فقط در یک جابه جایی است که بیشترین خسارت به لوازم و اثاثیه منزل وارد میشود که برای پیشگیری از این اتفاق بهتر است زمان کافی برای شناخت یک اتوبار باربری را در اولویت این کار گذاشته و تحقیقاتی در این زمینه داشته باشید.اتوبار باربری زرکش، خدماتی در حوزه حمل و نقل و باربری را در این محله تقدیم میدارد و سالیان سال است که در این حیطه فعالیت خود را آغاز کرده است.

اتوبار باربری زرکش

با توجه به گسترش روزافزون جمعیت شهری تهران و به طبع آن افزایش جابه هایی ها و نقل و انتقالات حتما پیش می آید که به شرکت باربری نیاز داشته باشید ولی اصلا نگران نباشید. اتوبار باربری زرکش در طول تمام فرآیند باربری در کنار شما خواهد بود.

هرچقدر اثاث کشی فرآیندی سخت و نیازمند حوصله باشد ولی یکسری کارها وجود دارد که باید قبل از آن انجام دهید و تعدادی از کارهای این فرآیند مانند، بسته بندی حرفه ای را، برون سپاری کنید. اتوبار باربری محله زرکش با داشتن کارگران بسته بندی حرفه در این امر شما را یاری خواهند کرد چون شما به دلیل نداشتن تجربه و مهارت کافی مبادرت به بسته بندی نامناسب کرده و ممکن است صدمات و آسیب های جبران ناپذیری را متحمل شوید.

اولین قدم در بسته بندی وسایل حساس مانند، بسته بندی ظروف شکستنی شامل چینی آلات، ظروف و دکوری‌های کریستال و وسایلی از این قبیل است که در این رابطه از کارتن با ابعاد بزرگ استفاده نکنید. زیرا باعث می شود کارتن اسباب کشی که خرده ریزهای شکستنی را داخل آن قرار داده اید سنگین شود و زمان بلند کردن و زمین گذاشتن به ظروف زیرین کارتن فشار زیادی وارد شود و همین موضوع باعث شکستن تعدادی از وسایل خانه تان شود.

مورد بعدی استفاده از متریال مناسب برای بسته بندی وسایل است. برای بسته بندی اثاثیه داخل منزلتان باید متناسب با هر وسیله بسته بندی متناسب با حجم، جنس و وزن آن وسیله انجام شود. ما هنگام ارائه خدمات بسته بندی لوازم و اثاثیه برای وسایل خانه شما از فوم های ضربه گیر و استفاده می کنیم و وسیله مورد نظر را با آن کاملا بسته بندی می کنیم و سپس با ضربه گیر های حبابدار دوباره آن را بسته بندی می کنیم و با چسب به صورت ظریف و دقیق آن را محکم می کنیم.

در مرحله آخر از کار بسته بندی با استفاده از سلفون یا همان استرچ رپ دور تا دور وسیله مورد نظر را بسته و آنرا محکم خواهیم کرد و این فرایند بسته بندی اصولی کار چیدمان لوازم منزل شما را خیلی راحت تر می کند. محله پر رونق زرکش در استان تهران و در محدوده‌ی شرقی شهر تهران واقع شده و در منطقه ۸ شهرداری قرار گرفته است و از شمال با خیابان گلشن دوست، خیابان گلستان و خیابان ثانی، از شرق با خیابان سهیلیان، خیابان افشاری، خیابان دماوند و خیابان سی متری نیرو هوایی و از غرب با خیابان داوودی محدود شده است و با محله‌های ‌نیرو هوایی، فدک، نارمک جنوبی، امامت، وحیدیه، تسلیحات مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان گل مریم، بوستان کاج، رستوران گلستان محله زرکش، رستوران رافعی نارمک محله زرکش، رستوران گلستان محله زرکش، رستوران رافعی نارمک محله زرکش و رستوران فودلند اشاره کرد. شنیدن داستان ورود ارامنه به محله زرکش هم خالی از لطف نیست.

ارامنه از نقاط مختلف کشور به اینجا آمده‌اند و محله‌ای جدید را ساخته‌اند. آوانسیان یکی از ساکنین قدیمی در این‌باره می‌گوید: «بعد از پایان جنگ جهانی دوم، کشور ارمنستان فراخوانی برای پذیرش ارامنه از کشورهای همسایه داد و به این‌ترتیب، حدود ۳۰ هزار نفر از ارامنه در این فراخوان ثبت‌نام کردند و در نهایت حدود ۲۰ هزار نفر از ارامنه ایران به خاک ارمنستان رفتند و به دلیل زیاد شدن تعداد ارامنه، ارمنستان پایان پذیرش ارامنه را اعلام کرد.

در این میان تعدادی از ارامنه که زمین‌های خود را در نقاط مختلف کشور فروخته بودند، به ناچار در بهجت‌آباد تهران ساکن شدند. عده‌ای در همان بهجت‌آباد ماندند و عده‌ای هم به دلیل ارزان بودن زمین در شرق تهران در محله‌های وحیدیه، زرکش و مجیدیه که به‌عنوان نقاط حاشیه‌ای شهر محسوب می‌شد، ساکن شدند.

این داستان نشانه قدمت دیرینه محله زرکش است. ایستگاه اتوبوس شیر مرد در محله زرکش تهران و در خیابان ثانی بین خیابان شیرمرد و خیابان هشتاد و ششم واقع شده است. از لحاظ موقعیت این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مرکز واکسیناسیون بهداشت شرق تهران، نقاهتگاه ۱۷ شهریور و بیمارستان انصاری و پارک فدک و مسجد جامع نارمک و پمپ بنزین ۱۵۴ زرکش قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی 1 مترو فدک میباشد.

اتوبار باربری محله گلشن با دو دهه فعالیت بی وقفه توانسته تاکنون اعتبار در این محل کسب کند. شناسایی افراد مطمئن و کاربلد در اتوبار و اسباب کشی کار دشواری است. امروزه اعتماد کردن به افراد ناشناس یکی از چالش‌های مهم اسباب کشی است. اعتماد سازی برای مشتریان یکی از وظایف اصلی شرکت‌های اتوبار است.

اتوبار باربری محله زرکش یکی از شعب شرکت بزرگ « اتوبار باربری تمام کار » می‌باشد که در سراسر کشور ارائه خدمات دارند و به عنوان عضو برتر و رسمی اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران میباشد.

این شرکت با فرهنگ، با حفظ منافع شما و با نیروی ورزیده و با شخصیت در حمل اسباب و اثاثیه و اولویت قرار دادن منافع مالی شما متعهدانه از ابتدای خدمات باربری تا چیدمان اثاثیه خود در منزل جدید همراهی می کند؛ ما به جبران تمام استقبال و محبت محله محترم زرکش خدمات رایگانی در نظر گرفته ایم مانند بازدید رایگان، بیمه بدون سقف رایگان درون شهری و بیمه حمل بار به شهرستانها تا بتوانیم بهترین خدمات یک باربری مناسب و استاندارد را تا آخرین مرحله عرضه کنیم. همیشه پایدار و برقرار باشد محله قدیمی زرکش.

با تشکر از اهالی محترم زرکش.