شرکت اتوبار باربری جناح همواره در کنار اهالی محترم این محله بوده و باتجربه دو دهه در امر باربری استاندارد، خدمات بی نظیری را در این محل ارائه داده است. شرکت باربری محمد علی جناح با استانداردهای بسته بندی اثاثیه منزل کار را به صورت حرفه ای و به نحو احسنت انجام داده است.

باربری محله محمد علی جناح

این کار سختی های خود را دارد. ولی با دلگرمی های اهالی خونگرم محله جناح، خستگی برای ما معنی ندارد. شرکت باربری تمام کار، با ارسال کارگران بسته بندی حرفه ای درتیم های دونفره یا چهار نفره با لوازم مورد نیاز که در کار بسته بندی استفاده می شود مانند، سلفون های متری درجه یک، ضربه گیر های حباب دار، کارتون های پنج لایه پرسی در ابعاد مختلف، بالشتک و پاکت های مخصوص لوازم الکترونیکی و فوم های ضربه گیر به درخواست مشتری به محل مورد نظر اعزام شده و کار بسته بندی را به صورت حرفه ای جهت یک بارگیری مطمئن انجام می دهند.

پرسنل شرکت باربری جناح، از کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربری حرفه‌ای و رانندگان مجرب که با دقت توسط مدیریت شرکت اتوبار تمام کار انتخاب شده اند، انجام می پذیرد. شرکت اتوبار تمام کار در تمامی سرویس های خود از پرسنل حرفه ای و خوش برخورد که در این زمینه آموزش دیده و انسان های هوشیار و ورزیده ای هستند استفاده می کنند. رانندگان شرکت اتوبار تمام کار،اشخاص باشخصیت و خوش اخلاق و متعهد به حرف های خود می باشند.

برای انتخاب ماشین مورد نظر خودتان با شرکت تماس گرفته و مقدار اسباب و اثاثیه خود را مطرح کرده و مشاوره بگیرید. که چه نوع ماشینی در اختیار شما گذاشته شود تا هزینه‌های شما بالا نرود. شرکت دارای انواع ماشین های باربری بوده، خودروهای سنگین و خودروهای باربری نیمه سنگین و این ماشین ها بر حسب مقدار اساس های که می خواهید جابجا کنید انتخاب میشوند و شما می توانید طبق نیاز و شرایط باربری اسباب و وسایل تان ماشین مناسب بار خود را انتخاب کنید.

اتوبار باربری  محمد علی جناح دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران می باشد و تعرفه های حمل و نقل خود را تحت نظر اتحادیه محاسبه میکند که نصبت به شرکت های دیگر اززانتر است. تعرف های باربری شرکت تمام کار در اقلام سنگین مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، گاوصندوق ها، نسبت به شرکت های مشابه دیگر ارزان تر است.

سرعت عمل دقت و ایمنی در حمل بار نکاتی است که می تواند مشکلات احتمالی اسباب کشی را کاهش دهد. شرکت باربری محمد علی جناح، با در نظر داشتن این موارد توانسته است در حوزه خدمات اسباب کشی درون شهری و برون شهری سرویس‌های متعددی را با کسب رضایتمندی سفارش دهندگان محترم به انجام برساند.

بزرگراه  محمد علی جناح  یکی از چند بزرگراه اصلی غرب تهران است. که به نام بنیانگذار کشور پاکستان نامگذاری شده‌ است. این بزرگراه با کشیدگی جغرافیایی شمالی به جنوبی امتداد داشته و خط ده سامانه اتوبوس تندرو در آن قرار دارد. بزرگراه محمد علی جناح در منطقه 5 تهران واقع شده‌است. ومحله‌های آپادانا، صادقیه، فردوس، چوب تراش، طرشت و استاد معین عبور کرده واز معابر مهم تهران است.

ترمینال غرب اتوبوسرانی، پمپ بنزین جناح و بخشی از خط 10 اتوبوسهای تندرو در حاشیه بزرگراه محمد علی جناح مشغول به فعالیت هستند. شرکت اتوبار و باربری محمد علی جناح در این بزرگراه حضور مستمری دارد چنانچه در این محله و بزرگراه نیاز به ماشین سنگین پیدا کردید فقط با یک تماس بلافاصله ماشین مورد نظر به محل اعزام می شود.

شرکت اتوبار و باربری تمام کار با استفاده از تجربه چندین و چند ساله و داشتن نیروها و پرسنل حرفه ای و ورزیده و ناوگان باربری مجهز ومدرن تمامی خدمات جابه جایی، حمل و نقل، بسته بندی و چیدمان و سایر موارد دیگر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت، شایسته مشتریان را ارائه می دهد.

و اگر تمایل به چیدمان و نیاز به شستشوی فرش موکت مبلمان را دارید شرکت با کارگران حرفه ای و دستگاههای مدرن این کار را برایتان انجام می دهندو در نصب لوستر نصب یخچال راه اندازی لباسشویی نصب و سرهم کردن تخت خواب و کارهای ریز دیگر در کنار مشتریان عزیزمان خواهند ماند و کار را تا اتمام و نتیجه درست خدمت رسانی خواهند کرد.

قیمت و تعرفه بسته بندی در شرکت باربری جناح، تماما بر اساس قیمت و تعرفه اتحادیه انجام می شود. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید تا کارشناسان “شرکت باربری تمام کار “شما را از تمامی شرایط و هزینه ها مطلع سازند. تمام سعی ما در شرایط کنونی برای صاحبان کالا یک حمل استاندارد و بی ضرر و ارزان است. که به خواست خدا در این راه همواره حرف اول را در این محله داشته ایم.

با تشکر از اهالی محترم محمد علی جناح، که ما را همواره حمایت کرده و به ما اعتماد دارند. همین اعتماد به ما بسیار انگیزه میدهد تا درکار باربری همیشه آموزش های جدید و به روز دنیا را اموخته و در خدمت شما اهالی محترم باشیم.