باربری متفاوت را با ما تجربه کنید. شرکت اتوبار باربری شهرآرا نزدیکتر از رگ گردن به شماست. در هر محله باربری نسبت به فرهنگ آن محله انجام وظیفه میکند. شرکت ترابری بازبری شهر آرا، با دو دهه ارائه خدمات در محله شهرآرا با فرهنگ و خصوصیات اهالی محله آشنایی داشته و نحوه خدمات این محله، با اصالت را در این مدت تجربه کرده است.

باربری محله شهرآرا

ما همواره سعی کرده ایم که در زمینه باربری خدمات مناسب ارائه دهیم. شرکت باربری محله شهرآرا، در تجارب خود نکات بسیار ریز و مهمی را در خصوص اسباب کشی رعایت می‌کند و همین نکات باعث محبوبیت شرکت باربری تمام کار در این محله میباشد.

ما همواره کوشیده ایم تا بدون هیچ آسیب و خسارتی تا جزئی ترین وسایل، خسارتی به صاحبان اثاثیه وارد نشود. این تجارب به راحتی کسب نشده است شرکت باربری تمام کار در این زمینه با استانداردهای جهانی آموزش دیده و با داشتن کارگران حرفه ای بسته بندی و کارگران مخصوص حمل بار و حرفه ای، رانندگان مجرب در زمینه حمل بار و با انواع ماشین های سنگین مانند، ایسوزو، خاور، کامیو کامیونت، نیسان بار، وانت بار و مسقف همواره در کنار محله شهرآرا خدمات بی نظیری را ارائه داده است.

شما میتوانید برای بازدید از محل، درخواست کارشناسی کرده و کارشناسان ما به صورت رایگان برای همفکری و مشاوره نزد شما خواهند آمد. از دیگر خدمات رایگان ما بیمه شهری و بین شهری می باشد. تا مشتری این اعتماد را نسبت به خدمات ما، داشته و بدون استرس  جابجایی را به دست شرکت باربری تمام کار بسپارد. برای سهولت در روند جابجایی بی دغدغه می توانید یک روز قبل از جابجایی با شرکت تماس گرفته و ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید و از صفر تا صد، کارها را به پرسنل ما بسپارید.

اگر تمایل به بسته بندی اجناس با ارزش منزل تان را دارید می توانید از کارگران بسته بند حرفه ای، شرکت کمک بگیرید. کارگران باربری به صورت حرفه ای در حمل وسایل سنگین مانند، پیانو، کنسول های بزرگ، گاوصندوق و انواع یخچالها، ساید و ویترین های شیشه ای و دیگر لوازم را به صورت اصولی طوری جا به جا می کنند که نه به وسیله و نه به پیرامون وسیله آسیبی وارد نشود و در محل جدید به سلامت تحویل داده شود.

کارگران بسته بندی در تیم های دو نفره و چهار نفره به درخواست مشتری به محل اعزام میشوند و کار بسته بندی را با ابزارهای مخصوص روز دنیا که با کیفیت و قابلیت جذب در طبیعت است، انجام میپذیرد. کلیه خدمات ما در شهر آرا برای رفاه ساکنین میباشد.

محله شهرآرا در منطقه دو شهرداری تهران ودر شمال غربی آن منطقه واقع میباشد. این محله دارای بافت قدیمی است که قدمت برخی ساختمان های آن به دهه پنجاه می رسد. ساختمان‌هایی زیبای این محله با ترکیبی از فضای سبز فراوان منظره ای زیبا به محله شهر ارا بخشیده است. شهرآرا از شمال به بزرگراه جلال آل احمد و در جنوب به خیابان ستارخان و از غرب به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، در شرق با بزرگراه چمران مجاورت دارد.

با بودن بی آرتی، اتوبوس ها و مترو، شهر آرا، به محله ای با رفاه کامل از نظر تردد تبدیل شده است. خانه فرهنگ شهرآرا از اماکن پر بازدید کننده این محله میباشد. و پارک بوستان ملکوتی و پارک سرسبز ‌‌‌‌‌‌‌‌”ستارخان” دارای آب‌نما، محوطه بازی و مسیرهای پیاده‌روی و پردرخت، و چشم‌انداز کوه‌ها، زیبایی این محله را دوچندان کرده است. کافه‌های ساده و رستوران‌های، فس فود، برگر، و غذا خوری های زیادی در شهرآرا به چشم میخورد.

شرکت ترابری باربری تمام کار، هم جزو قدیمی هایه محل شهر آرا است وخدمات باربری این شرکت همیشه پیرامون منافع مشتری مداری بوده وبا تعهد و وجدان کاری، که شامل تمام اشخاص پرسنل میشود تمام ایام سال بدون تعطیلات و بی وقفه در کنار اهالی محترم شهر آرا بوده. کافیست تماس گرفته و تمام کارها را به ما بسپارید مطمعن باشید از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد.

این یک تبلیغات نیست. ما هر چه گفتیم، پایبند بوده وبا تمام نیرو و توان وآموزش های مربوطه تا به امروز جایگاه خوبی بین مردم شهرآرا کسب کرده ایم و جزو بهترین ها در این محله، دوست داشتنی هستیم. تمام تعرفه های شرکت اتوبار شهرآرا به نرخ تعیین شده دولتی میباشد وحتی یک ریال به این مبلغ اضافه نخواهد شد.

شرکت باربری تمام کار با ارائه بیمه نامه، بارنامه حمل و فاکتورهای خدمات همواره برای جلب اعتماد مشتری با نظم و برنامه ریزی اصولی که از معیارهای دیگری شرکت است تا حدود زیادی دغدغه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل شما را دور کرده و تمام این مراحل زیر نظر مدیریت محترم شرکت بوده و ایشان، با هدف ایجاد آسودگی خیال شهروندان پیگیری لازم را انجام میدهند و شرکت باربری تمام کار متعهد به تمام قراردادها میباشد ،در تابستان امسال از تخیف های تابستانه ما برخوردار شوید. منتظر تماس شما دوستان عزیز در محله شهر آرا میباشیم.