وضعیت حمل و نقل بار در منطقه زرگنده تهران و با توجه به ویژگی های آن یکی از معضلات حمل و نقل بار در تهران است که اتوبار باربری زرگنده توانسته است با تکیه بر سابقه طولانی و درخشان و دارا بودن انواع ماشین های مخصوص حمل کوچک و متوسط به فعالیت خود با بیش از دو دهه سابقه و با بهره گیری از تجربیات کارگران باربر و کارگران مخصوص بسته بندی به این کار در راستای کمک به همشهریان عزیز ارائه خدمات نماید.

 

اتوبار باربری زرگنده

با توجه به ترافیک شدید در این منطقه، تأمین وسایل نقلیه مناسب برای حمل بار از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین، برای جلوگیری از تأخیر در حمل بار، بهینه‌سازی مسیر و زمان حمل بار بسیار حائز اهمیت است . در این منطقه ، به دلیل ترافیک شدید، شرکت‌های حمل و نقل بار باید از وسایل نقلیه مناسب و رانندگان با تجربه استفاده کنند تا بتوانند به بهترین شکل از این منطقه عبور کنند.

با توجه به اینکه برخی از بارها به دلیل ویژگی‌های خاص خود نیاز به بسته‌بندی و حفاظت دارند، ما از نیروهای بسته‌بندی متخصص در این منطقه استفاده می‌کنیم. شرکت‌ اتوبار باربری تمام کار با استفاده از تجهیزات مدرن و متخصصین ماهر، بسته‌بندی مناسب برای بارهای حمل شده را فراهم می‌کنند.

این کار باعث می‌شود که بارها در طول حمل و نقل دچار خسارت نشوند. به طور کلی، ما در اتوبار باربری زرگنده توانسته ایم با گروه رانندگان و کارگران بسته‌بندی متخصص در این منطقه، حمل و نقل بار در منطقه زرگنده تهران را به خوبی انجام دهیم. با این حال، همچنان می‌توان از روش های نوین و مدرن‌ تری برای بهبود عملکرد در این منطقه استفاده کرد.

محله زرگنده تهران یکی از محله های جنوب تجریش است که جزء منطقه ۳ شهرداری تهران می باشد و از همان سال های ابتدایی که سفارت خانه روسیه در این منطقه واقع شده بود ییلاق کارکنان روس بشمار می رفت. یکی از کوچه های معروف این محله، کوچه قنات است که روبه روی مسجد جامع می باشد و به دلیل وجود قنات که آب شرب ساکنین این محله را تامین می کرد به کوچه قنات شهرت یافته است.

همچنین این کوچه به دلیل داشتن پله های فراوان و خانه هایی که بافت قدیمی خود را همچنان حفظ کرده است، توانسته محله زرگنده را در اذهان زنده نگه دارد. زرگنده دارای مسیلی است که از نهرهای جاری از دامنه البرز به سمت تهران به وجود آمده است. این مسیل از سر پل تجریش شروع می شود و با گذر از محله پل رومی و الهیه به زرگنده وارد می شود، وجه تسمیه و یا دلیل نام گذاری این محله، به کشف کوزه ها و سکه های موجود در تپه ها مربوط می شود. « به هر روي زرگنده محله ي بكر، خوش نشي، با آب و هواي مطبوع و دل انگيز، در برگيرنده مردماني مومن و معتقد به ولايت اهل بيت عليهم السلام و زيبا مي باشد و صد البته كه وجود مقبره مبارك امام زاده اسمعيل در آن به آن صفا و رونقي ويژه داده است.» در زمان ورود مجاهدین به شهر تهران محمدعلی شاه قاجار از کاخ سلطنتی خود فرار کرد و به سفارت روسیه پناه برد.
در پارک محله زرگنده قبر خانمی است که برای اولین بار در ایران کشف حجاب کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم قبر وی را تخریب کردند و فقط تکه سنگی از آن قبر باقی مانده است. محله زرگنده از سمت شمال به بزرگراه صدر و از سمت شرق به خیابان شریعتی و از سمت جنوب به خیابان دستگردی و از سمت غرب به بزرگراه مدرس ختم می شود. به دلیل وجود کوچه های کم عرض اتوبار باربری زرگنده با توجه به داشتن ماشین های مخصوص حمل کوچک و همچنین کارگران زبده، توانسته است رضایت مشتریان در این منطقه را جلب نماید و کمک شایانی در این زمینه به اهالی این منطقه ارائه نماید. باشد تا گوشه ای از اعتماد آنها را پاسخگو باشیم .