احتمالات آسیب را در یک جابجایی به صفر برسانید. میپرسید چگونه! بله، فقط با انتخاب درست یک شرکت معتبر باربری در حمل و نقل میتوانید تمام اثاثیه با ارزش خود را گارانتی کنید. اتوبار باربری تهرانپارس با دو دهه خدمتگزاری در محله تهرانپارس همچنان در خدمت شماست.

اتوبار باربری محله تهرانپارس

اهداف اتوبار محله تهرانپارس بیش از یک باربری است و با هدف گسترش خدمات شهری و برون شهری و در راستای اعتلای اهداف حمل و نقل کشوری اقدام به ارائه خدمات باربری در کل ایران کرده و در این راستا همواره رضایت مشتریان در بالاترین درجه خدمات کسب و کارشان قرار گرفته است.

اتوبار باربری محله تهرانپارس با بهترین تجهیزات و قیمت مناسب طبق تعرفه باربری انجام میشود و ارزانترین تعرفه باربری در کل تهران را دارد.

همواره صاحبین کالا در پیدا کردن یک شرکت مطمئن که در پروژه، جابجایی استرس را از آنها دور کند و درمورد شرکت های مختلف اطلاعات زیادی را کسب می کنند.

ما به جرات می توانیم بگوییم که در محله تهرانپارس بهترین باربری معتبر در این محله می باشیم.

یکی از اهداف اتوبار محله تهرانپارس علاوه بر جابجایی اسباب و اثاثیه منزل شما، ساختن یک خاطره خوش و به یاد ماندنی میباشد.

زیرا ما با دودهه تجربه و استاندارد هایی که یک باربری اصولی دارد را در این محل ایفا کرده ایم و همواره مورد محبت و لطف اهالی تهرانپارس واقع شده ایم و این به ما انگیزه می دهد و مطمئن می کند که ما کارمان را تا به امروز به درستی انجام داده‌ایم.

شرکت باربری محله تهرانپارس یکی از شعب بزرگ شرکت باربری تمام کار میباشد که با داشتن کارگران بسته بندی حرفه‌ ای و کارگران حمل بار حرفه ای و مجرب که در این زمینه آموزش دیده اند، به بهترین نحو و با استاندارد های که در سطح جهانی است کار بسته بندی و حمل، بارگیری وچیدمان را به درستی انجام می دهد.

باربری محله تهرانپارس دارای انواع ماشین های سنگین و نیمه سنگین می باشد که شامل کامیون، کامیونت، وانت بار، نیسان باراست. تمام قسمت داخلی ماشین ها موکت کاری شده تا احتمال آسیب را به صفر برساند.

اصلی ترین وظیفه ما درشرکت اتوبار تمام کار جابجایی و حمل اثاثیه است ولی برای اینکه ضریب احتمالات آسیب را پایین آورده و به صفر برسانیم یک بسته بندی درست و اصولی را به شما پیشنهاد می کنیم.

این مرحله توسط کارگران بسته بندی حرفه ای انجام می پذیرد که با لوازم های مخصوص مانند: فوم های ضربه گیر، سلفون های درجه یک، ضربه گیر های حباب دار، پاکت و بالش مخصوص حمل وسایل الکترونیکی وکارتون های پنج لایه پرسی می باشد. این مرحله هزینه زیاد را شامل نمی شود.

کار بسته بندی می تواند از اجناس با ارزش شما محافظت کند. ما همواره در محله تهرانپارس فعال بوده ایم.

تهرانپارس به صورت مشترک در منطقه 4 و 8 شهرداری تهران قرار گرفته است و دارای 4 فلکه اصلی است که امروزه فلکه دوم و فلکه چهارم به چهارراه تبدیل‌ شده‌اند.

تهرانپارس یکی از محله‌های بزرگ است که در شرق و شمال شرق شهر تهران واقع شده است و به دلیل وجود بلوار پروین به دو بخش غربی و  شرقی تقسیم‌ شده است.

تهرانپارس شرقی در منطقه 4 شهرداری تهران قرار گرفته است. محله تهرانپارس غربي به صورت مشترک در منطقه ۴ و ۸ شهرداري است.

در دهه ۱۳۱۰ هجری شمسی یکی از سرمایه‌داران بزرگ زرتشتی به نام ارباب هرمز سرمایه‌ای کلان در اختیار داشت، لذا شهرکی در شمال شرق تهران ساخت و نامش را تهران پاریس گذاشت.

ممکنه این سوال براتون پیش بیاد که چرا تهران پاریس؟ منطقه خاص و منحصر به فرد تهرانپارس با طرح و نقشه شهرسازی توسط فرانسوی‌ها ساخته شد و به همین خاطر تهران پاریس نامیده شد.

11 خیابان عمود بر بلوار تهرانپارس که به صورت فرد از خیابان ۱۰۳ تا ۱۳۹ نامگذاری شده‌اند و ۶۰ کوچه به صورت افقی که از شماره ۱۰۲ در بالای خیابان دماوند تا ۲۴۴ در بالای بزرگراه زین الدین به صورت شماره‌های زوج طبقه‌بندی شده‌است.

مرکز خرید سپید یا همان پاساژ سپید، مرکز خرید ایده آلی در تهرانپارس است که شامل بخش‌های متنوعی از جمله جواهرات، خدمات موبایل، آرایشی و بهداشتی و غیره می‌باشد.

در این مرکز خرید سه تالار پذیرایی و یک تالار فود کورت قرار گرفته است. از دیگر بخش‌های جالب این مرکز خرید می‌توان به شهر کتاب اشاره کرد.

رستم باغ، نام یکی از باغ‌های تهرانپارس است که در سال ۱۳۳۶ شمسی توسط رستم گیو (مؤسس بنیاد خیریه گیو) ساخته شده است. این باغ در حوالی فلکه دوم تهرانپارس قرار دارد.

لویزان یا پارک جنگلی شیان یکی از مناطق سرسبز تهرانپارس است که در بخش شمالی و شرقی تهران قرار گرفته است.در این پارک امکانات متعددی از جمله رستوران، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی و باغ پرندگان وجود دارد.

ایستگاه اتوبوس مترو تهرانپارس در محله تهرانپارس غربی تهران و در جاده دماوند خیابان پروین خیابان اخوت واقع شده است. از لحاظ موقعیت این مکان در نزدیکی مراکزی مانند جایگاه سوخت یاسینی و بانک صادرات و بانک پارسیان و مرکز واکسیناسیون مرکز بهداشتی درمانی کادوس قرار گرفته است.

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو تهرانپارس است که تردد را برای عموم آسان می‌سازد.

از دیگر خدمات مهم محله وجود اتوبار باربری محله تهرانپارس میباشد. یکی از شعب شرکت بزرگ “اتوبار باربری تمام کار” است که در سراسر کشور ارائه خدمات دارند و به عنوان عضو برتر و رسمی اتحادیه صنف حمل و نقل کالای شهری تهران است. ما همواره با بهترین خدمات در خدمت شما عزیزان میباشیم.

با تشکر از اهالی محترم محله تهرانپارس.