تقریبا تمامی افرادی که به دنبال باربری معتبر برای جابه جایی بارشان هستند، این سوال را از اطرافیان خود می پرسند که نزدیک ترین باربری در محله امام حسین کجاست؟ تا از این طریق بتوانند در سریع ترین زمان ممکن ماشین باربری مورد نیاز خود را دریافت نمایند. باید گفت در این منطقه اتوبار باربری محله امام حسین میباشد که نزدیک ترین شعبه باربری در این محله میباشد.

اتوبار باربری محله امام حسین

شما میتوانید از تمام امکانات حمل و نقل امن باربری محله امام حسین بهره مند شوید که یکی از شعب “شرکت بزرگ اتوبار باربری تمام کار “میباشد و با توجه به این که شرکت باربری تمام کار دارای چندین شعبه باربری فعال در سراسر ایران و محله امام حسین است میتواند در کوتاه ترین زمان ممکن سرویس باربری مورد نیاز شما را فراهم آورد.

باربری و حمل و نقل محله امام حسین همواره در تلاش بوده تا علاوه بر خدمت رسانی بر اساس جدیدترین متدهای حمل‌ و نقلی روز دنیا سبب صرفه جویی اقتصادی برای مشتریان خود شود. پیداست که ارائه این خدمات با بالاترین کیفیت سبب اعتماد مشتریان به باربری محله امام حسین شده.

اتوبار باربری امام حسین با در اختیار داشتن انواع ماشین های باری سبک و سنگین از جمله نیسان، خاور، کامیون، تریلی و کمرشکن، حمل انواع بار را به صورت تخصصی انجام میدهد به این معنا که برای ارسال انواع بار متناسب با ابعاد و تناژ آن، ماشین باری مخصوص را در اختیارتان قرار میدهد.

آنچه که مشخص کننده نوع ماشین باری مورد نیاز شماست، وزن بار و ابعاد آن است، بنابراین لازم است تا قبل از درخواست خدمات باربری این دو مورد را مشخص نمایید و جهت مشاوره با شرکت باربری تمام کار تماس بگیرید. متخصصان در امر مشاوره ۲۴ ساعته در شبانه روز و بدون تعطیلات پاسخگو شما سروران می‌باشند.

شما می‌توانید تمام مراحل جابجایی اسباب و اثاثیه خود را به ما بسپارید. اسباب و اثاثیه منزل و اداره حتی کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ ما در کنار شما هستیم تا با خدمات و پرسنل بی نظیرمان استرس را از شما دور کنیم.

محله و میدان امام حسین با نام های پیشین میدان فوزیه و میدان شهناز شناخته می‌شد و جزو منطقه۱۳ و یکی از میدان‌های شرقی شهر تهران است. این میدان از سمت غرب به خیابان انقلاب و از سمت شرق به خیابان تهران نو و از سمت جنوب به خیابان شهریور متصل است. خیابان انقلاب و خیابان دماوند از طریق زیرگذر ماشین رو به هم متصل هستند.

در گذشته محله و میدان امام حسین به عنوان یک محله ای با تردد بالای اتوبوس های کابلی و ماشین های دیگر شناخته شده بود ولی هم اکنون دیگر نشانه ای از اتوبوس های کابلی وجود نداشته و به جای آن اتوبوس های تندرو BRT به جای عبور از بالای میدان مجبور به عبور از زیر گذر محله امام حسین هستند.

این محله با وجود آن که به عنوان یکی از با صفاترین محلات تهران شناخته می‌شود هم اکنون دیگر آن شور و نشاط گذشته را ندارد و به جای آن خیابان های شلوغ و پر رفت آمد به چشم می‌آید. نام این میدان در گذشته به نام همسر اول محمد رضا شاه پهلوی، شاه‌دخت مملکت مصر و شهبانوی اول ایران، فوزیه فواد بوده است ولی پس از جدایی وی از محمد رضا شاه نام میدان به نام شاه دخت مشترک آن‌ها شهناز نام گرفت.

محله امام حسین جزء محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد محسوب شده و بیشترین تردد به وسیله، وسایل نقلیه عمومی اتوبوس، تاکسی و مترو است. خوشبختانه وجود سامانه 1 تندرو و همچنین وجود ایستگاه های اتوبوس در بزرگراه امام علی می توان گفت که محله امام حسین از نظر دسترسی به اتوبوس در وضعیت مناسبی به سر می برد.

همچنین در بیشتر بخش های محله امام حسین تاکسی و ایستگاه های تاکسی رانی وجود دارد که می توان از آن ها هم برای جابجایی استفاده نمود. و وجود ایستگاه مترو امام حسین، ایستگاه مترو مدنی و ایستگاه مترو دروازه شمیران در درون و اطراف محله نیاز اهالی را بر طرف می کند.

خیابان 17 شهریور به عنوان یکی از مراکز خرید در محله امام حسین در حال نابودی میباشد. البته در این محله فروشگاه و مغازه های مختلفی در سطح محله وجود دارد که شامل فروشگاه اتکا، فروشگاه شهروند و چندین مغازه دیگر است و البته در نزدیکی محله مرکز خرید تیراژه 2 هم وجود دارد.

از بوستان ها و مراکز ورزشی و تفریحی در محله امام حسین، پارک خیام است که مانند گنجی در قلب محله پر رفت و امد امام حسین است. اهالی عاشق این بوستان هستند و در حفط و نگهداری آن بسیار اهمیت میدهند. از مراکز ورزشی محله می توان به باشگاه برق تهران و مجموعه ورزشی البرز اشاره نمود.

اهالی برای جابجایی از اتوبار باربری محله امام حسین استفاده می کنند و ما بسیار خرسند هستیم که مورد پذیرش و تحسین این محله با مرام و معرفت قرار گرفته ایم و باعث افتخار است که با دو دهه خدمات شبانه روزی توانسته ایم سطح خدمات مان را ارتقا داده و مورد اعتماد اهالی باشیم.

اتوبار باربری محله امام حسین با کادری فعال اعم از کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربری حرفه ای و مجرب و رانندگان باشخصیت با دست به فرمان حرفه ای با استاندارد حمل بار، و متخصص فنی در نصب و راه اندازی وسایل برقی بعد از جابه جایی و امکانات شستشو فرش و مبلمان با دستگاه های مدرن در خدمت شما هستیم فقط کافیست تماس گرفته از یک سرویس درون شهری یا حمل بار به شهرستان با بهترین خدمات برخوردار شوید.

با تشکر از اهالی محترم میدان امام حسین .