خدمات حمل اثاثیه منزل را با پرسنلی خوش اخلاق و زبده و حرفه ای را تجربه کنید. اتوبار باربری اسکندری جنوبی، دوره دیده و کار آزموده با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در عرصه باربری در استان تهران، ما با تخصصی که در حمل اثاثیه منزل داریم شما را در تمامی مراحل اسباب کشی یاری خواهیم کرد.

 اتوبار باربری محله اسکندریه جنوبی

مرحله اول مشاوره می باشد، وقتی که با باربری محله اسکندری جنوبی تماس می گیرد، کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود و مشاوره و بازدید رایگان را در مورد باربری و حمل اثاثیه به شما ارائه خواهند داد و با خدمات اصولی و استاندارد، دیدگاه شما را نسبت به یک اسباب کشی تغییر خواهند داد، و ما همواره با تخصصی که در امر باربری و اسباب کشی داریم در خدمتتان خواهیم بود.

نگران هیچ چیز نباشید ما روش کار باربری را می دانیم و شما را تا آخرین قدم تا چیدمان وسایل می باشد را همراهی خواهیم نمود. اتوبار باربری محله اسکندری جنوبی، یکی از شعب شرکت اتوبار باربری تمام کار است. شرکتی معتبری که عضو رسمی اصناف باربری و زیر نظر اتحادیه باربری شهرداری تهران میباشد.

جابه جای حرفه ایی و استاندارد با کارگران بسته بندی حرفه ای و کارگران باربر مجرب و حرفه ای برخوردار شوید. تمام خدمات شرکت در سطح کیفیت بالایی انجام میشود. اتوبار باربری محله اسکندری جنوبی، دارای انواع ماشین های باربری مسقف بوده تا هنگام جابجایی اثاثیه از باران و گرد و خاک ایمن باشند. داخل ماشین های سنگین موکت شده است که احتمالاهای آسیب را به صفر برساند.

شرکت اتوبار محله اسکندری جنوبی، در همه زمینه ها از بسته بندی گرفته و حمل بار و چیدمان با کمترین نرخ کرایه بین تمام شزکت های مشابه بوده که توانسته است به عنوان یکی از محبوب ترین باربری های محله اسکندری جنوبی شناخته شود که با هدف ایجاد آسودگی خیال برای اهالی محترم محله اسکندری جنوبی خدمتگزاری در تمام مراحل باربری ایمن را در تهران و تمام نقاط ایران ارائه دهد. ارائه خدمات در محله اسکندری جتوبی برای ما باعث افتخار است.

خیابان اسکندری جنوبی در منطقه 11 تهران واقع شده‌است و از محله‌های نصرت، جمهوری و اسکندری عبور می‌کند. و مکان‌های مهمی مانند: سرای محله اسکندری در آن واقع شده‌اند. خیابان اسکندری جنوبی به معابر مهمی مانند جمهوری، سلامی، امام خمینی، آزادی، اسکندری شمالی، آذربایجان، دامپزشکی، مرتضوی، کمالی، انصافی مقدم، شکوفه، کلهر، چنگیزی و همچنین ارومیه متصل گردیده است.

امروزه به دلیل اینکه طرح ترافیک و زوج و فرد در این محله حاکم است، در ساعات بسیاری از روز شاهد خلوتی این محله هستیم. به دلیل قرارگیری این محله در کنار دانشگاه‌های نظامی دارای بافتی نظامی است و تراکم جمعیت در آن کم است.

جاهای دیدنی و بوستان‌های محله اسکندری شامل، هتل آپارتمان دنیل، هتل فرهنگیان، موزه جنگ، خانه تیمورتاش، بوستان سعد، بوستان کمالی، بوستان دامپزشک میباشد. این محله به دلیل اینکه از وسعت کمتری نسبت به سایر محله‌های مجاور برخوردار است، دارای امکانات بسیار غنی نیست و به همین سبب اهالی از امکانات سایر محله‌ها هم جوار استفاده می‌کنند.

و از مراکز درمانی و بیمارستانی محله اسکندری بیمارستان لقمان حکیم و داروخانه شبانه روزی 29 فروردین است که خدمات درمانی این محله را تقریبا پوشش میدهد. از خدمات مطمئن محله وجود اتوبار باربری محله اسکندری میباشد، که دارای ناوگان های مخصوص حمل و مسقف بوده مانند: ایسوزو، خاور، کامیون، کامیونت، وانت بار و نیسان بار و ماشین مورد نظر، بسته به مقدار حمل بار تعیین میشود.

در اولین مرحله باید بسته بندی اثاثیه منزل به نحو احسنت انجام پذیرد. این کار سختی های خود را دارد. ولی شرکت باربری تمام کار با ارسال کارگران بسته بندی حرفه ای درتیم های دونفره یا چهار نفره با لوازم مورد نیاز که در کار بسته بندی استفاده می شود. مانند، سلفون های متری درجه یک، ضربه گیر های حباب دار، کارتون های پنج لایه پرسی در ابعاد مختلف، بالش و پاکت های مخصوص لوازم الکترونیکی و فوم های ضربه گیر است تمام کارها را برای شما اسان کرده است.

یکی از مواردی که عموماً در پس عملکرد پنهان می‌ماند مهارت راننده وسیله نقلیه حمل بار است. بیشتر افراد به نحوه جابجایی وسایل توسط کارگران توجه دارند اما اهمیت مهارت راننده از نظر اتوبار باربری محله اسکندری دور نمانده و ما معتقدیم که اگر راننده مهارت لازم در هدایت وسیله نقلیه حمل بار را نداشته باشد تمامی زحمات کارگران و تیم پشتیبانی بی‌نتیجه خواهد ماند.

پس از بار زدن وسایل در داخل وسیله نقلیه وزن ماشین سنگین‌تر میشود و کنترل آن نیاز به مهارت دارد، اگر سطح خیابان ها و جاده خیس و لغزنده باشد همچنین عبور از دست اندازها یکی دیگر از مواردی است که راننده باید رعایت کند تا از تکان های شدید وسایل در داخل ماشین جلوگیری شود.

به هر حال شما با یک تصمیم درست در انتخاب شرکت حمل و باربری، تقریبا نوددرصد مشکل جابجایی اسباب کشی تان را حل کرده اید. مطمعن باشید که انتخاب “شرکت اتوبار تمام کار” اوج رضایتمندی را برایتان فراهم خواهد کرد.

فقط نام نیک است که به جا می ماند. با تشکر از اهالی محترم محله اسکندریه جنوبی.