با پیشرفت و تکیه بر دانش های به روز حمل بار، دردسرهای باربری سنتی از بین رفته است. “شرکت اتوبار باربری حر ” با مشاوره رایگان، بیمه رایگان، و بهترین قیمت و با سرعت و امنیت بالا می تواند کالاهای شما و اسباب و اثاثیه منزل شما را با بهترین نحوه ممکن، توسط کارگران باربر و کارگران مخصوص بسته بندی حرفه ای، جابجایی و در نهایت چیدمان را در منزل جدید انجام دهند.

اتوبار باربری حر

ما در “اتوبار باربری حر ” که خود از زیر مجموعه های شرکت اتوبار باربری تمام کار میباشد توانسته ایم جابجایی اسباب منزل شما را در کمترین زمان ممکن که حاصل بیست سال تجربه می باشد، بدون هیچ مشکل و دردسری به مقصد مورد نظرتان به شیوه حرفه ای انتقال دهیم.

توصیه ما در اتوبار باربری حر،این است که قبل از هر اقدامی با ما مشورت کنید و صفرتاصد جابجایی اسباب و اثاثیه منزل خود را در حداقل زمان و با هزینه مناسب و با امنیت کامل جابجا کنید. سابقه ۲۰ ساله ما در حمل و نقل حاصل اعتماد شما به اتوبار و باربری حر بوده است و این اعتماد شما بالاترین سرمایه برای ما محسوب می گردد.

ما در باربری حر بهترین گزینه برای انتخاب شما همشهریان عزیز در زمینه حمل اثاثیه می باشیم و این اعتماد، حاصل به کارگیری کارگران باربر حرفه ای و مجرب و آموزش دیده است که می‌توانند حمل بار آسانی را برای شما فراهم آورند،کلیه کامیون های اتوبار باربری حر مسقف و داخل آن موکت کاری شده تا هنگام حمل، به اسباب و اثاثیه شما آسیبی وارد نشود تا خاطره خوبی از حمل بار و اسباب منزل خود توسط اتوبار حر در خاطرتان ماندگار شود.

خدمات اتوبار باربری حر در زمان جمع آوری اسباب و اثاثیه منزل شما بدین صورت عمل خواهد کرد که تمامی اسباب و اثاثیه منزل شما که در حین جمع آوری در کارتن های مخصوص حمل کالا قرار می گیرند بر روی آنها لیست اجناس داخل کارتن نوشته می شود تا شما در زمان چیدمان بتوانید به راحتی آن ها را در کنار کابینت یا کمد های مربوطه بازگشایی و به ترتیب اولویت بچینید، ما به جزئیات هم توجه داریم چون شما را لایق بهترین ها میدانیم.

میدان حر در گذشته به نام میدان باغشاه معروف بود که یکی از میدان های مرکزی تهران بشمار می رود و در چهارراه خیابان کارگر قرار دارد. و جزو منطقه 11 شهرداری تهران است و در تقاطع خیابان جنوبی و خیابان امام خمینی قرار دارد. محله میدان حر از شمال به میدان پاستور و از غرب به پادگان حر و اسکندریه و از سمت شرق به خیابان امام خمینی و خیابان ولیعصر و از جنوب به خیابان معیری منتهی می شود.

در وسط میدان حر مجسمه ای زیبا از تندیسی از نبرد گرشاسب با اژدها در سال 1315 اثری از غلامرضا رحیم زاده ارژنگ قرار دارد که نبردی پیروزمندانه گرشاسب را نشان می دهد که یکی از پهلوانان شاهنامه با اژدها است. گرشاسب در حالتی که نیزه ایی به دست دارد، در جال جنگ و نبرد با اژدها می باشد و اژدها به دور بدن او پیچیده و دهان خود را باز کرده است. واقعا این اثر بسیار زیباست.

میدان حر در محدوده ترافیکی زوج و فرد قرار گرفته است ولی ساکنین این محله قادرند به راحتی از خطوط اتوبوس و تاکسی به صورت سریع السیر در خیابان های کارگر و امام خمینی استفاده کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد خود برسند. محله حر دارای ایستگاه مترو می باشد. ساکنین در این محله می توانند از بیمارستان لقمان حکیم و درمانگاه ولیعصر برای رفع نیاز خود استفاده کنند.

محبوب‌ترین مراکز خرید محله میدان حر به ترتیب شامل مرکز خرید صبا، فروشگاه رفاه، مرکز خرید الغدیر دفتر ساتا، لواز کفاشی صادقیان، فروشگاه سپه می‌باشد و از دیگر خدمات محله حر، شرکت اتوبار باربری تمام کار میباشد که با ارائه دادن تمام خدمات اسباب کشی در سراسر تهران با مجهزترین و به روز ترین خدمات ماشین های سنگین ارائه دهنده خدمات حمل اثاثیه منزل و با دارا بودن کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران بار بر حرفه ای و مجرب و با اخلاق می باشد.

هدف ما کسب رضایت مشتریان و راحت تر کردن مراحل اسباب کشی و حمل و نقل مشتریان عزیز میباشد شما عزیزان می توانید به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته بدون تعطیلات با شماره های شرکت تماس گرفته و از تمام خدمات شرکت از صفرتا صد بهرمند شوید.

کارگران مخصوص بسته بندی حرفه ای با در اختیار داشتن لوازم مورد نیاز مانند، سلفون های ضربه گیر ،کارتون های پنج لایه پرسی در سایزهای مختلف، بالش های و کارتون مخصوص حمل وسایل الکترونیکی و ضربه گیرهای حبابدار تمامی وسایل شما را به صورت حرفه ای بسته بندی می کنند با توجه به مسافت طولانی در اسباب کشی برون شهری امکان آسیب وسایل بیشتر است اما با بسته بندی اصولی و مطمئن می توان از بروز خسارات جلوگیری کرد.

مراحل بسته بندی به علاوه حمل اثاثیه منزل به علاوه چیدمان وسایل منزل در سه مرحله است که در همه اتوبار ها انجام می گیرد ولی تفاوتی که شرکت ما نسبت به شرکت‌های مشابهدارد در این است که تمامی این مراحل به صورت استاندارد در سطح جهانی انجام می پذیرد تمام بهترین ها برای شما در شرکت اتوبار حر مهیاست، منتظر تماستان هستیم.

با تشکر از اهالی محترم حر.