اتوبار باربری دولت با حضور دو دهه فعالیت باربری استاندارد در این محله از جایگاه ویژه ای در بین اهالی برخوردار است. اتوبار باربری دولت کاملا با این منطقه اشنایی داشته و تمام خواسته های اهالی را در مورد یک باربری اصولی را میداند.

اتوبار باربری دولت

اتوبار باربری دولت طبق نیاز منطقه ای تاسیس شده و تاکنون مورد توجه اهالی بوده است و با تعرفه‌های ارزان و داشتن کارگران باربری تنومند و کارگران بسته بندی حرفه ای و مجرب که بسته بندی حرفه ای اسباب و اثاثیه را با بهترین کیفیت انجام داده و مطمعن ترین بسته بندی و باربری را ارائه میدهند.

اتوبار باربری محله دولت خدماتی از جمله حمل بار و اثاثیه منزل که شامل مبلمان، لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه و انواع اقلام سنگین و یا کالاهای شرکتی مانند: میزهای مدیریتی، گاوصندوقها، ویترین های بزرگ شیشه ای را بصورت کاملا اصولی و استاندارد جابجا می کنند.

کارگران باربری حرفه ای اتوبار باربری محله دولت با تجربه و مهارت لازم و با دقت و حساسیت بالا، به اثاثیه شما رسیدگی میکنند. آنان قادر به حمل بار اقلام سنگین می‌باشند و با تکنیک های خاص، با سرعت و دقت این جابجایی ها را انجام میدهند.
اتوبار باربری محله دولت یکی از زیر شاخه‌های شرکت اتوبار باربری تمام کار است.

این شرکت بزرگ باربری و حمل بار تعرفه‌های ارزان و کنترل شده دولتی را، در کار خود لحاظ کرده و عضو برتر اتحادیه باربری تهران می‌باشد. علاوه بر این تعرفه‌های باربری شرکت اتوبار باربری تمام کار طبق قیمت اتحادیه بوده و بسیار مناسب و با صرفه است. هدف ما این است که خدمات با کیفیت را با قابلیت پذیرش و هزینه‌ای مناسب به شما ارائه دهیم.

اتوبار باربری محله دولت به شما این اطمینان را می‌دهد که با انتخاب این شرکت، هزینه‌ای عادلانه با خدمات حرفه‌ای، دریافت خواهید کرد.اتوبار باربری محله دولت با داشتن انواع ماشین های سنگین و نیمه سنگین و مدرن و تجهیزات لازم، آماده است تا به شما در حمل و نقل و حمل بار درون شهری و حمل بار به شهرستانها خدمات مفیدی را ارائه دهد.

خیابان دولت یا همان کلاهدوز جدید جزو منطقه ۳ شهرداری تهران است. این خیابان بصورت شرقی_غربی است که ابتدای آن از شرق با یک فرعی در خیابان پاسداران شروع شده و تا خیابان شریعتی امتداد دارد. در شمال این خیابان و به موازات آن بزرگراه صدر قرار گرفته است.

خیابان کلاهدوز مرز شمال و جنوب چهار محله اختیاریه، دروس، درب دوم و قلهک را دارد. توسعه این خیابان از دوره قاجار و همزمان با سلطنت ناصرالدین شاه قاجار کلید خورد. در این دوره تاریخی تهران مرکز سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور بود. برای تبدیل پایتخت به کانونی جهت رشد مراودات بازرگانی و مبادله کالا و خدمات نیاز به توسعه فضای شهری و افزایش تعداد دروازه ها بود.

با تصمیم حکومت وقت توسعه حصار صفوی در دستور کار قرار گرفت و با توسعه این حصار 12 دروازه جدید برای شهر تهران تعریف شد و خیابان دولت در بخش شمالی دو دروازه شمرون و دولت قرار گرفت. به دلیل رفت آمد های زیاد و آب هوای مناسب در شمال شهر تهران به مرور محله های جدیدی شکل گرفت و مسیرهای دسترسی جدیدی ایجاد شد.

خیابان دولت نیز یکی از این مسیرهای دسترسی اصلی بود. از جاهای دیدنی در خیابان کلاهدوز (دولت) میتوان به خانه موزه شهید مطهری، قبرستان متفقین، خانه شاعران، مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران اشاره کرد. از بوستانهای محبوب در خیابان کلاهدوز (دولت) میتوان به بوستان کتاب، بوستان قیطریه، بوستان تاکسی، پارک گل قیطریه، بوستان فرهنگ، پارک قیطریه تهران و پارک گل 111، اشاره کرد.

مراکز خرید در خیابان کلاهدوز (دولت) شامل: مرکز خرید پارس بوستان، مرکز خرید گلستان هران، بازار میوه و تره بار قیطریه، مرکز تجاری سام سنتر میباشد. مراکز دولتی در این محله شامل: سفارت جمهوری پرتغال و سفارت جمهوری قزاقستان میباشد. لیست برترین بیمارستان در خیابان کلاهدوز (دولت) شامل: بیمارستان تخصصی دامپزشکی و پت شاپ شبانه روزی الیت می‌باشد.

بیمه باربری برای آسیب‌های احتمالی ارائه می‌شود. این نوع بیمه باربری به صاحبان کالا و حامل‌ها کمک می‌کند تا در صورت وقوع حادثه، خسارات ها را جبران کنند.

شرکت اتوبار باربری محله دولت تمام اسباب و اثاثیه از خرد تا کلان، خانگی و یا صنعتی را کاملا بیمه کرده و این بیمه بصورت رایگان و بدون سقف برای شما تعیین شده است.

بیمه باربری در شرکت اتوبار باربری تمام کار پوشش‌های مختلفی دارد که شامل: خسارت ناشی از آسیب های فیزیکی به کالا، آسیب به اسباب در حین حمل بار، خسارات ناشی از سانحه رانندگی و سرقت و … است.

یکی از مهم ترین مسائل برای انجام صحیح در اسباب کشی، دقت به نحوه جابجایی اسباب و اثاثیه میباشد که شرکت اتوبار باربری تمام کار پیش از جابجای مبادرت ‌به اعزام تیم بسته بندی حرفه ای می کند، انها با ابزارهای درجه یک و با انواع ضربه گیرها و کارتن ها، تمام اسباب و اثاثیه با ارزش را بصورت بسته بندی حرفه ای انجام میدهند.

کارگران باربری حرفه ای و ورزیده اتوبار باربری محله دولت تمام اسباب و اثاثیه را طبق یک سرویس قراردادی با دقت و سرعت ، حمل و انتقال میدهند . کارگران باربری موظف هستند در حمل بار دقت کامل را داشته و سلامت بار را تضمین می کنند .

اتوبار باربری محله دولت از تیمی متخصص و با تجربه، در هر زمینه ای برخوردار است. تیم فنی شرکت در تمام مراحل نصب و راه اندازی وسایل برقی و شستشوی فرش و مبلمان، با مجهزترین دستگاه های مدرن این کار را به راحتی برای شما انجام خواهند داد.

تمام خدمات تیم اتوبار باربری محله دولت منحصر به فرد بوده، شرکت اتوبار باربری تمام کار خدمات رایگان مفیدی را برای مشتریان فراهم کرده است که شامل بیمه رایگان و خدمات بازدید رایگان توسط متخصصین شرکت میباشد. متخصصین شرکت شما را در نحوه اجرا با مقدار اسباب و وسایل و ماشین مورد نظر یاری خواهند کرد.

با توجه به این راهنمایی‌ها، امیدواریم بتوانیم در باربری و جابجایی مدرن و تخصصی اتوبار باربری محله دولت شما را در اثاث کشی یاری کنیم.

اتوبار باربری محله دولت همواره برای بهبودی خدمات خود به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلات در کنار شما می‌باشد و شما می‌توانید هر لحظه و هر ساعت که بخواهید با شرکت تماس گرفته و ثبت سفارش و رزرو ماشین را انجام دهید.

باتوجه به نیاز محله به خدمات باربری ، شرکت اتوبار باربری تمام کار نسبت به استقبال این منطقه، نیروی مجهز با ماشین های سنگین را در انجا مستقر کرده و اماده به ارائه خدمات میباشد. به علت نزدیک بودن ناوگانهای مجهز اتوبار باربری محله دولت ماشین رزرو شده بلافاصله در محل حاضر شده و کلیه خدمات لازم را بدون کم و کاست ارائه خواهند داد.