اتوبار باربری سوهانک، خدمات حمل بار با بیمه رایگان را برای جابجایی اثاثیه ی منزل و بسته های شما مشتریان عزیز در محله سوهانک ارائه می‌دهد. این خدمات شامل بسته‌بندی، بارگیری توسط کامیون های مخصوص حمل و نقل یا لودر برای حمل اثاثیه، حمل و تخلیه بار، انبارداری و تخلیه بار در مقصد نهایی ازمحله سوهانک، کلان شهر تهران وحتی شهرهای دیگر ایران می باشد.

اتوبار باربری سوهانک

اتوبار باربری سوهانک، زیرمجموعه ای از شرکت باربری اتوبار تمام کاراست.محله سوهانک که در منطقه 1 کلان شهر تهران و در سمت شمال شرق آن قرار داردو از سمت شمال با دامنه های جنوبی البرز، از سمت شرق با گردنه قوچک، از سمت جنوب با بلوار ارتش و از سمت غرب با خیابان مینی سیتی همسایه است. با کمی جست و جو در محله سوهانک به نام خانوادگی سوهانی میرسیم.

سوهانی نام خانوادگی افرادی هستند که در زمان های قدیم در محله سوهانک زندگی می کردند. مثل اینک در زمان فتحعلی شاه، خازن الدوله که همسر ایشان بوده است در محله سوهانک زندگی می کرد. از زیبایی های محله سوهانک یک درخت چنار 900 ساله است.

منطقه سوهانک هم به دلیل ساخت و سازهای بی رویه در تهران از آن همه باغ و آب و هوای تمیز تبدیل به محله ای با ساختمان های بلند مرتبه و وسیع شده است. از اماکن معروف محله سوهانک می توان به پارک بزرگ به متراژ 400 هکتار را نام برد. در منطقه سوهانک وسایل عبور و مرور زیادی از جمله اتوبوس، مترو و… دیده می شود. در منطقه سوهانک دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوهانک قرار دارد در محله سوهانک امکانات رفاهی از جمله ورزشگاه ها، پاساژهای خرید و… وجود دارد که باعث لاکچری شدن بیشتر محله سوهانک می شود.

خدمات اتوبار باربری سوهانک، شامل موارد زیر می باشد:

  • جابجایی و بسته‌بندی اثاثیه منزل: اگر شما مشتریان عزیز نیاز دارید تا اثاثیه منزل خود را از منطقه سوهانک جابجا کنید، اتوبار باربری سوهانک، می‌تواند به شما مشتریان عزیز کمک کند. کارگر حمل بار اقدام به بسته‌بندی اثاثیه منزل شما مشتریان عزیز در منطقه سوهانک با استفاده از جعبه‌ها، پوشش‌ها و مواد محافظ می‌کند تا در حین جابجایی با کامیون های مخصوص حمل و نقل یا لودر برای حمل اثاثیه آسیب نبینند.
  • بسته‌بندی و انتقال کالاها: اگر شما مشتریان عزیز نیاز دارید کالاهای خود را از منطقه سوهانک به مکان دیگر با کامیون های مخصوص حمل و نقل و لودر برای حمل و نقل توسط کارگر حمل بار منتقل کنید، اتوبار سوهانک به شما مشتریان عزیز در بسته‌بندی و انتقال بارها کمک می کند. کارگران باربر اتوبار سوهانک از جعبه‌ها، بسته‌بندی‌های محافظ و روش‌های مناسب استفاده می‌کنند تا کالاها در حین انتقال از محله سوهانک به مقصد مورد نظر سالم باقی بمانند.
  • بسته‌بندی و بارگیری: کارگران باربر اتوبار باربریسوهانک، خدمات بسته‌بندی از جمله استفاده از جعبه‌ها و مواد بسته‌بندی مناسب را ارائه می دهند. همچنین، آنها مسئولیت بارگیری بسته‌ها و اشیاء را بر عهده دارند.
  • حمل و نقل: کارگران باربر اتوبار باربریسوهانک، بسته‌های شما مشتریان عزیز را با استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب مانند کامیون های مخصوص حمل و نقلو لودر برای حمل اثاثیه از منطقه سوهانک به مقصد مورد نظر حمل می کنند که با استفاده از وانت، کامیون، کانتینر و سایر وسایل حمل بار است.
  • تخلیه و تحویل: کارگران جهت بسته بندی حرفه ایپس از رسیدن بسته های شما مشتریان عزیز از محله سوهانک به مقصد، کارگر حمل بار اتوبار باربری سوهانک مسئول تخلیه بسته‌ها و اشیاء است. کارگران باربر بسته‌ها را با دقت تخلیه کرده و از محله سوهانک به مقصد نهایی تحویل می‌دهند.
  • بیمه: اتوبار باربریسوهانک، خدمات بیمه رایگان را نیز ارائه می‌دهد. این به معنای پوشش بیمه در صورت وقوع حوادث و خسارات در طول حمل باردر اتوبار سوهانک است.
  • خدمات جانبی:اتوبار باربری سوهانک، خدمات جانبی دیگری مانند انبار‌داری، بسته‌بندی خاص، حمل بارهای سنگین یا حساس و… را نیز ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات دقیقتر در مورد اتوبار باربری سوهانک، با شرکت باربری اتوبار تمام کارتماس بگیرید و از آنها جزئیات بیشتری در مورد خدمات بدست آورید.