محله اوین تهران یکی از مناطق خوش آب و هوای تهران در کنار بزرگراه یادگار امام می باشد. بر خود می‌بالیم که شرکت تمام کار با یکی از زیر مجموعه های خود تحت عنوان اتوبار باربری اوین با ارائه خدمات ویژه در خصوص حمل بار، کارگر باربری و بسته بندی حرفه ای در این محله که قطعا به یادگار خواهد ماند جزو معدود باربری های تهران باشیم که به ساکنین این منطقه آرامشی خاص در خصوص کلیه خدمات باربری را ارایه می‌نماییم.

اتوبار باربری اوین

در کوچه پس کوچه های این منطقه خوش آب و هوا؛ در کنار گذرگاه دشت بهشت،  خیابان کیمیا، خیابان بهرام و توتستان و بقیه خیابانهای منطقه اوین هیچ خاطره خوبی نمی توان از خود به جا گذاشت مگر با شرکت تمام کار که توانسته است در تمام مناطق تهران با هدف تامین رضایت مشتریان، خدمات اسباب کشی و حمل بار را در روزهای پردغدغه تهران که خیال هر همشهری را به آرامش میرساند از خود بجا گذاشت.

صرفاً انتخاب یک باربری منوط به این نیست که فقط کاری صورت پذیرد انتخاب یک باربری آرامش و آسایش را به ارمغان خواهد آورد که ما خوشحالیم در باربری اوین توانسته ایم انتخاب ساکنین محله اوین تهران باشیم. اکنون نیز مفتخریم که اعلام کنیم باربری تمام کار از هر لحاظ آمادگی صددرصد در خصوص ارائه خدمات از جمله حمل بار و کارگر جهت بسته بندی در منطقه اوین تهران را دارد.

محله اوین تهران از آن دست مناطقی است که نمیتوان لذت گشت و گذار در آن را با هیچ چیزی عوض کرد . صدای رودخانه درکه در کنار آب و هوای فوق العاده آن همگی از خلق یک روز خاطره ساز برای همه ساکنین آنجا خبر می دهد و ما هم خبری خوبتر برای ساکنین این منطقه هستیم. ساکنین این منطقه سالیان متمادی است که اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل خود را به عهده شرکت تمام کار نهاده اند.

چون نمی‌توانند از کنار نام اتوبار تمام کار به راحتی عبور کنند که این نیز برای ما افتخار است که در محله اوین تهران و با آن کوچه پس کوچه های معروف خود توانسته ایم با تمام تجهیزات خود اعم از کامیونت های کوچک دغدغه اسباب کشی را در این محل از ساکنان این منطقه دور کنیم. محله اوین تهران مکان بسیار مناسبی برای کسانی که اهل پیاده روی و کوهنوردی هستند به شمار میرود. وقت گذراندن در این منطقه باصفا و با آب و هوای فوق العاده می تواند لذت بخش باشد.

در کنار این همه لذت در کوچه پس کوچه های این محله قدیمی، شرکت باربری تمام کار قادر هست که با وسایل مخصوص و کامیونت های مسقف کوچک هر کدام از ساکنین این منطقه بسیار بی نظیر که قصد جابجایی اسباب و لوازم خانه خود را داشته باشند آنها را از نگرانی دور کند و به پاس انتخاب شایسته ساکنین این منطقه؛ بهترین خدمات را از شرکت باربری تمام کار خواستار باشند. ما نیز به خودمان می‌بالیم که توانسته ایم مشکلی از دوش این عزیزان در این منطقه برداشته باشیم. و این سند افتخار جز با انتخاب ساکنان اوین برای باربری تمام کار ارزشی ندارد.