اتوبار باربری جماران کلیه خدمات باربری را کاملا تخصصی و با مهارت بالا انجام میدهد، خدماتی که برای کمک به شما در جابجایی، حمل و نقل و بسته بندی حرفه ای اموال و اثاثیه منزل، دفتر کار و مشاغل دیگر، در محله جماران ارائه می‌شود.

اتوبار باربری جماران

همیشه باربری جماران جزو اولویت حمل بار، شرکت اتوبار باربری تمام کار بوده، باربری محله جماران تحت پوشش شرکت اتوبار باربری تمام کار میباشد و در این راستا برای اعتماد مشتری با ارائه بیمه نامه و بارنامه حمل، فاکتور های خدمات و بیمه رایگان بدون سقف در حمل بار شهری و حمل بار به شهرستانها را در نظر گرفته و همواره جهت خدمات بهتر از الگو های روز دنیا برای باربری استاندارد تلاش کرده است.

شرکت اتوبار باربری تمام کار با دو دهه سابقه در محله جماران مشتریان خود را دارد و اعتماد آنان را جلب کرده است. ساکنین جدیدی که با اتوبار باربری محله جماران، آشنایی ندارند مطمئناً با دریافت اطلاعات درستی که در این زمینه داده شد، با یکبار اعتماد مشتری پروپاقرص ما خواهند شد.

اعتماد شما اعتبار ماست، زیرا ما هرچه بگوییم از روی صداقت است. و صداقت ما در اولین سرویس دهی، به مشتریان عزیزمان ثابت خواهد شد.

اتوبار باربری محله جماران در نحوه بسته بندی اصولی اجناس مهم و با ارزش بسیار ماهر بوده و این کار، با ابزارهای مخصوص بسته بندی حرفه ای انجام میپذیرد،بسته بندی حرفه ای توسط کارگران بسته بندی حرفه ای و مجرب بصورت کاملا تخصصی انجام میشود؛ با این کار هم خیال شرکت در حین حمل بار راحت شده و هم استرس را از صاحبین کالا دور میکند.

لازم به ذکر است که اجناس با ارزش با کمترین مبلغ در بسته بندی حرفه ای ایمن شده و به نحوی درست در حین بارگیری که توسط کارگران باربر حرفه ای و زبده انجام میشود، کمک می کند، تا بارها بصورت ایمن و سلامت به مقصد برسد.

 

ابزارهای مخصوص بسته بندی حرفه ای در اتوبار باربری محله جماران شامل: ضربه گیرهای حبابدار، فوم های ضربه گیر، سلفون های متری، پاکت های مخصوص حمل اشیا و بالشتک های مخصوص لوازم الکترونیکی و کارتون های پنج لایه پرسی در ابعاد مختلف عرضه می گردد. که هر کدام از این ابزارها برای استفاده اثاثیه های مخصوص در نظر گرفته شده است.

اتوبار باربری محله جماران با داشتن کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربر حرفه ای در زمینه حمل درست و بسته بندی اصولی و استاندارد همیشه نسبت به شرکت‌های مشابه پیشتاز بوده است .

از خدماتی که اتوبار باربری محله جماران، بعد از جابجایی و بعد از تخلیه بار در محل جدید می تواند ارائه دهد. شستشوی فرش، موکت، مبلمان در محل جدید بوده که با دستگاه های روز دنیا و کارگران فنی انجام میشود. کارگران فنی می‌توانند حتی در شستشوی دیوار، پنجره ها و نصب پرده نیز به شما کمک کنند.

اتوبار باربری محله جماران با هدف ایجاد آسودگی خیال برای اهالی محله زیبای جماران همواره تلاش نموده است که در این راستا ارزانترین تعرفه باربری را برای صاحبان کالا، را فراهم آورد.شرکت اتوبار باربری تمام کار عضو برتر سندیکای اتحادیه باربری شهرداری تهران میباشد و تمام نرخ باربری با تعرفه های دولتی انجام میپذیرد.

اتوبار باربری محله جماران با دارا بودن مجهزترین ماشین های سنگین و مسقف مانند: کامیون، کامیونت، وانت بار، نیسان بار که در شرکت اتوبار باربری تمام کار فراهم است، قادر به جابجایی تمام اقلام و اسباب و اثاثیه فوق سنگین خانگی و شرکتی میباشد.تمام ماشین های اتوبار باربری محله جماران بصورت موکت شده است که موقع حمل بار و نقل مکان و جابه جایی آسیبی به امانت های سپرده شده وارد نشود.

محله جماران: یکی از محله های خوش آب و هوای منطقه ۱ شهرداری تهران است، جماران از توابع شهرستان شمیرانات بشمار می رود. این محله در دامنه رشته کوه های البرز قرار دارد. محدوده محله جماران از سمت شمال به حصارک تهران و از غرب آن منظریه و از جنوب به محله دزاشیب و کامرانیه و از غرب با امامزاده قاسم مجاورت دارد.

خیابان های مهم محله جماران تهران شامل: خیابان یاسر، خیابان حسین پور و خیابان سوده میباشد. در گذشته جماران یکی از روستاهای شمال شهر تهران بود، بطوریکه نام آن در کتب قرن سوم هم ذکر شده است و قدمت خود را بین شهرسازی های بی رویه حفظ کرده و می توانید در کوچه پس کوچه های جماران ردپای جماران قدیم را ببینید.

نام قدیمی این محله جاموران بود، در مورد نام محله جماران برخی جُمران ری که محل دفن امامزاده ادریس است را به جماران امروزی می شناسند. مراکز درمانی و بیمارستانی جماران شامل: بیمارستان جماران، بیمارستان بقیه الله میباشد. از محبوترین پارک ها و جاهای دیدنی جماران میتوان پارک باهنر، بوستان روشن، بوستان حصارک، پارک خسروشاهی، پارک شهدای شیرازی‌ها، پارک فیضیه، پارک امیر سلیمانی، مجموعه پارسیان جماران را نام برد.

اگر به دنبال یک باربری مناسب و مطمعن، برای حمل بار و نقل مکان میگردید. ما اتوبار باربری محله جماران را به شما توصیه می کنیم. چون اتوبار باربری محله جماران بصورت ۲۴ ساعته در محل حضور داشته و بدن فوت وقت برای سرویس دهی به ادرس مورد نظر اعزام میشود.

ارائه کلیه خدمات شامل: بارگیری و تخلیه بار، با استفاده از تجهیزات مناسب و با رعایت اصول ایمنی و با توجه به نوع کالا میباشد. اتوبار باربری محله جماران، قدمت بیست ساله در حمل بار را در این محله با صفا داشته و تمام سعی باربری محله جماران در این بوده که خدمات استانداردی را برای ساکنین مهیا کند.

چنانچه نیاز به ماشین و خدمات دیگر داشتید میتوانید در هر ساعات شبانه روزی تماس گرفته و ثبت سفارش و رزرو را انجام دهید. پرسنل اداری شرکت اتوبار باربری تمام کار بصورت مستمر جهت خدمات مشاوره، اماده جوابگوی میباشند.