اتوبار باربری شیراز شمالی،یکی از شعبه های شرکت باربری اتوبار تمام کار است. اتوبار باربری شیراز شمالی که در منطقه شیراز شمالی واقع است خدمات حمل بار، جا به جایی، حمل اثاثیه منزل و باربری درون شهری و بین شهری در تهران و اطراف آن و حتی دیگر شهرهای ایران را ارائه می‌دهد. اتوبار باربری شیراز شمالی منطقه شیراز شمالی واقع در مناطق 3 و 6 کلان شهر تهران واقع شده است. محله شیراز شمالی از سمت شمال به خیابان ونک، از سمت شرق به بزرگراه کردستان، از سمت جنوب به خیابان پردیس و از سمت غرب به میدان شیخ بهائی منتهی می شود. از بوستان های معروف محله شیراز شمالی می توان به بوستان آرارات اشاره کرد. محله شیراز شمالی به دلیل قرار گرفتن در کنار پاساژها و مراکز دیگر با امکانات بسیار زندگی را برای عموم راحت تر کرده است. در منطقه شیراز شمالی هر روزه شاهد بسیار از افراد هستیم که برای عبور و مرور از امکانات دسترسی منطقه شیراز شمالی مانند ایستگاه های بی آر تی، تاکسی و… استفاده می کنند. همچنین از بابت درمانگاه ساکنین محله شیراز شمالی خیالشان راحت است بخاطر اینکه در محله شیراز شمالی درمانگاه های زیادی یافت می شود. در منطقه شیراز شمالی بیشتر ساختمان ها تجاری هستند در صورتی که در محله شیراز جنوبی اکثر ساختمان ها مسکونی هستند. بوستان های طالقان و آب و آتش نیز در محله ی زیبای شیراز شمالی قرار گرفته که یکی از بزرگترین بوستان های کلان شهر تهران هستند. این 2 بوستان واقع در محله شیراز شمالی از معماری خاصی برخوردار است. خدمات اتوبار باربری شیراز شمالی، شامل موارد زیر می باشد:
  • حمل و نقل بین شهری: اتوبار باربری شیراز شمالی، بارهای شما مشتریان عزیز را از محله شیراز شمالی به شهرها و مناطق دیگر در ایران منتقل می کند. این خدمات شامل حمل بار کالاهای صنعتی، مسکونی و تجاری در اتوبار شیراز شمالی می باشد.
  • حمل و نقل داخل شهری: اتوبار باربری شیراز شمالی، خدمات حمل بار داخل شهری را در تهران، حومه آن و حتی دیگر شهرهای ایران فراهم می‌کند. این خدمات اتوبار شیراز شمالی شامل انتقال کالاها و بسته‌های شما مشتریان عزیز با کامیون های مخصوص حمل و نقل و لودر برای حمل اثاثیه توسط کارگران باربر با بیمه رایگان از محله شیراز شمالی به نقطه دیگر است.
  • باربری خاص: اتوبار باربری شیراز شمالی، خدمات باربری خاص را با کارگران جهت بسته بندی حرفه ای نیز ارائه می دهد. این خدمات شامل حمل بار کالاهای سنگین، آثار هنری، کالاهای قابل شکستن، محصولات حساس و سایر انواع بارهای ویژه با کارگر حمل بار در منطقه شیراز شمالی می باشد.
  • بسته‌بندی و برچسب‌گذاری: کارگران جهت بسته بندی حرفه ای اتوبار باربری شیراز شمالی،خدمات بسته‌بندی حرفه‌ای و برچسب‌گذاری با بیمه رایگان را در ارتباط با کالاها و بسته‌های شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. این کار به جلوگیری از خطر ضربه، لرزش و خرابی کالاها در طول حمل بار توسط کارگران باربر اتوبار شیراز شمالی کمک می‌کند.
  • بررسی و برنامه‌ریزی: کارگران جهت بسته بندی حرفه ای با کارگران باربر و کامیون های مخصوص حمل و نقل یا لودر برای حمل اثاثیه به محله شیراز شمالی و یا محل شما مشتریان عزیز می‌آیند و بررسی می‌کنند که چه نوع بسته بندی و جابجایی برای حمل بار شما مشتریان عزیز مناسب است. کارگران باربر اتوبار شیراز شمالی با شما مشتریان عزیز در مورد نیازها و ترجیحات خود صحبت می‌کنند و برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهند
مشتریان عزیز،توجه داشته باشید که این فقط چند مورد ازخدماتی است که اتوبار باربری شیراز شمالی به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد. هر اتوبارباربری خدمات ویژه منحصر به فرد خود را داشته میباشد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت باربری اتوبار تمام کار تماس بگیرید و در باره خدمات، قیمت و… اتوبار شیراز شمالی در محله شیراز شمالی بیشتر بدانید.