جزو افرادی هستید که قصد اسباب کشی دارید و به دنبال یک شرکت معتبر و مطمئن در محدوده شهرک غرب هستید، ما شرکت اتوبار شهرک غرب را به شما پیشنهاد میکنیم. شرکت اتوبار باربری شهرک غرب از جمله باربری هایی می باشد که در این منطقه به صورت شبانه روزی بدون تعطیلات هر زمان که بخواهید، خدمات بی‌وقفه‌ی را ارائه می دهند. شرکت اتوبار شهرک زیر نظر “شرکت اتوبار باربری تمام کار” میباشد.

 اتوبار باربری شهرک غرب

این شرکت با سالها سابقه درخشان در امر باربری توانسته است که موجب رضایت اهالی محترم شهرک غرب را به خود جلب کند. پرسنل شرکت اتوبار تمام کار با تجربه ترین افرادی هستند که می‌توانند اسباب منزل یا شرکت یا محل تجاری را بدون دغدغه و نگرانی جا به جا کنند.

تیم اجرایی اتوبار باربری شهرک غرب با مسئولیت پذیری از جانب شما عزیزان خود را موظف می داند تا یک اسباب کشی بی دردسر را به شما تقدیم کند و شما در سریع ترین زمان ممکن جابجایی اثاثیه را با کوچکترین استرس با این شرکت تجربه کنید. خدمات باربری و اتوبار تمام کار شامل ،بسته بندی اسباب و اثاثیه با ارزش و حساس با کارگران بسته بندی حرفه ای و آموزش دیده و کارگران باربر حرفه ای و جابجایی اثاثیه با ماشین های مسقف در کار ارسال اثاثیه مبادرت کرده و کار شرکت ما، در اینجا به پایان نمی رسد.

اگر شما تمایل به چیدمان اثاثیه در منزل یا شرکت جدید را دارید کارگران، در این جا نیز می‌توانند به شما کمک کرده و با کارگران فنی، برای شستشوی فرش، موکت ،مبلمان با دستگاه های مدرن جدید در این امر کمک کرده و یانصب لوستر، لباسشویی،یخچال ساید و دیگر اقلام به شما خدمت کنند.

شهرک غرب در شمال غربی شهر تهران و در منطقه ۲ شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به سعادت آباد از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت امتداد دارد. این محله زیبا با داشتن ویژگی های منحصر به فرد مانند، شهرسازی مدرن، خیابان کشی عریض و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب و هوای پاکیزه، امکانات رفاهی و درمانی،خانه های ویلایی با معماری متفاوت باعث شده است که شهرک غرب یکی از گران قیمت ترین مناطق مسکونی تهران تبدیل شود.‌

سال ۱۳۴۰روستایی خوش آب و هوا به نام خوردین که مسیحی نشین بود، به وسیله گروهی از مهندسان آمریکایی به شهرکی تبدیل شد که شهرسازی، مطابق با مدل های آمریکایی داشت و با نام شهرک غرب معرف شد. پس از پیروزی انقلاب به شهرک قدس تغییر نام یافت. شهرک غرب تهران از سمت شمال به سعادت آباد و از سمت جنوب به بزرگراه همت، از سمت غرب خیابان فرحزادی و از شرق رودخانه درکه و بزرگراه چمران امتداد دارد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به شهرک غرب، ایستگاه مترو صنعت است که می توانید با استفاده از این خط مترو به هر نقطه از تهران سفرکنید. مجتمع های تجاری مدرن و زیادی در این شهرک خدمات رفاهی دارندمانند مجتمع تجاری میلاد نور معروف ترین آنان است و مجتمع تجاری شهرک غرب، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری مهستان، مجتمع تجاری ایران زمین، چند نمونه از مجتمع های تجاری این شهرک است.بیمارستان آتیه و بیمارستان بهمن و بیمارستان لاله در این شهرک خدمات درمانی ارائه می دهند.

سفارتخانه های زیادی در این محله خوش آب و هوا وجود دارند. سفارتخانه طبرستان، سفارتخانه افغانستان، سفارتخانه بوسنی و هرزگوین، سفارتخانه مالزی و چند سفارتخانه دیگر در این شهرک دایر می باشد. از دیگر خدمات شهرک غرب، اتوبار تمام کار است که با بهره گیری از تجربیات خویش آماده‌اند تا آنچه را که شما از یک جابجایی بدون استرس و بی دغدغه دارید را به شما هدیه دهند و شما اهالی محترم محله شهرک غرب باتکیه بر رزومه قابل اطمینان گروه اجرایی فعال ما، به تجربه وموفقیت های، باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست پیدا کنید.

ما همواره بصورت مستمر در شهرک غرب حضور داریم کافیست با ما تماس گرفته ما در کوتاهترین زمان برای خدمات نزد شما خواهیم بود. با تشکر از اهالی محترم و خونگرم محله شهرک غرب که همواره به ما محبت داشته و باعث دلگرمی ما در کار طاقت فرسای خدمات شبانه روزی با کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربری حرفه ای با بهره گیری از تجربیات خویش آماده‌اند تا آنچه را که شما از یک جابجایی بدون استرس و بی دغدغه دارید را به شما هدیه دهند.

شرکت با ناوگان های فراوان و مجهز مانند، کامیون، کامیونت، خاور، ایسوزو ،وانت بار ونیسان بار مجهز بوده وبا تیم مجرب اماده خدمات میباشد. شما اهالی محترم محله شهرک غرب با تکیه بر رزومه قابل اطمینان گروه اجرایی فعال ما به تجربه و موفقیت های باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست پیدا کنید. ما همواره بصورت مستمر در محله شهرک حضور داریم کافیست با ما تماس گرفته ما در کوتاهترین زمان برای خدمات نزد شما خواهیم بود. با تشکر از اهالی محترم و خونگرم محله شهرک غرب که همواره به ما محبت داشته و باعث دلگرمی ما بوده.