همان طور که می دانید، باربری‌ به عنوان یکی از خدمات مورد نیاز در حوزه حمل و نقل کالا و بارهای سنگین است و شرکت باربری اتوباار تمام کار در این حوضه فعالیت دارد و تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز بدهد و رضایت شما برای ما بسیار ارزش مند است.شرکت ما شعبه های فراوانی در تهران دارد که یکی از این شعبه ها اتوبار باربری تهرانسر شمالی قرار دارد.

اتوبار باربری تهرانسر شمالی

از خدمات اتوبار باربری در محدوده تهرانسر شمالی می توان به بسته‌بندی، حمل و نقل، بارگیری و تخلیه و… اشاره کرد.

اتوبار باربری تهرانسر شمالی کارگران باربری مجرب و با حرفه ای را دارد و از وظایف آن ها می توان به  بسته‌بندی حرفه ای، بارگیری و تخلیه، حمل و نقل بارها با استفاده از وسایل نقلیه مناسب، تحویل بار به مقصد و… اشاره کرد. معمولا این کارگران از قرارداد کاری برخوردارند و بر اساس قوانین کاری، حقوق و دستمزد آنها محاسبه و پرداخت می‌شود. همچنین کارگر حمل بار اتوبار باربری تهرانسر شمالی، به صورت قانونی فعالیت دارد و دارای بیمه بدنی هستند.

بسته‌بندی حرفه‌ای در اتوبار باربری تهرانسر شمالی مهم است زیرا باعث حفاظت از کالاها در حین حمل و نقل می‌شود. بسته‌بندی مناسب در باربری تهرانسر شمالی، به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی تضمین سلامت کالا در طول راه است ما برای بسته‌بندی حرفه‌ای محصولات شما، از مواد مناسب و درجه یک استفاده می کنیم. بهترین موادی که برای این منظور پیشنهاد می‌شود، جعبه های کارتنی بسیار مقاوم و سخت، فوم پلاستیکی، پلاستیک پیوسته و تیوپ های بادی می‌باشند.همچنین هنگام بسته‌بندی، کالاهای شما برای جلوگیری از خراشیدگی، شکستن یا صدمه دیدن به هم نمی چسبند و کارگران باربری ما حداقل از دو لایه جعبه استفاده می کنند.

اجناسی که بصورت نامناسب و ناصحیح بسته بندی شوند، در طول حمل و نقل ممکن است به خطر بیافتند و آسیب ببینند. اتوبارباربری تهرانسر شمالی نیز با توجه به اهمیت بسته بندی، دارای کادری از کارشناسان بسته‌بندی حرفه‌ای هستند که با استفاده از ابزارهای مناسب و با کیفیت، اقدام به بسته‌بندی حرفه‌ای بارها و بسته‌های مختلف می‌کنند. بسته‌بندی حرفه‌ای شامل مواردی مانند استفاده از ظروف و جعبه‌های محکم و مقاوم، استفاده از مواد بسته‌بندی با کیفیت، چسباندن و نوشتن برچسب‌های مشخصات بار و… است. علاوه بر این، در صورت نیاز به بسته‌بندی خاص و حفاظتی برای بارهای حساس و یا قابل شکستن، با هماهنگی قبلی با شرکت، بسته‌بندی مناسب و حرفه‌ای اجرا می‌شود. بنابراین، در صورتی که به دنبال انتقال بسته‌های خود با کیفیت و امنیت بالا هستید، بهتر است با شرکت باربری اتوبار تمام کار در تماس باشید تا با توجه به نیازهای شما، بهترین راهکارهای حمل و نقل و بسته بندی را برای شما فراهم شود.

بسته به نوع بار و حمل و نقلی که انجام می‌شود، اتوبار باربری تهرانسر شمالی از انواع مختلف کامیون ها و وسایل نقلیه برای حمل بار استفاده می کنند. برخی از انواع کامیون‌ها و خودروهای مورد استفاده شامل موارد زیر است:

  • کامیون با کابین دوخواب
  • کامیون با کابین بدون خواب
  • کامیون با کابین بلند
  • کامیون با کابین مناسب حمل بارهای سنگین و بزرگ
  • ون های باربری
  • پیکاپ های باربری
  • تریلرهای باربری
  • کامیون‌های ریچ

هر یک از این انواع کامیون‌ها، بسته به نوع بار و نیاز مشتری، برای حمل و نقل بسته‌ها و بارهای مختلف استفاده می‌شوند. همچنین، اتوبارهای تهرانسر شمالی برای حفظ کیفیت و امنیت حمل و نقل بسته‌ها، از کامیون‌های مجهز به سیستم های GPS، بارگیری و تخلیه اتوماتیک و… استفاده می‌کنند. در نهایت، برای انتخاب بهترین نوع کامیون برای حمل و نقل بارهای خود، بهتر است با مشاوران ما تماس گرفته و نیازهای خود را با آنها مطرح کنید. با در نظر گرفتن نوع بار، مسافت حمل و نقل، شرایط جاده‌ها و… بهترین نوع کامیون را برای شما پیشنهاد خواهند داد.

شما برای این که بیشتر با خدمات ما آشنا بشوید و روند کاری ما را بدانید می توانید با مشاوران ما در تمام باشید. ما در هدمت شما هستیم تا بتوانیم بار های شما را جا به جا کنیم و بدون هیچ /ونه آسیب دیدگی به مقصد برسانیم. با ما در تماس باشید.