دنبال راهکاری برای کاهش هزینه های حمل و نقل و جابه جایی تان هستید. میتوانند اتوبار باربری انقلاب را به عنوان خدمتگزار خود در حوزه حمل و نقل انتخاب نمایند. باربری محله انقلاب تمامی سرویس های حمل و نقل و باربری خود را برای حمل بار به شهرستان ها، حمل بار به بنادر و حمل بار به مناطق مرزی تحت پوشش بیمه باربری رایگان قرار میدهد، تا خیال شما از سالم به مقصد رسیدن بارتان آسوده باشد.

اتوبار باربری محله انقلاب

چی از این بهتر که اسباب و اثاثیه تان بصورت رایگان بیمه شود به جرات میتوان گفت هیچ شرکتی چنین کاری را انجام نمیدهد ولی ما از کارمان مطمعن هستیم و بیمه رایگان بدون سقف را برای مشتریان خود لحاظ کرده ایم تا امنیت فکری و روحی مشتری را کارانتی کنیم چون سلامتی آنان در اولویت کاریمان محسوب میشود.

وقتی نام باربری حرفه ای می‌آید، کسانی که خدمات اتوبار باربری محله انقلاب را تجربه کرده‌اند. یاد ما می افتند زیرا ما همواره از صفر تا صد در کنار مشتریان عزیزمان بوده ایم. که شامل مراحل مشاوره رایگان، بازدید رایگان و بیمه حمل رایگان شهری و بین شهری را شامل می شود. ما آنچه را که برای اسباب کشی بی دغدغه نیاز دارید برای تان فراهم میکنیم.

اتوبار باربری انقلاب یکی از شعب و تحت پوشش شرکت بزرگ باربری ” اتوبار تمام کار ” میباشد. که با دو دهه خدمات بیوقفه در این محله با محبت و کسبه با شخصیت، فعالیت مستمری داشته است. ما حتی در روزهای تعطیل و ایام تعطیلات مذهبی نیز، برای خدمت رسانی به محله انقلاب تلاش خود را کرده ایم، تا در دسترس ساکنین باشیم که تا هر زمانی که نیاز به ماشین سنگین و کارگر حس کردند، بتوانیم خدمات مفیدی را ارائه دهیم.

شرکت ترابری باربری تمام کار، با دارا بودن پروانه فعالیت از اتحادیه حمل و نقل درون شهری تهران و مجوز از سازمان حمل و نقل شهرداری یکی از معتبرترین و مورد اعتماد ترین باربری محله انقلاب و سراسر تهران و حتی شهرهای دور نیز می باشد.کافیست تماس گرفته و ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید و اگر مایل به بسته بندی اجناس گرانبهای تان هستید می توانید از کارگران بسته بندی مجرب شرکت کمک بخواهید.

بلافاصله کارگران زبده و کارآزموده در این زمینه در تیم های دو نفره و یا چهار نفره به درخواست شما به محل اعزام می‌شوند و با ابزار مخصوص بسته بندی که شامل کارتون های پنج لایه پرسی، فوم های ضربه گیر، سلفون های استاندارد و درجه یک، ضربه گیرهای حبابدار، پاکت هایی و بالش های مخصوص برای قطعات الکترونیکی برای بسته بندی ها انجام می شوند. اقلام و ابزار بسته بندی ها جنس درجه یک بوده و میتوان استفاده مجدد از آنها شود.

انقلاب خیابانی غربی و شرقی بسیار مهم و مرکز پایتخت است، بخش شمالی انقلاب در منطقه 6 و بخش جنوبی آن در منطقه 11 شهرداری تهران قرار دارد. خیابان انقلاب اسلامی خیابانی معروف و دیدنی است که در گذشته به میدان 24 اسفند شناخته می‌شد، در کنار آن خیابان انقلاب هم به خیابان شاهرضا معروف بود که به دلایل متعددی این نام‌ها تغییر کرد.

خیابان انقلاب بورس کتاب، نشریات متعدد و جزوه دانشگاهی است و دلیل اصلی شهرت این محله وجودکتاب‌فروشی‌های متعدد است حتی دستفروشان این خیابان هم مشغول فروش کتاب هستند. این موضوع هم ارتباط مستقیمی با قرارگیری دانشگاه تهران در این محله دارد، اکثر دانشجویان در این محله تردد دارند و ملزومات درسی خود را از خیابان انقلاب فراهم می‌کنند.

سفارتخانه بریتانیا، سفارت ایتالیا، سفارت روسیه، سفارت فرانسه در این محله دایر است. زمانیکه در کوچه پس کوچه‌های انقلاب قدم بزنید می‌توانید خانه‌های قدیمی دو طبقه که از سقف‌های شیروانی برخوردار هستند را بیشتر مشاهده کنید بطوریکه حس و حال تهران قدیم به شما دست می‌دهد. خیابان انقلاب به تمامی مراکز فرهنگی، تفریحی، آموزشی، رفاهی و غیره دسترسی بسیار خوبی دارد به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند در این محله سکونت داشته باشند، بخش‌هایی از این محله به سکونت دانشجویان ایرانی و خارجی اختصاص دارد.

تفریحات خیابان انقلاب اسلامی دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، بازارگردی، شکم‌گردی(کافه‌گردی)، عکاسی، خرید کتاب، برای رسیدن به میدان انقلاب اسلامی می‌توانید ازحمل و نقل عمومی استفاده کنید، خط 4 مترو تهران ایستگاه مترو میدان انقلاب قرار دارد که می‌توانید به واسطه مترو در هر جای تهران و یا شهر کرج باشید با تغییر خط به این محله برسید.

ایستگاه‌های متعدد اتوبوس و بی‌آرتی که مسیر آزادی به تهرانپارس را دارند از این محله عبور می‌کنند به راحتی می‌توانید به میدان انقلاب بروید. اهالی محله انقلاب سالهاست که از وجود اتوبار باربری انقلاب در محل استفاده کرده و تمام جابجایی اثاثیه خود را چه اساس منزل و یا اثاثیه اداری را با این شرکت انجام میدهند. شما می توانید به صورت آنلاین و با یک تماس از بهترین خدمات باربری از بسته بندی گرفته تا جابجایی و چیدمان را انجام دهید.

با مشاوره رایگان با ما بهترین قیمت را خواهید گرفت و با سرعت و امنیت بالا جابجا خواهید شد. شرکت اتوبار تمام کار ارائه بهترین برنامه ریزی برای باربری در تهران و حمل بار به شهرستانها با ماشین های مسقف را سرویس دهی می کند. شما هر زمان حتی روزهای تعطیلات نیاز به ماشین پیدا کردید با یک تماس ماشین مورد نظر بدون فوت وقت به محل اعزام خواهد شد.

با تشکر از اهالی محترم انقلاب.