اهداف اتوبار باربری راه آهن بیش از یک باربری می باشد. اتوبار باربری راه آهن، با هدف گسترش خدمات شهری و برون شهری و در راستای اعتلای اهداف حمل و نقل کشوری، اقدام به ارائه خدمات باربری در کل ایران نموده و در این راستا همواره رضایت مشتریان در بالاترین درجه خدمات کسب و کارشان، سرلوحه این باربری قرار گرفته است.

اتوبار باربری محله راه آهن

اتوبار باربری راه آهن با بهترین تجهیزات و قیمت مناسب طبق تعرفه اتحادیه انجام میشود و گاها ارزانتر از تعرفه تعیین شده برای رضایت مشتریان صورت می‌گیرد. همواره صاحبین کالا، در پیدا کردن یک شرکت مطمئن که بتواند در پروژه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل خود، استرس را از آنها دور کند، از شرکت های مختلف، اطلاعات زیادی را کسب می کنند و در این زمینه، ما به جرات می توانیم بگوییم که در محله راه آهن بهترین شرکت باربری می باشیم.

از اهداف اتوبار محله راه آهن علاوه بر جابجایی اسباب و اثاثیه منزل، ساختن یک خاطره خوش و به یاد ماندنی می باشد. اتوبار باربری راه آهن با دو دهه تجربه و رعایت استاندارد هایی که یک باربری می بایست داشته باشد، ارایه خدمات نموده و به همین دلیل همواره مورد محبت و لطف اهالی منطقه راه آهن واقع شده ایم و این به ما انگیزه و اطمینان می دهد که کارمان را تا به امروز به درستی انجام داده‌ایم.

شرکت اتوبار باربری تمام کار با داشتن کارگران مجرب، کارگران مخصوص بسته بندی حرفه‌ ای و شکیل و همچنین کارگران حمل بار تنومند که در این زمینه آموزش دیده اند به بهترین شیوه ممکن و با استاندارد هایی که در سطح جهانی می باشد، کار بسته بندی، حمل، بارگیری و چیدمان را به درستی و در راستای خواسته های شما همشهریان عزیز در این منطقه انجام می دهد.

اتوبار باربری محله راه آهن با دارا بودن انواع ماشین های سنگین و نیمه سنگین شامل کامیون، کامیونت، خاور، وانت بار و نیسان میتواند بر اساس نوع بار اثاثیه از ماشین ها در جهت رفاه حال شما شهروندان محترم استفاده نماید. قسمت داخلی ماشین ها موکت کاری شده تا احتمال آسیب به اثاثیه منزل شما را به حداقل برساند.

اصلی ترین وظیفه ما درشرکت اتوبار تمام کار جابجایی و حمل اثاثیه است ولی برای اینکه ضریب احتمالات آسیب را پایین آورده و به صفر برسانیم یک بسته بندی درست و اصولی را به شما پیشنهاد می کنیم. این مرحله توسط کارگران بسته بندی حرفه ای با فوم های ضربه گیر حباب دار، سلفون های درجه یک، پاکت و بالش مخصوص حمل وسایل الکترونیکی و کارتون های پنج لایه پرسی انجام می شود.

این مرحله، با توجه به اینکه احتمال خسارت را به حداقل می‌رساند، هزینه های آن نسبت به آسیب رسیدن به اثاثیه ارزشمند می‌باشد. بسته بندی می تواند از اجناس با ارزش شما محافظت کند. ما همواره در محله راه آهن فعال بوده ایم. محله راه آهن در منطقه 16 تهران واقع شده و نامگذاری این محله به خاطر وجود ایستگاه راه آهن تهران میباشد.

محله راه آهن از سمت شمال به خیابان مختاری، از سمت جنوب به خیابان شوش، از سمت شرق به خیابان وحدت اسلامی و از سمت غرب به خیابان کارگر محدود می شود. محله قدیمی راه‌آهن و اطراف آن از گذشته تا به امروز بافت سنتی خود را حفظ کرده است.

این قسمت از پایتخت به دلیل نزدیکی به ایستگاه راه‌آهن به منطقه ای شلوغ و پر ترافیک تبدیل شده است و روزانه مسافران زیادی در رفت و آمد می باشند. قدمت راه آهن به زمان حکومت ناصرالدین شاه قاجار بر می‌گردد که برای نخستین بار ساخت راه‌آهن در ایران مطرح شد؛ بعد از آن اولین خط آهن کشور از مرکز دارالخلافه تهران به شهر ری ساخته شد.

این خط آهن از دروازه پل راه‌آهن در شرق شاه عبدالعظیم عبور کرده و به بهبود حمل و نقل بسیار کمک کرد. پس از آن با آمدن رضا شاه، در مهرماه سال 1306 کلنگ ساختمان راه‌آهن در این محل زده شد. خط 3 مترو تهران که جنوب غرب تهران را به شمال شرق وصل می کند و در میدان راه آهن ایستگاه دارد که به مترو راه آهن شناخته می شود.

ایستگاه اتوبوس BRT سامانه هفت، پایانه اتوبوس راه‌آهن و چندین ایستگاه اتوبوس در میدان راه آهن دسترسی آسانی به ایستگاه راه آهن ایجاد کرده است. چندین بوستان در محله راه آهن وجود دارد که پارک رشد نسبت به وسعت از معروف ترین این پارک ها به شمار می‌رود.

همچنین در زمینه درمانی نیز بیمارستان بهارلو به عنوان یکی از مراکز درمانی مهم در این محله محسوب میشود. ساختمان سفارتخانه های واتیکان و تایلند در این منطقه می باشند. باربری اتوبار راه آهن کلیه خدمات را با ارائه بیمه نامه، بارنامه و فاکتورهای خدمات که همواره با رعایت این اصول توانسته اعتماد شما را به این شرکت جلب نماید و همچنین با برنامه ریزی اصولی و دقیق که از معیارهای دیگر این شرکت است تا حدود زیادی استرس جابجایی اسباب و اثاثیه را از شما دور کند.

شرکت اتوبار باربری محله راه آهن بیمه و مشاوره رایگان را، به پاس اعتماد مشتریان این محله جهت رفاه حال شهروندان در نظر گرفته است تا پروژه اسباب کشی منزل شما بدون هیچ نگرانی انجام بپذیرد. شرکت اتوبار باربری تمام کار با هدف ایجاد آسودگی خیال شهروندان تلاش می نماید که در همین راستا ارزانترین تعرفه باربری را در این محله ارائه نماید.

تلاش ما همواره در جهت جلب نظر مشتریان در این منطقه بوده است. اگر نتوانیم مشتریان را از نحوه کاری خود راضی نگه داریم مطمئنا این کار برای ما افتخار محسوب نمی گردد.