اگر ساکنین محله سعدآباد در تهران به دنبال پیدا کردن یک باربری که بتواند تمام سرویس باربری را با قیمت ثابت انجام دهد بدون هیچ دغدغه ای کافیست با اتوبار باربری سعدآباد تماس برقرار کنند. ما آنچه را برای اسباب کشی بی دغدغه نیاز دارید اعم از کارگران باربر و کارگر جهت بسته بندی حرفه ای، برایتان فراهم میکنیم.

اتوبار باربری سعدآباد

باربری اتوبار سعدآباد با هدف تسهیل فرآیند اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل و همچنین با هدف گسترش خدمات خود در راستای رسیدن به اهداف و اعتلای هر چه بهتر و به روز تر حمل و نقل در محله سعدآباد اقدام به ارائه کلیه خدمات باربری به کسب و کارها با بالاترین درجه خدمت و با بیش از دو دهه همکاری با صاحبان اسباب و اثاثیه توانسته‌ است رضایت مشتریان در این منطقه را جلب نمایید.

ما از اعتماد شما به راحتی عبور نخواهیم نمود چون سر قولمان بوده ایم و سر قولمان نیز می‌مانیم چون این اعتماد در حدود 20 سال همراهی با شما بدست آمده است. سعد آباد محله ای در شمال تجریش می باشد و در منطقه یک قرار گرفته است قدمت این محله صد سال و به دوران ناصرالدین شاه برمیگردد. محله سعدآباد از محله هایی است که با شنیدن نامش بی اختیار یاد پادشاهان قاجار که به دستور ناصرالدین شاه در این محل ساخته شده و بر ارزش و اعتبار این محله افزوده است می افتند.

محله سعدآباد از شمال به کوه توچال و رشته کوه های البرز و از جنوب به خیابان ولیعصر و از سمت شرق به خیابان جلالوند و از سمت غرب به خیابان جاودان منتهی می شود. مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مجموعه ۱۱۰ هکتاری در شمال شهر تهران می باشد کاخ های سعدآباد در میان باغی پر درخت و سرسبز قرار دارند که از اقامتگاه های ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی بوده است.

کاخ ملکه مادر از اولین بناهای موجود در مجموعه کاخ های سعدآباد میباشد. مجموعه کاخ سعدآباد در شمالی ترین قسمت شهر تهران بر روی کوهپایه توچال است. مجسمه چکمه های رضاخان در مقابل کاخ سفید این مجموعه چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

ما در باربری سعدآباد که خود یکی از زیر مجموعه های شرکت اتوبار باربری تمام کار میباشد از بهترین و معتبرترین شرکت ها که سعی در ارائه برترین خدمات بسته بندی حرفه ای در اثاثیه منزل، اداری و تجاری در اختیار شما عزیزان قرار داده و همواره در پی ارتقاء سطح کیفی خود میکوشیم و سعی میکنیم بهترین کار را با دارا بودن کارگران خوش اخلاق و مجرب و باتجربه و وسایل با کیفیت جهت بسته بندی و مشاوره تخصصی رایگان و در نهایت با قیمت مناسب ارائه نماییم.