بی شک در هر فرصتی که بخواهد اسباب کشی کنید. برای تضمین و سرعت بخشیدن به پروسه اسباب کشی خود، در اولین قدم باید یک شرکت معتبر ترابری را جستجو کنید. ما کار شما اهالی محترم محله شادمهر را اسان کرده ایم، شرکت اتوبار باربری شادمهر شرکتی با تمام معیارهای حمل استاندارد میباشد که با تعرفه های ارزان از اتحادیه باربری شهرداری تهران زیر نظر این ارگان مشغول به فعالیت میباشد.

 اتوبار باربری محله شادمهر

ترابری باربری تمام کار دارای ناوگان های مخصوص حمل و مسقف می باشد. مانند ایسوزو ،خاور ،کامیون، کامیونت، وانت بار و نیسان بار بوده و ماشین مورد نظر ، بسته به مقدار حمل بار تعیین میشود.

در اولین مرحله باید بسته بندی اثاثیه منزل را به نحو احسنت انجام پذیرد. این کار، سختی های خود را دارد.

شرکت باربری تمام کار با ارسال کارگران بسته بندی حرفه ای درتیم های دونفره یا چهار نفره با لوازم مورد نیاز که در کار بسته بندی استفاده می شود. مانند، سلفون های متری درجه یک ،ضربه گیر های حباب دار ،کارتون های پنج لایه پرسی در ابعاد مختلف ،بالشتک و پاکت های مخصوص لوازم الکترونیکی و فوم های ضربه گیر میباشد.

کارگران بسته بندی مجرب شرکت به درخواست مشتری به محل مورد نظر آمده و کار بسته بندی را به صورت حرفه ای جهت یک بارگیری مطمئن انجام می دهند. پرسنل شرکت باربری محله شادمهر از کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربری حرفه‌ای و رانندگان مجرب که همه اعضاء پرسنل با دقت توسط مدیریت شرکت اتوبار تمام کار انتخاب شده اند.

شرکت اتوبار محله شادمهر ،در تمامی سرویس های خود از کارگران حرفه ای و خوش برخورد که در این زمینه آموزش دیده و انسان های هوشیاری هستند استفاده می کند. رانندگان شرکت اتوبار شادمهر اشخاص باشخصیت و خوش اخلاق و متعهد به حرف های خود می باشند

.برای انتخاب ماشین مورد نظر خودتان با شرکت تماس گرفته و مقدار اسبآب و اثاثیه خود را مطرح کرده و مشاوره بگیرید که چه نوع ماشینی در اختیار شما گذاشته شود تا هزینه‌های شما بالا نرود.

شرکت دارای انواع ماشین های باربری بوده و به سه دسته تقسیم می شوند خودروهای باربری سبک خودروهای باربری سنگین و خودروهای باربری نیمه سنگین و این ماشین ها بر حسب مقدار اساس های که می خواهید جابجا کنید انتخاب میشوند و شما می توانید طبق نیاز و شرایط باربری اسباب و وسایل تان خودرو باربری مناسب بار خود را مشاوره گرفته وانتخاب کنید.

اتوبار باربری محله شادمهر دارای مجوز رسمی میباشدو تعرفه های باربری شرکت تمام کار در اقلام سنگین مانند ،یخچال ساید بای ساید، پیانو، گاوصندوق ها ،نسبت به شرکت های دیگر ارزان تر است.محله شادمهر جزو محله های با اصالت تهران میباشد.

محله شادمهر از شمال به خیابان ستارخان از جنوب خیابان آزادی از غرب به خیابان شهید حبیب الله و خیابان آزادی و از شرق به خیابان بهبودی امتداد دارد.

این محله زیبا در سال ۱۳۳۵ شکل گرفت در همان زمان های که شخصی به نام آقای دریانی از تبریز به تهران می‌آید و زمین های اطراف محله همایون شهر را بلوک بندی کرده و می فروشن که اکثراً به اهالی روستای دریانی این زمین ها واگذار می شود و محله شادمهر در جوار زمینهای آقای دریانی به مرور شکل گرفت

. محله شادمهر در محدوده مرکزی شهر تهران واقع شده است و در منطقه ۲ قرار گرفته، نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی یک، مترو شادمان و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این محله شادمهر، ایستگاه اتوبوس نصرت می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان کرده است.

بوستان هفدهم شهریور در محله شادمهر واقع است که به این محل لطف وصفای زیبایی داده. فروشگاه افق کوروش در این محل برای مایحتاج روزمره دایر میباشد. دیگر خدمات هم شامل شرکت باربری اتوبار تمام کار است.

ما می توانیم با افتخار اعلام کنیم که باربری و اتوبار تمام کار یکی از بهترین باربری ها در محله شادمهر می باشد. زیرا تا به امروز کارهای ما مورد استقبال اهالی محترم این محله بوده و کار ما به نحوه درست و استاندارد و در سریع ترین زمان برای شما عزیزان انجام داده شده است.

همواره ما در تلاش بوده ایم که بهترین کیفیت را با مناسبترین قیمت ها ارائه بدهیم به همین منظور تمامی فعالیت ها از جمله، انتخاب پرسنل، کیفیت باربری و حمل بار، خرید لوازم بسته بندی و نحوه بسته بندی اثاثیه، همه و همه، زیر نظر مدیریت محترم اتوبار باربری تمام کار میباشد که همواره خواهان جلب رضایت مشتری در تمام مراحل از صفر تاصد، دقیق رسیدگی کامل را دارند تا همواره نتیجه مطلوب حاصل شود.

با سپاس از محله محترم شادمهر.