« مهارت را می توان به اشخاص آموخت اما تزریق فرهنگ سازمانی کاری غیر ممکن است » در همین راستا و متناسب با محله اقدسیه اتوبار باربری اقدسیه تهران در حال حاضر توانسته است جایگاه و نقش مهمی را در میان سایر اتوبار ها و باربری ها با این سرمشق بدست آورد.

اتوبار باربری اقدسیه

این جایگاه بی دلیل به دست نمی آید مگر آنکه مشاوران ما بتوانند راهنمایی های لازم را در یک حمل و نقل خوب و اصولی به شما پیشنهاد دهند. همانطور که همشهریان عزیز در محله اقدسیه آگاه هستند یک حمل و نقل خوب و اصولی نیاز به یک بسته بندی صحیح و دقیق دارد تا بتواند از آسیب های احتمالی در زمان حمل و نقل جلوگیری کند.

در حال حاضر صاحبان کالا برای خرید اسباب منزل خود امروزه قیمت های زیادی را می پردازند همانطور که میدانیم هر روز این قیمت ها افزایش پیدا میکند حال با این وجود، بسته بندی درست و اصولی و حرفه ای می تواند از هزینه های اضافی جلوگیری کند و صرفه اقتصادی برای صاحبان اسباب و اثاثیه داشته باشد.

ما در اتوبار باربری اقدسیه بهترین و اصولی ترین نوع بسته بندی را که توسط کارگران حرفه ای به صورت شکیل و زیبا انجام می گیرد ارایه می نماییم تا برای شما آرامش و آسودگی را هدیه دهیم. باربری اتوبار اقدسیه خود به عنوان زیر مجموعه شرکت اتوبار باربری تمام کار فعالیت خود را در حدود دو دهه پیش آغاز نموده و در این دو دهه تجربیات بسیاری با استفاده از انتقادات و پیشنهادات شما بدست آورده است.

کارگران باربر و کارگران مخصوص بسته بندی و همچنین کامیونهای مخصوص حمل انواع اثاثیه در اختیار شما عزیزان از طرف باربری اتوبار اقدسیه ارائه می گردد. اقدسیه نام یکی از محله های شمال شرق تهران است که در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده و از شمال به بزرگراه ارتش و آجودانیه و از جنوب به بزرگراه صدر و از غرب به فرمانیه و از شرق به بزرگراه امام علی و ازگل متصل میشود.

صاحب این منطقه صندوقدار ناصرالدین شاه بوده است که بعد از بخشش آن به همسر ناصرالدین شاه به نام امینه اقدس ملقب به اقدس الدوله این منطقه اقدسیه نام گرفت. پس از مشروطیت اقدسیه نیز همچون دیگر املاک خالص جات سلطنتی به مالکیت دولت درآمد، همچنین عمارت سلطنت آباد به فرمان ناصرالدین شاه ساخته شد که جزء لاینفک اقدسیه می باشد.

شاید بتوان گفت مهمترین مکان های تفریحی این محل مراکز تجاری آن می باشد که پر از مغازه های لوکس است. بیمارستان نیکان در این منطقه واقع شده است، ضمنا سفارتخانه چین و سازمان صنایع الکترونیک ایران که از مراکز مهم می باشند در این منطقه مشغول به فعالیت هستند.

حال با توجه به خصوصیات این منطقه اتوبار باربری اقدسیه ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به این عزیزان در این منطقه را به بهترین نحو و در جهت رضایت مشتریان اعم از در اختیار گذاشتن کارگر باربر و کارگر جهت بسته بندی حرفه ای ایفا می نماید.

ما در باربری اقدسیه با یکدیگر رفتار محترمانه و دوستانه داریم تا بتوانیم از این رفتار های خوب ، در جهت افزایش تلاش ها و بالا بردن سطح کیفیت کاری که از دیدگاه مشتریان می‌تواند متفاوت باشد، بتوانیم خدمات عالی در خور و شایسته ساکنین این منطقه از تهران ارائه دهیم.

ما در اتوبار باربری اقدسیه شعار « یک کسب و کار خوب میتواند به حمایت خود شرکت در جهت پیشبرد اهداف سهم زیادی داشته باشد » را سرلوحه کار خود قرار داده ای .