جابجایی دارید و نگران وسایل با ارزشتان هستید. و آیا دقت کارکنان و سرعت عملشان، برایتان مهم است ؟ اگر این موارد یعنی سرعت و دقت واقعا اولویت های شما در حمل بار هستند، پس باید بگوئیم که به جمع مشتریان اتوبار باربری بهار خوش آمدید.

 اتوبار باربری بهار

باربری محله بهار زیر نظر شرکت بزرگ “اتوبار باربری تمام کار” میباشد و باعث افتخار است که با دو دهه خدمات بی وقفه و پر ثمر در این محله با صفا در امر باربری استاندارد، با کارگران باربر حرفه ای و ناوگان های مجهز درخدمت اهالی محترم بهار بوده و از تمام مراحل یک سرویس کامل برای حمل ونقل و باربری برخوردار هستیم.

باربری اسباب و اثاثیه شامل سه اصل مهم است دقت سرعت و ایمنی، سهل انگاری و عدم توجه به هر یک از این موارد مغایر استانداردهای باربری و حمل بار است و نمی توان آن را به عنوان خدمات باکیفیت پذیرفت. خدماتی اتوبار باربری محله بهار که سابقه درخشانی در اجرای خدمات حمل بار دارد مدعی این است که خدمات باربری که ارائه می کند، مطابق با استانداردهای حمل و نقل است و کالا و اثاثیه شما را از مبدا تا مقصد با دقت کافی سریع و ایمن حمل می کند.

پیشنهاد می کنیم برای ارزیابی این ادعا یکبار خدمات باربری محله بهار را تجربه کنید و مطمئن باشید در نهایت با خدمات بی مثال، اتوبار باربری محله بهار،مشتری پر و پا قرص شرکت ما خواهید شد. تعرفه های ارزان باربری محله بهار زیر نظر اتحادیه باربری شهرداری تهران میباشد.

قیمت باربری خاور شهری و بین شهری، نرخ کرایه ايسوزو، هزینه حمل بار با نیسان به شهرستان و قیمت حمل اثاثیه به شهرستان و هزینه اسباب کشی از تهران به شهرستان ها هم با تعرفه باربری ارزان محاسبه میشود.

محله قدیمی بهار قصه های زیادی در دل خود جای داده و این ویژگی همیشه برای ما دلچسب بوده و وقتی با اهالی قدیمی و کهنسال محله هم صحبت میشویم در تاریخ این محله باصفا قدمی میزنیم. در زمان قاجار این محله به صورت معابر باریک و خاکی بود که فقط در بخش‌هایی از آن به نظامیان آن اختصاص داشت.

نخستین ساکن این منطقه وکیلی خوشنام اهل قم بود که پس از سال‌ها، خیابانی که در آن خانه خود را ساخته بود به نامش کردند. خانه احمد ذوالمجد طباطبایی قمی که در گذشته یکی از نمایندگان مجلس شورای ملی بود دارای باغ بزرگی بود. محلی برای برگذاری مراسمات و به عبارتی آکادمیسین‌ها روحانیون و روشنفکران دهه 30 و 40 بود.

و اشخاصی زیادی در این جلسه‌ها شرکت می‌کردند، فردی با نام سیدحسین نصر در توصیف خانه ذوالمجد این چنین می‌گوید: «منزل ايشان باغ زيبايي واقع در خيابان بهار در شمال خيابان شاه‌رضا بود و ساختمانی چند طبقه را نشان می‌دهند و می‎‌گویند حدودا دو دهه است که به جای آن باغ و خانه ، این ساختمان بنا شده است.

از جمله اشخاصی که در شکل گیری این محله، بسیار تاثیرگذار بودنذ می‌توان به ملک‌الشعرای بهار و سرهنگ سازگار فرمانده پادگان عشرت‌آباد اشاره کرد.

محله بهار یکی از محله‌های مرکز تهران منطقه ۷ شهرداری است که از طرف شرق به خیابان شریعتی، از طرف غرب به خیابان بهار، از طرف شمال به خیابان بهار شیراز و از طرف جنوب به خیابان انقلاب اسلامی منتهی می‌شود.خیابان بهار به دو قسمت جنوبی از خیابان انقلاب تا خیابان طالقانی و شمالی که از خیابان طالقانی تا خیابان بهار شیراز تقسیم میشود. برج بهار و بورس لباس بچه در خیابان بهار جنوبی واقع میباشد.

این محله دارای مراکز خرید متعددی است که به فروش لباس و لوازم کودک و نوزاد اختصاص دارد. در محله بهار امکانات بسیار خوبی قرار دارد و به دلیل نزدیکی به محله‌هایی همچون بهارستان، سهروردی، کاج، خاقانی، خواجه نصیر طوسی از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است.

برای دسترسی به این محله لازم نیست کار خاصی بکنید، خودتان را به قطار شهری تهران برسانید و در ایستگاه فردوسی یا دروازه دولت پیاده شوید. و اگر می‌خواهید با استفاده از اتوبوس یا وسیله نقلیه به این محله بروید می‌توانید از خیابان انقلاب و بهار شیرازی هم استفاده کنید زیرا این خیابان‌ها با خیابان سمیه و طالقانی تقاطع دارند.

از پارک‌ها وجاهای دیدنی محله بهار میتوان، پارک طالقانی، پارک هنرمندان، زمین چمن شیرودی است.و مراکز درمانی در خیابان بهار تهران، بیمارستان آراد است که از قدیمی ترین بیمارستان‌های خصوصی کشور میباشد و بیمارستان ایرانشهر ، بیمارستان خانواده، بیمارستان ارتش،بیمارستان سجاد است.

از خدمات مهم در این محله اتوبار باربری محله بهار است که بی‌وقفه بدون تعطیلات حتی جمعه ها نیز به صورت مستمر در محل حضور دارد. شما هر زمان که نیاز به ماشین داشتید با یک تماس بلافاصله و بدون فوت وقت، ماشین مورد نظر در محل و آدرس شما حضور خواهند داشت.

بسته بندی اثاثیه منزل در هنگام جابجایی یکی از مهم‌ترین و زمان برترین بخش های این فرایند است به خاطر همین استفاده از روش‌های مناسب و ایمن برای بسته بندی اثاثیه بسیار حیاتی است.
” شرکت اتوبار باربری تمام کار “با بهترین متریال های ابزاری مبادرت به بسته بندی کرده و از انواع کارتون های مختلف استفاده می کند، با ضخامت مناسب و قابلیت تحمل وزن برای ظروف یا لوازم تزئینی، تا در حین حمل و نقل صدمه ایی به آنها وارد نشود.

علاوه بر کارتون از دیگر وسایل بسته بندی نیز استفاده می شود. که شامل سلفون های درجه یک، ضربه گیر های حبابدار متری، فوم های ضربه گیر، پاکت و بالش های مخصوص برای وسایل الکترونیکی، که در این شرکت موجود می باشد.

اگر شما توانایی بسته بندی اشیا را دارید می توانید تماس گرفته و از وسایل بسته بندی سفارش داده و ما برای شما ارسال می کنیم و خودتان مبادرت به بسته بندی، برای کاهش در هزینه ها انجام دهید. کارگران بسته بندی حرفه ای، یک روز قبل از جابجایی به تقاضای مشتری به محل مورد نظر رفته و بسته بندی را به صورت استاندارد و اصولی انجام می دهند.

این بسته بندی ها با ضمانت انجام می شود و هر گونه خسارت به اسباب و اثاثیه شما را، شرکت موظف به پرداخت خسارت می باشد. بیمه رایگان درون شهری و حمل بار به شهرستان ها در در هنگام ارسال بار انجام میشود. اعتماد شما، اعتبار ماست.

با تشکر از اهالی محترم محله بهار.