال ۱۳۲۰ به تدریج گسترش پیدا کرد. این محله در قسمت شمالی محله انبار نفت، جوادیه و راه آهن قرار دارد.

دو بوستان زیبای، پارک جلوه و بوستان افق در این محله جایگاه دنجی برای آرامش و تفریح مردم میباشد. و از خدمات درمانی دایر در محله عباسی درمانگاه حکیم اعتماد و درمانگاه خیریه امام جعفر صادق است. و از خدمات رفاهی در محله عباسی میتوان به پاساژ ارشاد در خیابان ابراهیمی وبازار محله شهدای عباسی و پاساژ نادری در خیابان کبودی مقدم نام برد. و از دیگر خدمات در این محل وجود شرکت اتوبار محله عباسی میباشد.

فقط کافیست تماس گرفته و ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید تا از یک حمل و انتقال ایمن برخوردار شوید. در نگاه اول ممکن است فرایند اسباب کشی استرس آور باشد اما اگر برنامه ریزی شده و طبق اصول پیش رود. با خیال آسوده می توانید کار جابجایی را انجام دهید. کارشناس شرکت میتواند حضوری خدمتتان امده صحبت کلی و قطعی نسبت به روند کار را داشته باشید یا میتوانید مشاوره تلفنی در مورد نحوه کار باربری بگیرید.

اگر تمایل به بسته بندی اسباب با ارزشتان را دارید شرکت اتوبار تمام کار با ارائه انواع خدمات از صفر تا صد همراه متخصصین با تجربه که شامل کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربر حرفه ای و مجرب و آموزش دیده که در سطح استاندارد های جهانی است، میتوانند خدمات با ارزشی ارائه دهند که بیشترین تاکید را در نحوه بسته بندی دارند.

مرحله بسته بندی بسیار مهم است که توسط کارگران بسته بندی حرفه ای انجام می پذیرد که با ابزار های مخصوص مانند، فوم های ضربه گیر، سلفون های درجه یک، ضربه گیر های حباب دار، پاکت و بالش مخصوص حمل وسایل الکترونیکی وکارتون های پنج لایه پرسی می باشد. این مرحله، هزینه زیاد را شامل نمی شود ولی کار بسته بندی می تواند از اجناس با ارزش شما محافظت کند.

پس از بارگیری و تخلیه در واحد جدید، چیدمان اثاثیه اصلی ترین کار افراد است، که ما در “شرکت باربری و اتوبار تمام کار “چاره ای اصولی برای این مرحله اندیشیده‌ایم شما عزیزان میتوانید صفر تا صد چیدمان اثاثیه خود را در محل جدید به تیم متخصص و با تجربه ما محول نمایید.

نصب و راه اندازی تمامی اثاثیه و وسایل نیز از خدمات ما در این شرکت است که توسط تیم فنی، مطابق با سلیقه و نظر شما انجام خواهد شد و حتی جزئی ترین وسایل را برای شما خواهند چید و در نتیجه جابجایی برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

“با شرکت اتوبار تمام کار تا اوج اسودگی خیال “با تشکر از محله با صفای عباسی.