اگر دنبال یک نقل مکان حرفه ای هستید خود را به دستان توانمند اتوبار باربری دردشت بسپارید این یک تبلیغات نیست. باربری محله دردشت با دو دهه خدمات بی وقفه در این محله و حضور ۲۴ ساعته و بدون تعطیلات گزینه مطمعن و مناسب برای جابه جایی اسباب و اثاثیه،‌ اهالی محترم محله دردشت میباشد .

اتوبار باربری محله دردشت

ما مشتریان پروپاقرص زیادی در این محله داریم و شما هم کافیست فقط یکبار ما را امتحان کنید و مطمعنا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد.

اگر شما خواهان یک سرویس کامل باربری هستید. یک روز قبل از جابجایی، کارگران بسته بندی حرفه ای به درخواست مشتری به محل مورد نظر آمده و کار بسته بندی را به صورت استاندارد با روش های مدرن، که توسط یک تیم متخصص صورت می گیرد و با نهایت سرعت و دقت کار بسته بندی انجام میشود و جهت یک بارگیری مطمئن آماده می گرد.

باربری محله دردشت از کارگران باربری حرفه‌ای و رانندگان مجرب که همه با دقت توسط مدیریت”شرکت اتوبار تمام کار” انتخاب شده اند و تمام مسئولیت انان با شرکت اتوبار تمام کار است.

هر گونه خسارت تحت بیمه رایگان زیر نظر اتحادیه باربری شهرداری تقبل می گردد.

اتوبار باربری محله دردشت، در تمامی سرویس های خود از پرسنل حرفه ای و خوش برخورد که در این زمینه آموزش دیده و انسان های هوشیاری هستند استفاده می کند.

برای انتخاب ماشین مورد نظر خودتان با شرکت تماس گرفته و مقدار اسباب و اثاثیه خود را مطرح کرده و مشاوره بگیرید که چه نوع ماشینی در اختیار شما گذاشته شود تا هزینه‌های شما بالا نرود.

شرکت دارای انواع ماشین های باربری بوده که به سه دسته تقسیم می شوند، خودروهای باربری سبک ، خودروهای باربری سنگین و خودروهای باربری نیمه سنگین و این ماشین ها بر حسب مقدار اساس های که می خواهید جابجا کنید انتخاب میشوند و شما می توانید طبق نیاز و شرایط باربری اسباب و وسایل تان، خودرو باربری مناسب بار خود را انتخاب کنید.

اتوبار باربری دردشت دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران می باشد تعرفه های حمل و نقل خود را تحت نظر اتحادیه محاسبه میکند.

تعرفه های باربری شرکت تمام کار در اقلام سنگین مانند یخچال، ساید بای ساید، پیانو، گاوصندوق و غیره نسبت به شرکت های دیگر ارزانتر است. و برای صاحبین کالا صرفه اقصادی دارد.

محله زیبا و با اصالت در دشت، در منطقه ۸ شهر تهران قرار گرفته است که از سمت شمال به بزرگراه رسالت، از جنوب با میدان شقایق و خیابان ثانی و از غرب با خیابان رودباری محدود و از سمت شرق به بزرگراه شهید باقری امتداد دارد.

دردشت یکی از محله های قدیمی شهر تهران است. محلی مناسب برای زندگی در شرق تهران، قدمت این محله به زمانی بر می گردد که نارمک یک ده بود.

محله دردشت در سال ۱۳۳۰ ساخته شد و اولین ساکنین این محله را کارمندان و فرهنگیان آموزش و پرورش تشکیل داده بودند.

محله دردشت یکی از خیابان های بزرگ محله نارمک است که در شرق تهران قرار دارد، محله ای قدیمی و سرسبزی که در گذشته یکی از خیابان های مهم نارمک بوده، محله ای باصفا که پیاده روی های شبانه آن در فضای سرسبزش خاطره انگیر است.

اگر در نزدیکی محله دردشت زندگی می کنید، پیشنهاد ما برای شما این است که به خیابان آرام و سبز دردشت بروید و از آن لذت ببرید زیرا این خیابان مختص پیاده روی و قدم زدن در شب های پاییزی و تابستانی است.

محله دردشت به دلیل نزدیکی به میدان هفت حوض که خیابانی تجاری شهرت دارد و از مراکز خرید متعددی برخوردار است تقریبا نیاز اهالی دردشت را تامین می کند.

مراکز درمانی محله دردشت تهران، درمانگاه شبانه روزی شهرداری منطقه 8، کلینیک تخصصی کودکان، پایگاه اورژانس حمزه لویی، بیمارستان‌های سرسبز، بیمارستان قمر بنی هاشم، بیمارستان رسالت میباشد.

خط اتوبوس خاوران- علم و صنعت، مسیر جنوب به شرق را به هم وصل می کند. محل گذر از اتوبان بسیج و خیابان های شرقی مانند نیروی هوایی، امامت و غیره است خط اتوبوس بیهقی علم و صنعت مسیر شرق به سمت غرب را به هم وصل می کند و محل گذر از اتوبان رسالت است.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به محله دردشت ایستگاه مترو دانشگاه علم و صنعت است که نقطه شروع خط 2 مترو تهران ایستگاه مترو باقری، ایستگاه مترو سرسبز میباشد.

از خدمات مهم در این محله وجود مهم اتوبار باربری محله دردشت است که با داشتن خدمات حمل اثاثیه منزل با پرسنلی خوش اخلاق، دوره دیده و کار آزموده در استان تهران با سابقه درخشان در عرصه باربری.

وقتی که با شرکت باربری تمام کار تماس می گیرد، کارشناسان به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود و مشاوره رایگان را در مورد باربری و حمل اثاثیه به شما ارائه خواهند داد.

تمام خدمات برای حمل بار حومه تهران و حمل بار به شهرستان ها با کمترین زمان ممکن و تعرفه باربری ارزان وبیمه بدون سقف رایگان، همه و همه برای شما انجام خواهد شد، حتما امتحان کنید.

ما از هر نظر تامین کننده خدمات یک باربری مناسب و ایده آل برای شما خواهیم بود، منتظر تماستان هستیم.

با تشکر از اهالی باصفای دردشت.