آیا اسباب کشی دارد و به وسایل هایتان حساس هستید تا در هنگام بار آسیب نبیند؟ پیشنهاد ما، شرکت باربری اتوبار تمام کار است.شرکت ما شعبه های مختلفی دارد که یکی از آن ها اتوبار باربری شهید باکری در محله شهید باکری است.

اتوبار باربری شهید باکری

اتوبار باربری شهید باکری،یکی از شعبه های حمل و نقل بار در تهران است این شرکت در زمینه حمل و نقل بارهای سنگین و پرت و بسته‌ای فعالیت دارد و از خدماتی که ارائه می‌دهد می‌توان به باربری داخلی، باربری بین المللی، بسته‌بندی و بارگیری-تخلیه اشاره کرد. همچنین این شرکت برای رضایت مشتریان خود، از تجهیزات حمل و نقل مدرن و نیروی کاری مجرب استفاده می‌کند.

اتوبار باربری شهید مهدی باکری، قادر است خدمات حمل و نقل بار را به صورت کامل و مطابق با نیاز مشتریان ارائه دهد. علاوه بر این، با داشتن پایگاه داده‌های کامل در زمینه قیمت‌گذاری، نوع و حجم بار و مسافت حمل، قادر است قیمت مناسبی را به مشتریان خود ارائه کند. باربری شهید مهدی باکری با داشتن مجوز رسمی از سازمان حمل و نقل و پایین‌ترین نرخ حمل و نقل بار، به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های حمل و نقل بار در ایران محسوب می‌شود. همچنین با توجه به اینکه این اتوبار در زمینه‌های مختلف به صورت جامع فعالیت دارد، مشتریان می‌توانند به راحتی از خدمات متنوع و گسترده‌ای که ارائه می‌دهد، استفاده کنند.

اتوبار باربری شهید مهدی باکری، دارای تعداد زیادی کارگر و پرسنل متخصص می‌باشد. این کارگران و پرسنل شامل رانندگان، باربران، کارگران بسته‌بندی و نقلیه‌های خودرویی است که همگی با داشتن مهارت‌های لازم و تجربه کافی، از ارائه خدمات با کیفیت و مناسب برای مشتریان شرکت اطمینان دارند.

باربری شهید مهدی باکری با توجه به اینکه از توانایی و مهارت‌های کارگران و پرسنل خود رضایت دارد، سعی در بهبود شرایط آنان دارد. به علاوه، با ارائه دوره‌های آموزشی و ارتقاء مهارت‌های کارگران خود، همواره به بهبود کیفیت خدمات خود می‌پردازد. اتوبار شهید مهدی باکری با توجه به نوع و حجم بار، از کامیون‌های مخصوصی برای حمل و نقل بار استفاده می‌کند. این کامیون‌ها شامل

  • کامیون‌های کمرشکن، کامیون‌های بالابری، کامیون‌های تریلی و کامیون‌های کانتینری می‌باشند. کامیون‌های کمرشکن، برای حمل و نقل بارهای سنگین و بزرگ به کار می‌روند، زیرا قادر به شناور سازی بار در طول حرکت و عبور از موانع هستند.
  • کامیون‌های بالابری، برای حمل و نقل بارهای سبک و متوسط به کار می‌روند و دارای بالابر برای بارگیری و تخلیه سریع و آسان بار هستند.
  • کامیون‌های تریلی، برای حمل و نقل بارهای سنگین و حجیم به کار می‌روند و دارای دو محور اضافی هستند که برای حمل و نقل بارهای سنگین در مسیر‌های کوهستانی مناسب هستند.
  • کامیون‌های کانتینری، برای حمل و نقل بارهای با حجم زیاد به کار می‌روند و دارای کانتینرهای بزرگی هستند که بار را به صورت محکم و ایمن درون آن نگهداری می‌کنند

با توجه به اینکه باربری شهید مهدی باکری با داشتن کامیون‌های مخصوص برای حمل و نقل بار و کارگران مجرب، قادر است به صورت کامل خدمات حمل و نقل بار را به مشتریان ارائه دهد.

اتوبار باربری شهید مهدی باکری با توجه به نوع بار و نیاز مشتریان، از بسته‌بندی حرفه‌ای برای بارهایی که حمل و نقل آنها را بر عهده دارد استفاده می‌کند. در واقع، بسته‌بندی صحیح یکی از عوامل مهم در ایمنی بار و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از حمل و نقل بار است و با توجه به نیاز مشتریان، از انواع مختلف مواد بسته‌بندی مانند کارتن، فیلم پلاستیکی، بالشتک، بادکنک و… استفاده می‌کند. همچنین بسته‌بندی بار از لحاظ ابعاد و وزن بار، به گونه‌ای است که قابلیت حمل و نقل آن در شرایط سخت و دشوار را دارا باشد. بسته‌بندی حرفه‌ای بارهای باربری شهید مهدی باکری، به منظور جلوگیری از خسارت و آسیب دیدگی بار در هنگام حمل و نقل انجام می‌شود. تلاش شرکت بر این است که با استفاده از بسته‌بندی مناسب، بار مشتری را در بهترین وضعیت ممکن به مقصد برساند.

در صورت نیاز به کمک برای جا به جایی اصولی و مطمئن، می توانید با شرکت باربری اتوبار تمام کار تماس بگیرید.