اگر شما جزو افرادی هستید که قصد اسباب کشی دارید و به دنبال یک شرکت معتبر و مطمئن در محدوده توحید هستید، شرکت اتوبار محله توحید را به شما پیشنهاد میکنیم. شرکت اتوبار باربری توحید از جمله باربری هایی می باشد که در این منطقه به صورت شبانه روزی بدون تعطیلات هر زمان که بخواهید،خدمات بی‌وقفه‌‌ای را ارائه می دهد.

اتوبار باربری توحید

شرکت اتوبار محله توحید زیر نظر شرکت اتوبار باربری تمام کار میباشد. این شرکت با سالها سابقه درخشان در امر باربری توانسته است موجب رضایت اهالی محترم توحید را به خود جلب کند. پرسنل شرکت تمام کار با تجربه ترین افرادی هستند که می‌توانند اسباب منزل یا شرکت یا محل تجاری را بدون دغدغه و نگرانی جا به جا کنند.

تیم اجرایی اتوبار محله توحید با مسئولیت پذیری از جانب شما عزیزان خود را موظف می داند تا یک اسباب کشی بی دردسر را به شما تقدیم کند و شما در سریع ترین زمان ممکن جابجایی اثاثیه را با کوچکترین استرس با این شرکت تجربه کنید. خدمات باربری و اتوبار تمام کار شامل، بسته بندی اجناس با ارزش و حساس با کارگران بسته بندی آموزش دیده و حرفه ای، باربری و چیدمان با کارگران مجرب و حرفه ای، جابجایی اثاثیه با ماشین های مسقف در کار ارسال اثاثیه مبادرت کرده و کار شرکت ما، در اینجا به پایان نمی رسد.

اگر شما تمایل به چیدمان اثاثیه در منزل یا شرکت جدید را دارید کارگران، در این جا نیز می‌توانند به شما کمک کرده و برای شستشوی فرش، موکت، مبلمان با دستگاه های مدرن جدید در این امر کمک کرده و یانصب لوستر، لباسشویی، یخچال ساید و دیگر اقلام به شما خدمت کنند.

باید گفت تقریبا محله توحید قدمتی ۶۰ ساله دارد. در آن زمان مهاجران شهرهای مختلف و روس ها در این محله ساکن شدند. وساکنین این محله بیشتر از اقوام ترک و آذری هستند و جزو کارمندان دولتی تهران بشمار می‌روند.

محدوده جغرافیایی محله توحید، خیابان ستارخان در شمال و خیابان آزادی در جنوب و خیابان بهبودی در غرب وهمینطور خیابان توحید در شرق واقع شده است. میتوان گفت محله توحید دارای خیابانهای نوساز و قدیمی است. به عبارتی از هر قشر با هر سطح درآمدی در این محله سکونت دارند.

محله توحید در گذشته از باغ های سرسبز و زیبایی برخوردار بوده که به همین سبب به باغ شاه معروف بود. پس از انقلاب و بعد از واگذاری باغ ها، ساختمان های مسکونی و مراکز تجاری و اماکن دولتی جایگزین شدند. مانند اداره اوقاف سازمان حج و زیارت سازمان تامین اجتماعی و سازمان وزارت کار و امور اجتماعی در این محله فعال شدند.

خدمات درمانی و بیمارستانی محله توحید بیمارستان طبی کودکان، دانشکده پرستاری دانشگاه تهران، بیمارستان امام خمینی که در زمان پهلوی تاسیس شده است و دارای ۱۰۰۰ تخت خواب می باشد. دسترسی های محله توحید، ایستگاه مترو توحید است که دسترسی ساکنین محله را آسان کرده و این ایستگاه جزو ایستگاه های معروف پایتخت محسوب می شود و شاهراه شرق تهران به غرب به شمار می آید.

خطوط اتوبوسرانی و خط تندرو پایانه جنوب و خطوط مختلف از این محله گذر می کنند. این محله به دلیل وجود انواع مراکز خرید فروشگاه های متعدد رستوران ها، فست فود ها، امکانات بسیار خوبی دارد. مرکز خرید برج شهرآرا، مجتمع تجاری آزادی، بازار سنتی توحید، چند نمونه از مراکز فعال این محله است.

یکی از میادین معروف این محله میدان توحید میباشد. میدان توحید تقاطع ای است که خیابان توحید را به خیابان ستارخان و بزرگراه چمران و خیابان میرخانی را به هم وصل میکند. بوستان خوش، بوستان گلباران و پارک کودک از مراکز تفریحی این محله است.

سفارتخانه امارات متحده عربی وسفارت بوسنی و سفارت الجزایر در این محله واقع شده است. از دیگر خدمات محله توحید، میتوان گفت خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلات شرکت باربری تمام کار می باشند. تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت اتوبار محله توحید و همچنین اطمینان مشتریان و همراهی آنها باعث شده است که در این دو دهه گذشته تبدیل به بزرگترین و پر افتخار ترین شرکت اتوبار در این محله و البته کل ایران بوده و خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ ترابری تمام کار باشیم.

شرکت ترابری تمام کار، با بهره گیری از تجربیات خویش آماده‌اند تا آنچه را که شما از یک جابجایی بدون استرس و بی دغدغه دارید را به شما هدیه دهند و شما اهالی محترم محله توحید با تکیه بر رزومه قابل اطمینان گروه اجرایی فعال ما، به تجربه وموفقیت های، باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست پیدا کنید.ما همواره بصورت مستمر در محله توحید حضور داریم کافیست با ما تماس گرفته ما در کوتاهترین زمان برای خدمات نزد شما خواهیم بود.

با تشکر از اهالی محترم و خونگرم محله توحید که همواره به ما محبت داشته و باعث دلگرمی ما در کار طاقت فرسای باربری بوده اند.