برزخ یعنی اسباب کشی، مخصوصا اگر کودک خردسالی هم داشته باشید. ولی دیگر زمان آن گذشته که به این چیزهای کوچک فکر کنید. اتوبار باربری امجدیه خاقانی، مانند فرشته نجاتی در دل این محله قدیمی و صمیمی، همواره در تلاش است تا شما دیگر هیچ دغدغه و استرسی بابت این کار طاقت فرسا را نداشته باشید.

اتوبار باربری امجدیه خاقانی

اتوبار باربری امجدیه خاقانی، با داشتن کارگران باربر حرفه ای و کارگران بسته بندی حرفه ای و متخصصین فنی مجرب و رانندگان ماهر و زبده تمام مراحل یک باربری و حمل بار مطمعن را، در کنار شما هستند. اتوبار باربری محله امجدیه خاقانی زیر نظر شرکت بزرگ اتوبار باربری تمام کار می‌باشد.

این شرکت معتبر با دو دهه کار حمل بار در تهران و حومه تهران و ارسال بار به شهرستان‌ها در امجدیه خاقانی ید طولایی دارد. اگر میخواهید از نحوه کار بیشتر توضیح داده شود باید گفت که: مهمترین مرحله، بسته بندی وسایل با ارزش منزل یا اداره است که توسط کارگران بسته بندی حرفه ای صورت میگیرد.

بسته بندی اثاثیه منزل شاید یکی از اولین مراحل اسباب کشی باشد ولی مهمترین آن است، اگر کار بسته بندی اثاثیه منزل به درستی و با شیوه ای حرفه ای صورت بگیرد مطمناً در زمان اسباب کشی، اثاثیه منزل شما بدونه هیچ مشکل و هیچ دردسری به مقصد مورد نظرتان خواهد رسید.

شرکت اتوبار باربری تمام کار با ارسال کارگران بسته بندی حرفه ای درتیم های دونفره یا چهار نفره با لوازم مورد نیاز که در کار بسته بندی استفاده می شود مانند: سلفون های متری درجه یک، ضربه گیر های حباب دار، کارتون های پنج لایه پرسی در ابعاد مختلف، بالش و پاکت های مخصوص لوازم الکترونیکی و فوم های ضربه گیر به درخواست مشتری به محل مورد نظر آمده و کار بسته بندی را به صورت حرفه ای جهت یک بارگیری مطمئن انجام می دهند.

موقع حمل بار، کارگران باربر حرفه ای با تمام استانداردهای جهانی در حمل بار اسباب و اثاثیه را درون ماشین باربری می چینند.

باربری محله امجدیه خاقانی دارای انواع کامیون های مسقف و موکت کاری شده 6 متری است. تمامی کامیون ها و کامیونت ها مجهز به تعداد زیادی پتو هستند که در مابین اثاثیه کار گذاشته میشود تا از ضربه و آسیب رسیدن به وسایل شما جلوگیری به عمل آید.

محله امجدیه خاقانی در منطقه ۷ تهران واقع شده و از جمله اماکن معروف در محله بوده که ورزشگاه شیرودی درآن میباشد.

و از دیگر افتخارات محله امجدیه دانشکده سینما و تئاتر در محل است که حضور اساتید و هنرمندان زیادی را در این محله مشاهده می کنید. این دانشکده در خاقانی تهران و خیابان ورزنده واقع شده است.

از اماکن مهم رفاهی در این محله پاساژ دانش است. این مجتمع یکی از شش بازار و مرکز خرید در محله امجدیه – خاقانی تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند: بیمارستان آراد، موزه و مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان، مجتمع تجاری اداری بهار، همچنین هتل مشهد، ایران رادیاتور، ساندویچ محمود، هتل مهمانپذیر خانه تهران و شرکت دماتجهیز قرار گرفته است.

با توجه به نزدیکی این مجتمع به ایستگاه مترو طالقاني، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آنجا استفاده کنید. ایستگاه اتوبوس مفتح در محله امجدیه خاقانی تهران و خیابان طالقانی واقع شده است.

بوستان بهار در محله شلوغ امجدیه خاقانی بهترین آرامشی هست که بعد از ظهر های تابستان اهالی برای پیاده روی و گپ زدن از این فضای سبز استفاده می کنند. بوستان بهار، درخیابان بهار شیراز واقع شده است، و به‌صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

این بوستان و بوستان پارک مطالعه بانوان، دو بوستان در امجدیه است. و از خدمات باربری در این محله، اتوبار باربری محله امجدیه خاقانی می باشد.

سرویس اسباب کشی شرکت ما دردسر های سنتی باربری را از بین برده است، شما می توانید به صورت آنلاین و با یک تماس از بهترین خدمات باربری از بسته بندی گرفته تا جابجایی و چیدمان را انجام دهید.

با مشاوره رایگان، بازدید رایگان، بیمه حمل بار، رایگان در تهران و بیمه بار شهرستانها در خدمتتان هستیم. با ما بهترین قیمت را خواهید گرفت و با سرعت و امنیت بالا جابجا خواهید شد.

قیمت نهایی پس از مشخص شدن مواردی چون وزن، حجم و نوع بار، موقعیت جغرافیایی و جاده ای محل بارگیری یا تحویل بار و نیز لحاظ محدودیت های ترافیکی و سایر عوامل موثر بوده و به صورت تلفنی به اطلاع شما سروران گرامی می رسد.

ولی مطمعن باشید کمترین تعرفه باربری را با ما تجربه خواهید کرد. با ما تماس بگیرید.

با تشکر از اهالی محترم امجدیه خاقانی .