مژده به اهالی محترم محله سهروردی آنچه انتظارش را داشتید. در یک قدمی شماست. اتوبار باربری سهروردی یکی از شرکت‌های بزرگ حمل و نقل جاده‌ای و درون شهری می باشد. دارای انواع ماشینهای سنگین و نیمه سنگین و کانتینرها و بسته‌بندی مناسب برای حمل کالاهای حساس؛ جرثقیل‌ها و لیفتراک‌ها برای بارگیری و تخلیه کالاها؛ فضای انبار مناسب برای نگهداری کالاها با امنیت بالا؛ سیستم‌های پیشرفته ردیابی و مانیتورینگ بار برای رصد همیشگی بار در حرکت میباشد.

 اتوبار باربری محله سهروردی

خدمات اتوبار باربری سهروردی خدمت بسیار زیادی را به مشتریان خود ارائه می دهد که مهمترین آنها خدمات بیمه‌ای میباشد. بیمه رایگان بدون سقف برای حمل بار در تهران و حمل بار به شهرستانها؛ اتوبار باربری محله سهروردی با تلاش برای ارائه خدمات بهتر و به روز، در قالب یک شرکت پایدار و معتبر در عرصه حمل و نقل بار فعالیت می‌کند تا بهترین باربری استاندارد را ارائه دهد.

همچنین این شرکت با داشتن شبکه حمل و نقل بین المللی را نیز به صورت مستقیم و زیر نظر شرکت بزرگ “اتوبار باربری تمام کار” ارائه می‌دهد. در کل، اتوبار باربری محله سهروردی با داشتن سابقه و تجربه طولانی در صنعت حمل و نقل در کشور، به یک برند معتبر در این صنعت تبدیل شده است. بسته‌بندی یکی از مهم ترین خدمات اتوبار باربری سهروردی می باشد؛ زیرا در صورت بسته بندی نشدن کالا ها باعث خراب و شکستگی آن ها می شود.

با توجه به اینکه هر کالایی نیاز به بسته‌بندی مناسب دارد، شرکت اتوبار تمام کار سعی می‌کند تا با استفاده از لوازم بسته‌بندی با کیفیت، بهترین روش‌های بسته‌بندی را برای هر نوع کالا به کار بگیرد. بسته‌بندی حرفه‌ای در شرکت حمل بار سهروردی شامل استفاده از موادی مانند: کارتن، فوم، پلاستیک برای محافظت از کالاها در حین حمل و نقل است.

همچنین در صورت نیاز به جابجایی کالاها بین کشورها، بسته‌بندی با استفاده از موادضد آب و مقاوم میباشد. وقتی قدم به سهروردی میگذارید، که قدیم به نام خیابان فرح بود. ناخودآگاه قدمت این محله شما را در رویای گذشته میبرد.

سهروردی یکی از خیاباهای تهران است که در منطقه ۷ شهرداری قرار دارد. این خیابان از محدوده پل سید خندان در شمال آغاز شده و به خیابان بهار شیراز در باغ صبا منتهی می‌شود.

سهروردی شمالی بورس کابینت و تجهیزات آشپزخانه است. این خیابان به افتخار شهاب‌الدین یحیی سهروردی فیلسوف و متفکر ایرانی نام‌گذاری شده‌است. این محله در گذشته چراگاهی برای دام ها بود که با روی کار آمدن حکومت پهلوی به پادگان بزرگی بدل شد.

اکثر افسران و صاحبان قدرت در پادگان در سهروردی سکونت داشتند. برخی از ادارات دولتی مانند بانک ها در آن محل تاسیس شدند که به ترتیب حالتی استراتژیک پیدا کرد. محله سروردی در گذشته به نام باغ صبا میشناختند. خیابان سهروردی با ایستگاه مترو مفتح که مرز بین شمال و جنوب این خیابان است و ایستگاه مترو سهروردی و شهید قدوسی قابل دسترسی است. از اماکن تفریحی که برای ساکنین محله سهروردی بسیار مهم بوده و در حفط آن کوشا هستند؛ پارک اندیشه میباشد، که با پوشش سبزش ارامش را به وجود انسان هدیه میدهد.

پاساژ اندیشه نیز برای رفع نیاز محل دم دست ترین مرکز خرید است که ساکنین از ان استفاده می کنند، محبوب‌ترین کلینیک‌های درمانی محله سهروردی به ترتیب شامل بیمارستان چشم پزشکی نور، کلینیک فوق تخصصی چشم‌پزشکی نور، مرکز جراحی پویا، رادیولوژی بهرنگ، کلینیک دامپزشکی رایان می‌باشد.

از نظر درمانی محله سهروردی وصعیت خوبی دارد. و مهمترین خدمات در این محله وجود پرقدرت و بدون وقفه و بدون تعطیلی اتوبار باربری محله سهروردی میباشد. شما هر زمان که نیاز به ماشین سنگین یا نیمه سنگین داشتید کافیست با یک تماس بدون فوت وقت ماشین مورد نظر به محل اعزام شده و در دسترستان خواهد بود و شما میتوانید از خدمات ویژه شرکت برخوردار شوید.

اتوبار حمل و نقل سهروردی، عمدتا شامل کارگران حرفه‌ای در زمینه حمل و نقل بار هستند. این کارگران برای انجام کار خود، به عنوان مثال بارگیر و تخلیه کالا، راننده کامیون و یا جرثقیل، کارگران بسته‌بندی، کارگران انبارداری و با تخصص و تجربه لازم، با استفاده از تجهیزات مناسب و با رعایت اصول ایمنی، سعی در ارائه خدمات و بهترین حمل و نقل بار به مشتریان خود هستند.

از دیگر ویژگی‌های کارگران اتوبار حمل و نقل سهروردی، آنان انسانهای با شخصیتی هستند که می‌توان به تعهد، صبر و دقت در انجام کارها، و ورزیدگی و تجربه و آموزش آنان اشاره کرد.

اتوبار باربری سهروردی یکی از شعب شرکت بزرگ “اتوبار باربری تمام کار” می‌باشد که در سراسر کشور ارائه خدمات دارند و به عنوان عضو برتر و رسمی اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران است. ما با خدماتی رایگانی مانند بازدید و بیمه حمل بدون سقف رایگان و کرایه حمل ارزان در بین شرکت های هم صنف؛ بی رقیب هستیم و حرف اول را در این صنعت میزنیم. افتخاری بالاتر از این نیست که در خدمت همشهری یان خود در محله سهروردی باشیم. منتطر تماستان هستیم.

با سپاس از اهالی محترم محله سهروردی .