اتوبار باربری سبلان ارائه دهنده بهترین خدمات باربری در شهر بزرگ تهران و با به روزترین خدمات، جهت آسایش شما و محافظت از اسباب و اثاثیه شما با کیفیتی متمایز که فقط در اتوبار باربری سبلان ارائه می‌شود.

اتوبار باربری محله سبلان

بهره گیری از نیروی کار ماهر مانند، کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربری مجرب و با باربری مدرن که کیفیت اتوماتیک کاری، این شرکت را نشان می دهد و با قیمت شفاف و رقابتی مانند همیشه و در علوم خدمات باربری ما را در حد ممتاز قرار داده است.

ما مجوز رسمی اتحادیه حمل و نقل تهران را داریم قیمت گذاری های کاملا شفاف و طبق تعرفه های مصوب اتحادیه بوده و کمترین قیمت های حمل بار و بسته بندی را تضمین میکنیم زیرا ما ۲۰ درصد تخفیف ویژه و پایین تر از نرخ اتحادیه را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم.

باربری سبلان عضو مهم شعب شرکت بزرگ اتوبار باربری تمام کار میباشد که دارای کادری مجرب و قابل اعتماد، متشکل از مدیران با تجربه، رانندگان ماهر با دست فرمان حرفه ای، و کارگران حمل بار، مسئولیت پذیر و با شخصیت با رعایت احترام به مشتریان و تعهد در انجام وظایف و آموزش های دوره ایی به کارگران و پرسنل اتوبار باربری محله سبلان می باشد.

در طول فرآیند باربری نظارت کامل مدیریت بر تمام رفتار و عملکرد کارگران در حین حمل بار و رانندگان در جابه جایی بار را داشته و با پشتیبانی لحظه ای تمام مراحل بی عیب و نقص رصد میشود تا رضایت مشتریان را تامین نماییم. محله سبلان یکی از محله‌های اصلی شرق تهران است که بین منطقه 7 و 8 شهرداری تهران واقع شده است.

یکی از بزرگ ترین بزرگراه های تهران به نام صیاد شیرازی از این محل می گذرد که دسترسی را برای اهالی این محله آسان کرده است. سبلان از شمال با میدان سبلان و خیابان جانبازان غربی، از شرق با خیابان مدنی، از جنوب با خیابان سبلان جنوبی و از غرب با بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان سبلان شمالی و به خیابان آزادی محدود شده و با محله‌های ‌دبستان، شاهد، ارامنه، حشمتیه، وحیدیه، تسلیحات، لشکر مجاورت دارد.

این محله دارای محدوده‌ی زوج و فرد می‌باشد. میدان سبلان قبل از شکل امرزی، یک تقاطع کوچکی بود که بین خیابان های همچون گلبرگ و قصر قرار داشت و پس از احداث بزرگراه شهید صیاد شیرازی و اتصال این دو خیابان به هم شکل میدان به صورت کلی تغییر کرد.

میدانی تحت همین عنوان سبلان، که در همان اوایل دهه 80 ساخته شده است. شروع ساخت این میدان در سال 1380، پایان پروژه در سال 1385 بود. در اطراف این محله پادگان های نظامی متعددی وجود دارد. در حقیقت با ورود به این محله به یک منطقه نظامی وارد می شوید.

وجود انواع امکانات رفاهی و آموزشی، زندگی را برای خانواده ها راحت تر کرده است. برای طبیعت گردی و گذراندن اوقات خوش در کنار عزیزانتان می توانید از موزه رضا عباسی، عمارت کلاه فرهنگی و باغ موزه قصر دیدن کنید. از خیابان های مهم محله سبلان می توان خیابان گلبرگ، خیابان بیست متری مجیدیه، خیابان قصر، خیابان سبلان را نام برد.

با وجود سرسبزی محله سبلان بوستانهای زیادی در این منطقه به چشم میخورد که زیبایی این محل را دوچندان کرده، بوستان ها و جاهای دیدنی محله سبلان مانند: بوستان کوثر، بوستان سمن، کافه رستوران گردو، مرکز خرید و شهربازی نارسیس است که مورد استقبال زیاد محله و فرا محله قرار گرفته است.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به این محله، ایستگاه مترو شهید صیاد شیرازی است که دسترسی را برای ساکنین به سایر نقاط تهران آسان کرده است. ایستگاه اتوبوس سبلان در محله وحیدیه تهران و بزرگراه امام علی واقع شده است. این ایستگاه یکی از هشت ایستگاه اتوبوس در محله وحیدیه تهران می‌باشد که در خیابان سبلان است.

موقعیت بازار روز سبلان یکی از میادین میوه و تره‌بار خوب منطقه در محله لشگر غربی است. و در خیابان جهانپور واقع شده است که در نزدیکی مغازه ها خوب دیگری مانند و سوپر مارکت بابایی، پیتزا مایلا، حلیم و باغ کباب ضیافت، لبنیات سنتی طلوع و دیزی سرای ماشاالله خان قرار گرفته است که تقریبا از نظر خدمات آذوقه، محله را تامین می کند و خدمات مهمی مانند اتوبار باربری محله سبلان‌ که سالهاست در این منطقه فعال میباشد.

چنانچه خواسته باشید خدمات عالی این شرکت را تجربه کنید. یک روز قبل از جابه جایی و اسباب کشی تماس گرفته و ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید، اتوبار باربری محله سبلان، دارای انواع ماشین های سنگین از قبیله کامیون، کامیونت، خاور، وانت بار، نیسان بار، انو‌اع ماشین هایه مسقف میباشد.

بعد از رزرو ماشین، اگر خواهان بسته بندی اثاثیه با ارزشتان هستید کارگران بسته بندی به محل مورد نظر اعزام شده و با لوازم مخصوص بسته بندی مانند: فوم های ضربه گیر، ضربه گیر های حباب دار، سلفون های متری درجه یک خارجی، کارتون های پرسی در ابعاد مختلف اقدام به بسته بندی می‌نمایند تا برای جابه جایی آماده بارگیری شوند.

شرکت اتوبار باربری تمام کار به عنوان عضو برتر و رسمی اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران میباشد و شما با کمترین استرس میتوانید کلیه کارهای اسباب کشی و جابه جایی منزل یا شرکت ها و بقیه اصناف را به ما بسپارید و در نهایت از نتیجه کار رضایت داشته باشید.

تمام امور باربری تحت پوشش بیمه رایگان بدون سقف بوده و اگر خسارتی برای صاحب کالا پیش بیاید، بیمه تماما جبران خسارت کرده و تقبل می نماید. بیمه رایگان ما شامل حمل بار درون شهری و هم حمل بار به شهرستان ها میباشد. اتوبار باربری محله سبلان بصورت آنلاین پاسخگو شما میباشد و در تمام شعب کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده مشاوره رایگان و پاسخگویی به سوالات شما هستند.

خوشنودی شما از خدمات ما، انرژی و توان ما را در خدمت رسانی مضاعف خواهد کرد. شما میتوانید با انتقادات و پیشنهادات خود در جهت بهبودی و ارتقای کیفیت باربری و بسته بندی ما را بهره مند نمایید.